Kremtopp Skrevet 8. august 2016 #26 Skrevet 8. august 2016 Hvem er det som tar seg av barnet/barna når det/de er hos far? Hvis far ikke er tilstede for det/dem når det/de er der, er det mulig at stemor har satt foten ned. Hvis far da ikke våkner opp og skjønner at han må trå til, er det forståelig at stemor ikke vil ha begge der. Jeg sier IKKE at det er greit. Hvis så er tilfelle, må jo far endre seg. Anonymous poster hash: 743be...bea Stemor burde også skjønne at dette ikke er en mann man får barn med.. og da tenker jeg først og fremst på måten han forskjellsbehandler barna sine på.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #27 Skrevet 8. august 2016 Hvem er det som tar seg av barnet/barna når det/de er hos far? Hvis far ikke er tilstede for det/dem når det/de er der, er det mulig at stemor har satt foten ned. Hvis far da ikke våkner opp og skjønner at han må trå til, er det forståelig at stemor ikke vil ha begge der. Jeg sier IKKE at det er greit. Hvis så er tilfelle, må jo far endre seg. Anonymous poster hash: 743be...bea Det er stemora som i utgangspunktet ikke ville ha han med barna. men kun han, og dum som han er så retter han sg omtrent etter hu. siden eldste var 2.5 da bruddet skjedde så måtte han jo ha hu. men yngste var 7 uker. og nå 3 år og han sier han ikek klarer og ta til seg sitt eget barn. han har heller ikke prøvd. Jeg vet med sikkerhet at hun er manipulerende og gjør sitt for å holde han unna barnet sitt og foreldrene sine. hun overvåker leveringer av eldste også. Anonymous poster hash: b9e25...700
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #28 Skrevet 8. august 2016 Stemor burde også skjønne at dette ikke er en mann man får barn med.. og da tenker jeg først og fremst på måten han forskjellsbehandler barna sine på. Det er hun fra starten av som ikek ville ha noen av de med på kjøpet. men rettet seg etter å ha eldste. men det har ikke vært knirkefritt. hun ville ikke dit en periode osv. Anonymous poster hash: b9e25...700
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #29 Skrevet 8. august 2016 Det slutter aldri å sjokkere meg hvor stygt enkelte mennesker kan oppføre seg. Spørs om eldstemann blir velkommen lenger når minstemann (med nye dama) kommer.. Det er det jeg tenker på også. Anonymous poster hash: b9e25...700
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #30 Skrevet 8. august 2016 Jeg er litt forbauset over rettsystemet! Er det mulig at foreldre kan velge hvilket barn de ønsker samvær med? Er det ikke NOEN sitt oppgave til å se etter barna og deres beste? En slik far er ikke skikket til å ha noen av barna. Om du trumfer gjennom og får til tvangssamvær med begge,hvilket garantier har du at han skal dekke minstens behov? Anonymous poster hash: e01d1...b93 Jeg kan ikke tvinge yngste på far. Det blir ikke i mine øyne riktig. Det har tidligere vært problemer med eldste hos dem. Stemor har ikke vært helt grei. Anonymous poster hash: b9e25...700
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #31 Skrevet 8. august 2016 Jeg ville nektet han samvær med eldste. Da vil han enten innkalle til mekling eller droppe eldste også. Dette er eneste måte å få han til å ta initiativ til mekling. Om han velger å droppe begge barna så er det en løsning jeg gladelig hadde gått for. Anonymous poster hash: 479eb...b80 Jeg vurderer det ja. Ganske sikker på at det ikke hadde blitt noen om stemor får bestemme. Anonymous poster hash: b9e25...700
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #32 Skrevet 8. august 2016 Hvem er det som tar seg av barnet/barna når det/de er hos far? Hvis far ikke er tilstede for det/dem når det/de er der, er det mulig at stemor har satt foten ned. Hvis far da ikke våkner opp og skjønner at han må trå til, er det forståelig at stemor ikke vil ha begge der. Jeg sier IKKE at det er greit. Hvis så er tilfelle, må jo far endre seg. Anonymous poster hash: 743be...bea Hun gikk inn i det forholdet og visste vi hadde 2 barn sammen hvor da den yngste nettopp var født. Anonymous poster hash: b9e25...700
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #33 Skrevet 8. august 2016 Jeg kan ikke tvinge yngste på far. Det blir ikke i mine øyne riktig. Det har tidligere vært problemer med eldste hos dem. Stemor har ikke vært helt grei. Anonymous poster hash: b9e25...700 Da er det ingenting å snakke om. Ingen av barna bør ha samvær. Anonymous poster hash: e01d1...b93
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #34 Skrevet 8. august 2016 Jeg kan ikke tvinge yngste på far. Det blir ikke i mine øyne riktig. Det har tidligere vært problemer med eldste hos dem. Stemor har ikke vært helt grei. Anonymous poster hash: b9e25...700 Da er det ingenting å snakke om. Ingen av barna bør ha samvær. Anonymous poster hash: e01d1...b93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå