Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #26 Skrevet 7. august 2016 Dere er jo ekle og barnslige mot hverandre! Prevensjon er ikke problemet her. Den manglende respekten er. Anonymous poster hash: db8a5...f7a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #27 Skrevet 7. august 2016 Kopper spiraler er billige og vedlikeholdsfrie og helt uten hormoner. De er undervurdert som prevensjonsmiddel. Forstår han også veldig godt at han ikke vil sterilisere seg. Det vil ikke min mann heller, uten at det er fordi han skal ut å møte andre. Han er nok mer ferdig mer ferdig med barn enn hva jeg er, han har barn fra før. Anonymous poster hash: 69d3c...035
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #28 Skrevet 7. august 2016 Min eks sa det samme (nesten), og nå venter han barn nr 4 selv om han sa at han bare ville ha de 3 vi hadde sammen. Men så bryr han seg ikke om å bruke kondom, så da gikk det som det gikk. Anonymous poster hash: b250c...88f
Gjest Antarctica Skrevet 7. august 2016 #29 Skrevet 7. august 2016 Det er hans kropp. Hvis det er ekstra viktig for én av partene å absolutt ikke få flere barn, så må jo den personen selv ta ansvar. Den som vil ha en dør på gløtt bør ikke la seg overtale.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #31 Skrevet 7. august 2016 "Dritten"... Høres ut som om du er litt av et scoop... Kanskje dere bør lære dere å respektere hverandre mer?Anonymous poster hash: df5e5...19b Aha, bare jug, altså. Å, som du kjeder meg. Skal du fortsette å trolle bør du lære deg triksene, ellers så blir det så gørr for oss. Anonymous poster hash: 83cab...6fd
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #32 Skrevet 7. august 2016 Aha, bare jug, altså. Å, som du kjeder meg. Skal du fortsette å trolle bør du lære deg triksene, ellers så blir det så gørr for oss.Anonymous poster hash: 83cab...6fd Sorry, svarte på feil sted, men dere skjønner? Anonymous poster hash: 83cab...6fd
Anonym bruker Skrevet 7. august 2016 #33 Skrevet 7. august 2016 Jeg vet jeg ikke kan tvinge mannen til noe, det ville jeg heller aldri ha gjort!! Men jeg er litt lei meg og skuffet fordi han vet hvor jævlige svangerskap jeg har, samt at han legger det frem som at han vet jo ikke om han finner en ny dame en dag?! Hadde grunnen vært redd for inngrep eller bivirkninger hadde jeg hatt mer forståelse. Hi Anonymous poster hash: 60551...599 Hva hvis du faller fra og han finner seg en annen? Stygt å si det men... 😔 Anonymous poster hash: d9d31...293
Mamma_til_2 Skrevet 7. august 2016 #34 Skrevet 7. august 2016 Det er hans avgjørelse og da har du noen valg: sterilisere deg selv, ha sex med kondom, avstå fra sex eller sette inn kobberspiral den er hormonfri så den skal du tåle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå