Gå til innhold

Hvor mye kunne du brukt på en veske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er vesker en unødvendig nødvendighet, noe til å oppbevare penger og mobil i, men ikke særlig viktig.

Hva er grunnen til at noen av dere vil bruke opp mot 10 000 kr på en veske? Lurer oppriktig, for for meg er tanken så fjern

Anonymous poster hash: f81b1...492

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror grensen går ved 1500, maks 2000. Har nettopp kjøpt meg veske til 1500, nedsatt fra 3000. Ville ikke gitt 3000 for den, men kunne strukket meg til 2000. Brukte gavekort jeg fikk da jeg fylte rundt år i sommmer. Hadde nok ikke brukt så mye av "egne penger" :-)

Anonymous poster hash: 9da9d...42e

Skrevet

For meg er vesker en unødvendig nødvendighet, noe til å oppbevare penger og mobil i, men ikke særlig viktig.

Hva er grunnen til at noen av dere vil bruke opp mot 10 000 kr på en veske? Lurer oppriktig, for for meg er tanken så fjern

Jeg liker vesker. Noen bruker mye penger på interiør. Det gjør ikke jeg. Noen bruker mye penger på bil. Det gjør ikke jeg. Noen bruker mye penger på sportsutstyr. Det gjør ikke jeg.

Jeg har to vesker. De er 5 og 7 år gamle. Brukes hver dag. Kostet 7.000,- og 9.000,- Jeg har lurt på å kjøpe en ny da den ene er godt slitt. Da vurderer jeg en til 10.000,- Dette fordi jeg synes den er fin og fordi jeg har god råd og dette er en luksus jeg unner meg en sjelden gang.

Anonymous poster hash: 47a6d...47b

Skrevet

Den dyreste vesken min kostet rundt 3.500,-, og kunne nok ikke brukt mer

Anonymous poster hash: 56a78...5fa
Skrevet

Jeg kunne nok brukt rundt 300k, hvis vesken var riktig.

Anonymous poster hash: fa02d...448

300k som i kr 300.000,- ???

På EN!!! veske???

Skrevet

Ut fra økonomien kunne jeg sikkert ha brukt 10 000. Men jeg har ingen følelser for vesker, og jeg får helt vondt i magen ved tanken på å bruke så mye penger på en. Så godt under tusenlappen, vil jeg si.

Skrevet

Ut fra økonomien kunne jeg sikkert ha brukt 10 000. Men jeg har ingen følelser for vesker, og jeg får helt vondt i magen ved tanken på å bruke så mye penger på en. Så godt under tusenlappen, vil jeg si.

Spørsmålet er "hvor mye kunne du ha brukt på en veske".

Slik jeg tenker på det spørsmålet er det ikke bare et økonomisk spørsmål, men også et psykisk spørsmål, hvor viktig er det for deg, hvor mye er du villig til å bruke på en veske.

Du har kanskje råd til å bruke 10.000 på en veske, men vil ikke gjøre det siden de ikke er så viktige for deg.

Godt under kr 1.000,- er riktig svar fra deg

Skrevet

1500 tenker jeg. Jeg har ikke noe behov for å bruke enorme summer på statussymboler. Jeg vet selv at vi er gjeldfrie og tjener godt, har ikke behov for å brife med det på en slik måte. Vi bor i en liten bygd der de fleste har helt gjennomsnittlig inntekt. Ikke noe poeng i å markere meg med en veske til 10 000, det gjør bare at folk får helt avsmak. Jeg kjører golf og går i only jeans, og livet smiler til meg likevel 👍

Anonymous poster hash: 9678c...f69

Skrevet

300k som i kr 300.000,- ???

På EN!!! veske???

Ja.

Skrevet

Ja. Anonymous poster hash: fa02d...448

Da inkluderer det flyturen ned til Afrika, ekspedisjonen gjennom jungelen og betalingen for krokodillen og arbeidet med vesken også, regner jeg med?

Skrevet

Da inkluderer det flyturen ned til Afrika, ekspedisjonen gjennom jungelen og betalingen for krokodillen og arbeidet med vesken også, regner jeg med?

Det finnes mange vesker i den prisklassen.

Skrevet

Den dyreste jeg har kostet 17000. Vet ikke hvor grensa går. Kunne tenkt meg en 2.55, og de ligger vel på rundt 30000.

Anonymous poster hash: 899cf...f8f

Skrevet

Har midler til å svi av 50' på en veske men jeg kommer aldri til å gjøre det. Har altfor stor respekt for verdien av skinn og ikke minst dyrevelferd og eksotiske reptiler, til å gjøre det.

Anonymous poster hash: e588e...a20

Skrevet

Det finnes mange vesker i den prisklassen.

Skulle gjerne hatt din økonomi :-P

Ville aldri få råd til å bruke kr 300.000,- på en veske

Skrevet

Dyreste veskene jeg har er en Ferragamo til 15.000 og en Mulberry til 10.000. Så 15.000 ligger nok smertegrensen. Men ville aldri hatt en veske som det finnes lossevis av kopier av.

Anonymous poster hash: 3ba37...b2b
Skrevet

Her kjøper jeg veskene i Tyrkia ;) fantastisk fine kopier til en herlig pris ;)

Duger for meg !

Anonymous poster hash: 95e18...90a

Skrevet

Max 500. Og det måtte vært veska over alle vesker det.

Har nå en sånn svær skulderbag/veske som har plass til alt. Drar de med til bilen slik at alt alltid er med, kanskje også inn på besøk. Går aldri rundt med den. Har telefon, bilnøkler og kortetui i lommene. Den kostet vel et par 100. På salg 😊

Skrevet

Skulle gjerne hatt din økonomi :-P

Ville aldri få råd til å bruke kr 300.000,- på en veske

Nei, det er jo galskap. ;)

Skrevet

max 200 kr, ikke viktig for meg og ha dyr veske

Skrevet

Mange mange tusen!

Anonymous poster hash: a2c89...0fb

Skrevet

Jeg har maaange vesker og bytter etter antrekk, humør og hva jeg må ha med meg så jeg kjøper heller flere billige vesker enn en dyr veske. Hvis jeg skal bruke fem tusen kroner på en veske, må jeg liksom bruke den hele tiden føler jeg.

Anonymous poster hash: 19437...1b4

Skrevet

Her kjøper jeg veskene i Tyrkia ;) fantastisk fine kopier til en herlig pris ;)

Duger for meg !

Anonymous poster hash: 95e18...90a

Bare trist. Kjøper heller en fin veske på HM enn å valse rundt med Tyrkia-kopier. Forresten er det ulovlig.

Anonymous poster hash: 4e8f6...837

Skrevet

Økonomisk har jeg råd til det jeg måtte ønske meg av vesker. 

Jeg blir målløs og trist av forbruksideen som ligger i denne tråden.

Bruke, kaste, mer, mer, mer! Dyrest! Finest!

Som så ofte her inne ramler " de kjenner prisen på alt, og ikke verdien av noen ting" inn i hodet mitt.

Skrevet

Sånn situasjonen min er nå kunne jeg brukt 3-5000 på en veske. Men da må det være akkurat DEN vesken jeg har hatt lyst på lenge, og de er dessverre mye dyrere enn det om man skal kjøpe de nye.

Skrevet (endret)

jeg har akkurat brukt 1600, og det er laaangt over min grense egentlig :)

Normalt ville jeg svart 500-1000kr.

Jeg har kjøpt en skinnveske jeg har ønsket meg lenge, håper jeg har den i mange år.

Nøyaktig samme her. Og den er så fin og så nydelig lær at jeg planlegger at den skal overleve meg og arves av mine etterkommere.

Endret av sug lut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...