Gå til innhold

noen her som har sector alarm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sector og er veldig fornøyd. De er raske på telefonen straks alarmen utløses. Men, har aldri hatt behov for utrykning.

Betaler 369 i mnd for 3 dørmagneter, 4 kameraer, 3 brannvarslere, 2 betjeningspaneler og 5 dørbrikker. Alt kan forhandles når det gjelder pris...

Anonymous poster hash: ecc60...0a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verisur her også.

De bruker kamera for å se om de skal sende ut brann,politi eller hva som trengs.som de sa håpløst at en vekter skal først kjøre hit for å igjen ringe brannbil

Skrevet

Verisur her også.

De bruker kamera for å se om de skal sende ut brann,politi eller hva som trengs.som de sa håpløst at en vekter skal først kjøre hit for å igjen ringe brannbil

sector alarm bruker også kamera.

Anonymous poster hash: 12431...8c4

Skrevet

Ble oppringt i dag av sector alarm å vi kom frem til at jeg kun trengte grunnpakken.

Han sier at han vil gi meg en ekstra hyggelig pris å det var 400 kr per måned.

Rart at velkomstprisen er så dyr med tanke på at flere andre her betaler bare rett over 300 kr.

Skulle tro de ville prøve å komme med lokketilbud så jeg ble intressert,men ble ikke imponert av 400 kr når jeg hører om flere andre som betaler mindre.

Skrevet

Det er ikke verre enn å spørre sector alarm hvorfor noen betaler mindre i måneden enn tilbudet du fikk.

Skrevet

Ble oppringt i dag av sector alarm å vi kom frem til at jeg kun trengte grunnpakken.

Han sier at han vil gi meg en ekstra hyggelig pris å det var 400 kr per måned.

Rart at velkomstprisen er så dyr med tanke på at flere andre her betaler bare rett over 300 kr.

Skulle tro de ville prøve å komme med lokketilbud så jeg ble intressert,men ble ikke imponert av 400 kr når jeg hører om flere andre som betaler mindre.

Spørs om ikke vi som betaler mindre enn 400kr har fått den avtalen fordi vi har vært kunder der i mer enn et år?

Jeg skrev tidligere i tråden at oppstartspris første året var 411kr, etter et år gikk prisen ned.. Men hos meg var det fordi jeg ikke betalte hele summen med en gang, men delte den opp i 12 avdrag..

Har jeg blitt lurt? 😁🙈🙊

Anonymous poster hash: 4bebf...2ec

Skrevet

Sector alarm sier også at de har vektere fra både NOKAS og Securitas itellegg til sine egne vektere,så de skal være raskt på plass om noe skjer.

Mens Falck for eksempel kun har vektere fra Securitas å kontakte om noe skjer.

Skrevet

Sector alarm sier også at de har vektere fra både NOKAS og Securitas itellegg til sine egne vektere,så de skal være raskt på plass om noe skjer.

Mens Falck for eksempel kun har vektere fra Securitas å kontakte om noe skjer.

Tviler på at de har vektere fra Securitas. Mtp at Verisure er det gamle Securitas direct så vil jeg tro Securitas bruker sine egne vektere i Verisure👍

Skrevet

Spørs om ikke vi som betaler mindre enn 400kr har fått den avtalen fordi vi har vært kunder der i mer enn et år?

Jeg skrev tidligere i tråden at oppstartspris første året var 411kr, etter et år gikk prisen ned.. Men hos meg var det fordi jeg ikke betalte hele summen med en gang, men delte den opp i 12 avdrag..

Har jeg blitt lurt?

Jeg må også ha 12 avdrag,er faktisk student nå så økonomien er ikke akkurat den meste hehe..

Har råd til alarm altså men ikke å betale hele ned med en gang.

Har hvertfall spurt på sector alarm sin facebookside å spurt hvorfor prisene er så variende å nevnte det at enkelte bare betaler 339 kr mens jeg som ny kunde får tilbud om 400 kr per måned. 

Skrevet

Tviler på at de har vektere fra Securitas. Mtp at Verisure er det gamle Securitas direct så vil jeg tro Securitas bruker sine egne vektere i Verisure

okey ikke vet jeg,var hvertfall det de fortalte meg.

Skrevet

Jeg må også ha 12 avdrag,er faktisk student nå så økonomien er ikke akkurat den meste hehe..

Har råd til alarm altså men ikke å betale hele ned med en gang.

Har hvertfall spurt på sector alarm sin facebookside å spurt hvorfor prisene er så variende å nevnte det at enkelte bare betaler 339 kr mens jeg som ny kunde får tilbud om 400 kr per måned.

Nå måtte jeg faktisk sjekke den første fakturaen jeg fikk..

4932kr lød fakturaen på, men siden jeg måtte dele den opp så kom det renter osv i tillegg. Så første året betalte jeg altså 411kr.

Etter et år gikk min pris også ned til 339kr, men fikk mail for noen måneder siden at prisen var justert opp til 350kr.

Men jeg tror faktisk 400kr er vanlig det første året..?

Jeg har hatt 2 verisureselgere på døra, makan til frekke folk (måtte ringe inn klage på han ene), begge reklamerte for et bedre produkt, men klarte ikke å matche prisen til Sector. Var snakk om en tier spart..

Skrevet

Tviler på at de har vektere fra Securitas. Mtp at Verisure er det gamle Securitas direct så vil jeg tro Securitas bruker sine egne vektere i Verisure👍

Sector begynte med å ha Securitas som backup på utrykninger mens jeg jobbet der. Securitas ble brukt kun hvis ingen av Sector sine var tilgjengelig.

Anonymous poster hash: 54a2c...217

Skrevet

Vi har sector alarm og securitas var her på utrykning ved innbrudd. Vi var ikke hjemme, men de sector ringte og når vi kom hjem lå en lapp fra securitas her med opplysninger om utrykningen og at de hadde tatt med seg noen nøkkelknipper herifra samt et telefonnummer.

Anonymous poster hash: c4c40...a8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...