Gå til innhold

noen her som har sector alarm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært husredd itellegg har en jeg en fyr som liker meg godt som plutselig dukker opp overalt jeg er!

En dag fikk jeg melding halv 4 om natten om han kunne sove på sofaen min,å rett etterpå hørte jeg at nok gikk rett utenfor inngangsdøren min :S

Han gjorde ikke noe forsøk på å komme seg inn men ble litt skremt likevel.

Torsdag og fredag har vi vært bortreist å jeg VET at vinduene da var lukket før jeg dro,men når jeg kom hjem i dag så var vinduet i stuen åpent :o

Så nå skal jeg skaffe meg alarm fra sector alarm.

Men hva koster det i måneden for grunnpakken?

Står ingenting om dette på siden å når jeg kontakter kundeservice så sier de at de skal ringe meg på mandag,men jeg er nygjerrig på prisene NÅ! :P

Anonymous poster hash: 12431...8c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betaler 339 for 2 skallsikringer, 2 brannalarmer og 2 kamera. Veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: 21544...0df

Skrevet

Vi betaler 339 for 2 skallsikringer, 2 brannalarmer og 2 kamera. Veldig fornøyd!

Hos Sector? Vi har det samme, men betaler over 500,-?!

Anonymous poster hash: a876d...b9a

Skrevet

Husker jeg rett betalte jeg 411kr mnd det første året, nå betaler jeg 350 (?)kr..

Jeg er kjempefornøyd! Rask og god service!

Jeg røykla kjøkkenet en gang jeg lagde mat og jeg tror ikke jeg overdriver om jeg sier det tok 6 sek fra alarmen gikk og til de ringte meg :)

En dag jeg skulle bort, og det var ventet uvær, skrudde jeg av hovedbryteren på tv/pc. Glemte at alarmen var koblet på samme krets (?). Det tok ikke lang tid før jeg ble varslet om "strømbrudd".

Jeg har også vært med å teste panikknappen (i samarbeid med sector). Så fort alarmen gikk ringte de. Jeg sa alt var greit, men 5 min etter sto de utenfor (som de skal)!

Appen viser når ungene låser seg inn (da vet jeg når de er hjemme fra skolen), og man styrer det meste fra den :)

Er veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: 4bebf...2ec

Skrevet

Betaler samme som dere, for akkurat like mye

Anonymous poster hash: 3ce2c...600

Skrevet

oi det er billig ja! Godt jeg sa nei til Falck som maset om alarm da,de var dyrere.

Skrevet

Vi har sector. Veldig fornøyd.

Du må sjekke hvilket selskap som har base nærmest dere sånn at de ikke må rykke ut 2 timer fra der du bor

Anonymous poster hash: d2d22...377

Skrevet

De ringer kjapt når alarmen utløses. Har utløst skallsikringen en del ganger når katten eller hunden skal ut på morran 😂

Skrevet

Betaler samme som dere, for akkurat like mye

da bør du kontakte kundeservice å høre hvorfor du betaler mer,det der er jo ikke rettferdig.

Skrevet

Jeg betalte det en stund, jeg også, men for noen mnd økte det til 350kr.. Hmmm..

Skrevet

Må en betale for hver gang de eventuelt rykker ut til deg?

Ikke det at jeg regner med at det blir så ofte :P

Skrevet

Søsteren min har alarm å hun betaler 350 kr i måneden.

Skrevet

Hmm. Vi har sector og betaler 415 kr. Bruker den aldri da, så har sagt den opp nå. Men for all del, vi har vært fornøyd så langt, det er bare det at vi føler at vi ikke trenger det.

Anonymous poster hash: 607a7...3b6

Skrevet

Vi betaler rundt 400 for 4 skallsikringer, 2 kamera, 4 røykvarslere og 1 varmesensor (siste på kjøkkenet for å unngå alarm fordi grøten koker over). Dette er hos verisure da.

Vi hadde sector før. Samme pris, men dårligere og utdatert pakke. Vi var veldig lite fornøyd med servicen og takket nei da de tilbydd to år gratis etter at vi sa opp abonnementet. Vil for øvrig anbefale å få tilbud fra flere og purre på prisen ;)

Anonymous poster hash: f55c8...3f5

Skrevet

Bor bare på 65 kvm så trenger ikke så mye :P

Skrevet

Vi har sector. Veldig fornøyd.

Du må sjekke hvilket selskap som har base nærmest dere sånn at de ikke må rykke ut 2 timer fra der du bor

Anonymous poster hash: d2d22...377

Jeg kjørte utrykninger for Sector Alarm i mange år. Utrykningen er hjemmebakt. Basen min var ikke kontoret til firmaet. Basen min var der jeg befant meg: hjemme, i bilen, på en montering hos en ny kunde eller på en annen utrykning som kunne i verste fall ligge en time unna. Vet at selgerene sier at utrykningstida er innen 10 min. Men news flash, vektere har ikke utrykningssertifikat som politi, ambulanse og brann - og må derfor følge fartsgrensene akkurat som det vanlig folk må.

Anonymous poster hash: 54a2c...217

Skrevet

Jeg kjørte utrykninger for Sector Alarm i mange år. Utrykningen er hjemmebakt. Basen min var ikke kontoret til firmaet. Basen min var der jeg befant meg: hjemme, i bilen, på en montering hos en ny kunde eller på en annen utrykning som kunne i verste fall ligge en time unna. Vet at selgerene sier at utrykningstida er innen 10 min. Men news flash, vektere har ikke utrykningssertifikat som politi, ambulanse og brann - og må derfor følge fartsgrensene akkurat som det vanlig folk må.

Men dette varierer vel fra firma til firma og fra sted til sted? Jeg jobbet i et vaktselskap og våre vektere som kjørte utrykning hadde egne ruter. (Og det var egne montører som kun monterte.) De skulle sjekke den og den bygningen så så mange ganger ila skiftet, alt innen et visst område. Resten av skiftet gikk på å kjøre rundt i området. Derfor var de sjelden langt unna..

Men klart, dette var ikke "utpå landet" med 4 km mellom hvert hus, da blir det jo fort litt annerledes..

Men hi; hvis du føler deg utrygg, få deg en alarm (samma fra hvem), det er en liten trygghet i den!

Skrevet

Vi hadde sector før. Kjempefornøyd! Husker ikke prisen men det er uansett 8 år siden så den er nok endret :P Mulig pris kan variere litt etter bosted også... Enkelte steder har større avstander, det kan kanskje påvirke?

Anonymous poster hash: febab...c06

Skrevet

Men dette varierer vel fra firma til firma og fra sted til sted? Jeg jobbet i et vaktselskap og våre vektere som kjørte utrykning hadde egne ruter. (Og det var egne montører som kun monterte.) De skulle sjekke den og den bygningen så så mange ganger ila skiftet, alt innen et visst område. Resten av skiftet gikk på å kjøre rundt i området. Derfor var de sjelden langt unna..

Men klart, dette var ikke "utpå landet" med 4 km mellom hvert hus, da blir det jo fort litt annerledes..

Men hi; hvis du føler deg utrygg, få deg en alarm (samma fra hvem), det er en liten trygghet i den!

Hos Sector er det montørene som kjører utrykninger.

Skrevet

Hmm kanskje jeg må velge alarm fra noen andre da.

Ikke Falck hvertfall for syns de hadde dårlige betingelser.

Skrevet

Hos Sector er det montørene som kjører utrykninger.

for ett dårlig system av dem!

Skrevet

Vi har Verisure.

Anonymous poster hash: f8e68...d54

Skrevet

Vi har en diger rottweiler, det gjør samme nytten 😂😂

Anonymous poster hash: 529a6...227

Skrevet

Vi har Verisure.

Anonymous poster hash: f8e68...d54

Å dere er fornøyd? :)

Hvor mye betaler du i måneden?

Skrevet

Vi har en diger rottweiler, det gjør samme nytten

Anonymous poster hash: 529a6...227

Vi leier å de tillater ikke dyr :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...