LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. august 2016 #26 Skrevet 6. august 2016 Næh, verdens vakreste barn er det jeg som har.
Mamma_til_2 Skrevet 6. august 2016 #27 Skrevet 6. august 2016 Altså jeg er sikker på at alle dere mener deres barn er vakrest, men faktum er at det er mine som er vakrest i verden 😉😊.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #28 Skrevet 6. august 2016 Helt objektivt så er mine barn verdens vakreste. I tillegg er de gode, snille, flinke og artige. Snakk om flaks! Anonymous poster hash: d54f2...9f8
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #29 Skrevet 6. august 2016 Samme her ! Rart at alle vi har så utrolig vakre barn He he Husker gubben prøvde å være heeeelt objektiv når første var født. Han mente oppriktig at han var objektiv når han sa at vår baby var veldig søt, faktisk søtere enn de fleste babyer. Mente det var vitenskapelig siden hun var så symmetrisk i ansiktet. Ha ha ha Tror det er noe av det søteste han har sagt Anonymous poster hash: 4b4ee...42b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #30 Skrevet 6. august 2016 Det stoppa en buss med et lass av japanere,da vi var på en kro oppi fjellheimen. Alle de 60 skulle ta bilder av akkurat ungen vår ! Ble helt flau jeg 😂 Det er godt at alle syns barnet sitt er det vakreste i verden! Det hadde vært kjipt hvis vi ikke var lagd sånn. IKKE alle barn er pene ass. Men mitt er selvfølgelig det 😆 Anonymous poster hash: 271cc...dfc Tror nok ikke grunnen var pen, heller rar tenker jeg Anonymous poster hash: a0487...f2e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #31 Skrevet 6. august 2016 Heldigvis synes alle sine barn er de vakreste i verden Da vi var på helsestasjonen med eldste sa helsesøsteren til meg at hun så mye barn i yrket sitt, men at sønnen min var virkelig vakker. Det var hyggelig, men også litt spesielt å si. Anonymous poster hash: f2ee3...041
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #32 Skrevet 6. august 2016 Tror nok ikke grunnen var pen, heller rar tenker jeg Anonymous poster hash: a0487...f2e Hva er det med mennesker som deg? Hva gir det deg å svare sånn? Anonymous poster hash: 5d5f4...cc3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #33 Skrevet 6. august 2016 Hi her igjen Det er så godt å vite at de vil ha så mange fordeler her i livet. Gleder meg til å følge de videre og se hvor langt de vil nå Anonymous poster hash: 6d890...1c8 Hvilke fordeler da? Anonymous poster hash: e2f37...2b2
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #34 Skrevet 6. august 2016 Har vakre barn jeg og. Og så er jeg glad de ikke ligner på pappaen 😄 Han er ikke spesielt vakker verken utenpå og inni. Anonymous poster hash: f5b69...19a
pifi med tre nurk Skrevet 6. august 2016 #35 Skrevet 6. august 2016 Jeg har tre av verdens vakreste barn! Og jeg og mannen er bare gjennomsnittlige, så våre gener matcher ekstremt godt 😉
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #36 Skrevet 6. august 2016 Men nå er det jo ofte sånn at vakre barn, ikke blir så vakre som store/ungdom/voksne.. og mindre vakre barn blir nydelig som store/Ungdom/voksne... Tenker stadig på det når jeg ser på mine aldeles nydelige små gutter, får nyte så lenge det varer..... Anonymous poster hash: 4d6f9...8d5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #37 Skrevet 6. august 2016 Det finnes ikke objektivitet når det gjelder hva som er vakkert/pent. Kun intersubjekivitet. Det er meg revnende likegyldig hva 100 000 maur mener, de kan godt ta feil. I mine øyne er min datter det vakreste barnet jeg har sett!! Mange sier hun er søt, noen sier hun er nydelig. Det er ikke så viktig for meg hva andre synes. Hun har hatt bollekinn siden hun var en liten baby, de er mye mindre bollete nå som hun snart er to. Hun har en ganske stor munn som nesten alltid smiler, og har normalt store lepper. Øynene hennes er litt smale, mandelformede, og nesa er perfekt. Ansiktet er ganske rundt, og haka ganske liten. Jeg synes hun er helt fantastisk nydelig. Og jeg håper (og tror! ) virkelig alle synes det samme om sine barn! Anonymous poster hash: 1f9e3...ea6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå