Gå til innhold

Vi har ekstremt vakre barn.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og jeg er helt middels.

Fantastisk hvordan genene fungerer.

 

Anonymous poster hash: 6d890...1c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi også....men både jeg og mannen er ekstremt vakre også!

 

Anonymous poster hash: 96c54...91b

Skrevet

Vi også....men både jeg og mannen er ekstremt vakre også!

 

Anonymous poster hash: 96c54...91b

Skrevet

Vi også, jeg sitter ofte og lurer på om alle andre også innser at akkurat JEG har verdens vakreste døtre :D

 

Anonymous poster hash: 28c1e...254

Skrevet

Haha, dere kan tøyse, dere 😁 De vakreste barna er der vi som har. Det finnes virkelig ingen andre barn som er like vakre.

Skrevet

Ehm, altså ingen kan måle seg med mine barna skjønnhet! De er vakre de!

 

Anonymous poster hash: 5a5e2...f34

Skrevet

Hi her igjen

Det er så godt å vite at de vil ha så mange fordeler her i livet. Gleder meg til å følge de videre og se hvor langt de vil nå

 

Anonymous poster hash: 6d890...1c8

Skrevet

Tenker det samme! Jeg og mannen er helt middels (mannen er kjekkere enn jeg er pen, da).

 

Men gutten vår! Himmel. Masse brunt hår da han ble født. Har brun/grønne øyne, øyebryn og lange mørke øyevipper. Verdens nydeligste! ;)



Anonymous poster hash: 451c3...3a5
Skrevet

Med så vakker far og mor som datteren min har har det vært litt av et press på henne. Hun er verdens vakreste så det gikk bra! Gud forby å få en gjennomsnittlig unge. Min er også litt mer intelligent enn alle andre mennesker, litt snillere, mer empatisk.. Og like ydmyk som mor si! Så perfekt rett og slett!

Skrevet

Vi er de peneste. Når du ser oss blir du blendet av vakkerheten som bare lyser av hele familien.

 

Anonymous poster hash: 47743...4ee

Skrevet

Vi også, jeg sitter ofte og lurer på om alle andre også innser at akkurat JEG har verdens vakreste døtre :D

 

Anonymous poster hash: 28c1e...254

Akkurat det samme lurer jeg på 😜 Bare at jeg har sønner😄

 

 

Anonymous poster hash: 969e2...878

Skrevet

Nå vet jeg at ingen her kjenner meg, for da hadde dere jo visst at det er mine barn som er penest.

De er så pene at de ikke får gå i fred på gata. Alle må ta bilder av de, og de er modeller for anerkjente modell byråer.

 

Anonymous poster hash: 6ec84...9f1

Skrevet

Det stoppa en buss med et lass av japanere,da vi var på en kro oppi fjellheimen.

 

Alle de 60 skulle ta bilder av akkurat ungen vår ! Ble helt flau jeg 😂

 

Det er godt at alle syns barnet sitt er det vakreste i verden! Det hadde vært kjipt hvis vi ikke var lagd sånn.

 

IKKE alle barn er pene ass. Men mitt er selvfølgelig det 😆

 

Anonymous poster hash: 271cc...dfc

Skrevet

Tenkte akkurat det samme. Gutt og jente, vakre, atletiske, nydelige øyne, hud, hår, ja vakrest i verden 🤗😇

 

Anonymous poster hash: bd494...901

Skrevet

Jeg er svært vakker, (helt objektivt sett!) men barna mine er ikke særlig heldige.

 

Anonymous poster hash: 4780c...c0e

Skrevet

Så moro, sånn er det her òg. Vi har nemleg også veldig vakre born utan at vi er over gjennomsnittet sjølv. Har du forresten høyrt songen om Myrsnipa?

Skrevet

Jeg synes synd på alle andre, stakkars folk som ikke har så ubeskrivelig nydelig vakre barn som meg ❤️

 

Anonymous poster hash: cc8b4...1bf

Gjest Antarctica
Skrevet

Mine er som meg: kloke, vakre og meget beskjedne!

Skrevet

Bare meg som har barn med alminnelig utseende da... Hun eldste har tenner som står litt alle veier, og ser av og til litt pussig ut. Men hun er bare herlig sjarmerende med sin flotte personlighet og er kjempepopulær på skolen. Nr to har store øyne og en litt stor nese, smale lepper, ikke typisk vakre trekk, men søt i bøtter og spann. Hun er varm og omtenksom og har sterke vennskapsbånd. Nr tre er liten og blubbete, men ingen kan la være å smile når han stråler av glede med hele seg.

 

Utseende er heldigvis ikke alt :)

 

Anonymous poster hash: e65e0...bcd

Skrevet

Bare meg som har barn med alminnelig utseende da... Hun eldste har tenner som står litt alle veier, og ser av og til litt pussig ut. Men hun er bare herlig sjarmerende med sin flotte personlighet og er kjempepopulær på skolen. Nr to har store øyne og en litt stor nese, smale lepper, ikke typisk vakre trekk, men søt i bøtter og spann. Hun er varm og omtenksom og har sterke vennskapsbånd. Nr tre er liten og blubbete, men ingen kan la være å smile når han stråler av glede med hele seg.

 

Utseende er heldigvis ikke alt :)

 

Anonymous poster hash: e65e0...bcd

Tenk om de hadde vært vakre i tillegg....!?

 

Anonymous poster hash: 6d890...1c8

Skrevet

Mine barn er også nydelige. Blir aldri lei av å se på de 2 💟💜💙💚

 

Anonymous poster hash: b177b...e18

Skrevet

Her låter liflig av fuglekvitter! Er det myrsnipetreff?

Skrevet

Det stoppa en buss med et lass av japanere,da vi var på en kro oppi fjellheimen.

 

Alle de 60 skulle ta bilder av akkurat ungen vår ! Ble helt flau jeg 😂

 

Det er godt at alle syns barnet sitt er det vakreste i verden! Det hadde vært kjipt hvis vi ikke var lagd sånn.

 

IKKE alle barn er pene ass. Men mitt er selvfølgelig det 😆

 

Anonymous poster hash: 271cc...dfc

Det kan ha vært fordi det var et hvitt, norsk (blondt?) barn, og eksotisk for japanerne. Jeg har opplevd at barnet mitt ble tatt bilde av utenfor ei stavkirke av israelere. Hun er den fineste for meg, men muligens ikke for resten av verden.

 

 

 

Anonymous poster hash: 56213...3fe

Skrevet

Hihi herlig tråd! Vi har verdens vakreste sønn! Det er selvsagt i mine øyner da, men han er en nydelig gutt rent objektivt også (og så har han ikke sånn ekstremt stort hode som enkelte babyer har - han er liiitt mer velproporsjonert) :P

 

Men helt seriøst... 4 av mine søskenbarn (de er søsken altså) er..tja.. Mindre pene? Ikke stygge, bare ikke pene heller. Det er heller ikke partnerene deres. Men herlighet så vakre barn de har! God match med genene kanskje :P

 

Anonymous poster hash: 07a3f...28e

Skrevet

Mannen min sa det til meg i dag. Vi har virkelig verdens vakreste barn. Ingen over, ingen ved siden av...

 

Jeg var hjertens enig..

 

 

Anonymous poster hash: ac3d8...51d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...