Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Mannen og jeg er helt middels. Fantastisk hvordan genene fungerer. Anonymous poster hash: 6d890...1c8
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Vi også....men både jeg og mannen er ekstremt vakre også! Anonymous poster hash: 96c54...91b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Vi også....men både jeg og mannen er ekstremt vakre også! Anonymous poster hash: 96c54...91b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 Vi også, jeg sitter ofte og lurer på om alle andre også innser at akkurat JEG har verdens vakreste døtre Anonymous poster hash: 28c1e...254
SuperFries Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 Haha, dere kan tøyse, dere 😁 De vakreste barna er der vi som har. Det finnes virkelig ingen andre barn som er like vakre.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 Ehm, altså ingen kan måle seg med mine barna skjønnhet! De er vakre de! Anonymous poster hash: 5a5e2...f34
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 Hi her igjen Det er så godt å vite at de vil ha så mange fordeler her i livet. Gleder meg til å følge de videre og se hvor langt de vil nå Anonymous poster hash: 6d890...1c8
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #8 Skrevet 5. august 2016 Tenker det samme! Jeg og mannen er helt middels (mannen er kjekkere enn jeg er pen, da). Men gutten vår! Himmel. Masse brunt hår da han ble født. Har brun/grønne øyne, øyebryn og lange mørke øyevipper. Verdens nydeligste! Anonymous poster hash: 451c3...3a5
Juliea Ruler Skrevet 5. august 2016 #9 Skrevet 5. august 2016 Med så vakker far og mor som datteren min har har det vært litt av et press på henne. Hun er verdens vakreste så det gikk bra! Gud forby å få en gjennomsnittlig unge. Min er også litt mer intelligent enn alle andre mennesker, litt snillere, mer empatisk.. Og like ydmyk som mor si! Så perfekt rett og slett!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #10 Skrevet 5. august 2016 Vi er de peneste. Når du ser oss blir du blendet av vakkerheten som bare lyser av hele familien. Anonymous poster hash: 47743...4ee
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #11 Skrevet 5. august 2016 Vi også, jeg sitter ofte og lurer på om alle andre også innser at akkurat JEG har verdens vakreste døtre Anonymous poster hash: 28c1e...254 Akkurat det samme lurer jeg på 😜 Bare at jeg har sønner😄 Anonymous poster hash: 969e2...878
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #12 Skrevet 5. august 2016 Nå vet jeg at ingen her kjenner meg, for da hadde dere jo visst at det er mine barn som er penest. De er så pene at de ikke får gå i fred på gata. Alle må ta bilder av de, og de er modeller for anerkjente modell byråer. Anonymous poster hash: 6ec84...9f1
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #13 Skrevet 5. august 2016 Det stoppa en buss med et lass av japanere,da vi var på en kro oppi fjellheimen. Alle de 60 skulle ta bilder av akkurat ungen vår ! Ble helt flau jeg 😂 Det er godt at alle syns barnet sitt er det vakreste i verden! Det hadde vært kjipt hvis vi ikke var lagd sånn. IKKE alle barn er pene ass. Men mitt er selvfølgelig det 😆 Anonymous poster hash: 271cc...dfc
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #14 Skrevet 5. august 2016 Tenkte akkurat det samme. Gutt og jente, vakre, atletiske, nydelige øyne, hud, hår, ja vakrest i verden 🤗😇 Anonymous poster hash: bd494...901
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #15 Skrevet 5. august 2016 Jeg er svært vakker, (helt objektivt sett!) men barna mine er ikke særlig heldige. Anonymous poster hash: 4780c...c0e
Syngensang Skrevet 5. august 2016 #16 Skrevet 5. august 2016 Så moro, sånn er det her òg. Vi har nemleg også veldig vakre born utan at vi er over gjennomsnittet sjølv. Har du forresten høyrt songen om Myrsnipa?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #17 Skrevet 5. august 2016 Jeg synes synd på alle andre, stakkars folk som ikke har så ubeskrivelig nydelig vakre barn som meg ❤️ Anonymous poster hash: cc8b4...1bf
Gjest Antarctica Skrevet 5. august 2016 #18 Skrevet 5. august 2016 Mine er som meg: kloke, vakre og meget beskjedne!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #19 Skrevet 5. august 2016 Bare meg som har barn med alminnelig utseende da... Hun eldste har tenner som står litt alle veier, og ser av og til litt pussig ut. Men hun er bare herlig sjarmerende med sin flotte personlighet og er kjempepopulær på skolen. Nr to har store øyne og en litt stor nese, smale lepper, ikke typisk vakre trekk, men søt i bøtter og spann. Hun er varm og omtenksom og har sterke vennskapsbånd. Nr tre er liten og blubbete, men ingen kan la være å smile når han stråler av glede med hele seg. Utseende er heldigvis ikke alt Anonymous poster hash: e65e0...bcd
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #20 Skrevet 5. august 2016 Bare meg som har barn med alminnelig utseende da... Hun eldste har tenner som står litt alle veier, og ser av og til litt pussig ut. Men hun er bare herlig sjarmerende med sin flotte personlighet og er kjempepopulær på skolen. Nr to har store øyne og en litt stor nese, smale lepper, ikke typisk vakre trekk, men søt i bøtter og spann. Hun er varm og omtenksom og har sterke vennskapsbånd. Nr tre er liten og blubbete, men ingen kan la være å smile når han stråler av glede med hele seg. Utseende er heldigvis ikke alt Anonymous poster hash: e65e0...bcd Tenk om de hadde vært vakre i tillegg....!? Anonymous poster hash: 6d890...1c8
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #21 Skrevet 5. august 2016 Mine barn er også nydelige. Blir aldri lei av å se på de 2 💟💜💙💚 Anonymous poster hash: b177b...e18
Mostly Harmless Skrevet 5. august 2016 #22 Skrevet 5. august 2016 Her låter liflig av fuglekvitter! Er det myrsnipetreff?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #23 Skrevet 5. august 2016 Det stoppa en buss med et lass av japanere,da vi var på en kro oppi fjellheimen. Alle de 60 skulle ta bilder av akkurat ungen vår ! Ble helt flau jeg 😂 Det er godt at alle syns barnet sitt er det vakreste i verden! Det hadde vært kjipt hvis vi ikke var lagd sånn. IKKE alle barn er pene ass. Men mitt er selvfølgelig det 😆 Anonymous poster hash: 271cc...dfc Det kan ha vært fordi det var et hvitt, norsk (blondt?) barn, og eksotisk for japanerne. Jeg har opplevd at barnet mitt ble tatt bilde av utenfor ei stavkirke av israelere. Hun er den fineste for meg, men muligens ikke for resten av verden. Anonymous poster hash: 56213...3fe
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #24 Skrevet 6. august 2016 Hihi herlig tråd! Vi har verdens vakreste sønn! Det er selvsagt i mine øyner da, men han er en nydelig gutt rent objektivt også (og så har han ikke sånn ekstremt stort hode som enkelte babyer har - han er liiitt mer velproporsjonert) Men helt seriøst... 4 av mine søskenbarn (de er søsken altså) er..tja.. Mindre pene? Ikke stygge, bare ikke pene heller. Det er heller ikke partnerene deres. Men herlighet så vakre barn de har! God match med genene kanskje Anonymous poster hash: 07a3f...28e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #25 Skrevet 6. august 2016 Mannen min sa det til meg i dag. Vi har virkelig verdens vakreste barn. Ingen over, ingen ved siden av... Jeg var hjertens enig.. Anonymous poster hash: ac3d8...51d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå