Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #26 Skrevet 3. august 2016 Oi, er du gammel nok til å ha sex overhodet? Anonymous poster hash: 9b0e8...ab4 Skulle tro det.. er 36 Anonymous poster hash: 13494...a81
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #27 Skrevet 3. august 2016 Ikke kall sex for "vaniljesex". Det er så forferdelig latterlig 😩🙈 Anonymous poster hash: db0fd...3cd
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #28 Skrevet 3. august 2016 Det er så vilt digg da ! Anonymous poster hash: 7b8ae...e89
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #29 Skrevet 3. august 2016 Altså er man trygg på seg selv og sin partner så er analsex vanvittig godt. Det er ikke æsj og syke fantasier/ lyster. Anonymous poster hash: 706b7...61c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #30 Skrevet 3. august 2016 Altså er man trygg på seg selv og sin partner så er analsex vanvittig godt. Det er ikke æsj og syke fantasier/ lyster. Anonymous poster hash: 706b7...61c Altså jeg er trygg på både meg selv og mannen, men jeg synes analsex er dritvondt ( pun intended) og turn off. Har prøvd mye rart og er ikke prippen, men alle elsker faktisk ikke analsex. Anonymous poster hash: 49bba...e13
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #31 Skrevet 3. august 2016 Det er sykt ekkelt. Passer best for homser. Anonymous poster hash: 1a186...761 Oida Anonymous poster hash: 715bd...566
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #32 Skrevet 3. august 2016 Altså jeg er trygg på både meg selv og mannen, men jeg synes analsex er dritvondt ( pun intended) og turn off. Har prøvd mye rart og er ikke prippen, men alle elsker faktisk ikke analsex. Anonymous poster hash: 49bba...e13 Viss du har prøvd en gang og det var drit vondt og turn ofte så var du ikke helt med på sakene, det gjør ikke såååå vondt om du er med på notene i hodet og kroppen. Anonymous poster hash: 706b7...61c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #33 Skrevet 3. august 2016 Altså er man trygg på seg selv og sin partner så er analsex vanvittig godt. Det er ikke æsj og syke fantasier/ lyster. Anonymous poster hash: 706b7...61c Jeg og mannen er veldig trygge på hverandre, har mye god sex, og er ikke redd for å prøve nye ting. Har prøvd analsex på mitt initiativ. Det var hverken vondt eller godt, det var bare rart. Og jeg følte toalett-trang. Så da ser jeg ingen grunn til å prøve mer for å like det, når jeg liker det på den "vanlige" måten (mannen sier han ikke har noen fantasi om det heller, jeg har sagt vi kan prøve flere ganger om han ønsker det). Det betyr ikke at vi ikke er trygge på hverandre, og jeg mener heller ikke at de som liker det er ekle. Folk må få gjøre som de vil, og respektere at ikke alle liker det sammen, uten å putte andre i bås som enten utrygge på hverandre eller ekle. Anonymous poster hash: 1601f...269
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #34 Skrevet 3. august 2016 Viss du har prøvd en gang og det var drit vondt og turn ofte så var du ikke helt med på sakene, det gjør ikke såååå vondt om du er med på notene i hodet og kroppen. Anonymous poster hash: 706b7...61c Hvorfor presse seg ?? Anonymous poster hash: 13494...a81
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #35 Skrevet 3. august 2016 Viss du har prøvd en gang og det var drit vondt og turn ofte så var du ikke helt med på sakene, det gjør ikke såååå vondt om du er med på notene i hodet og kroppen. Anonymous poster hash: 706b7...61c Jeg gjentar - jeg liker det ikke. Jeg har vært seksuelt aktiv i 20 år og har prøvd det meste. Har hatt analsex med flere, men det tenner meg ikke. Fortsetter du å prøve og prøve noe du misliker i senga? Hvofor i all verden i så fall?Kan du ikke akseptere at ikke alle har de samme preferansene som deg? Anonymous poster hash: 49bba...e13
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #36 Skrevet 3. august 2016 Jeg gjentar - jeg liker det ikke. Jeg har vært seksuelt aktiv i 20 år og har prøvd det meste. Har hatt analsex med flere, men det tenner meg ikke. Fortsetter du å prøve og prøve noe du misliker i senga? Hvofor i all verden i så fall? Kan du ikke akseptere at ikke alle har de samme preferansene som deg? Anonymous poster hash: 49bba...e13 Enig Anonymous poster hash: 13494...a81
Anonym bruker Skrevet 3. august 2016 #37 Skrevet 3. august 2016 Ikke kall sex for "vaniljesex". Det er så forferdelig latterlig 😩🙈 Anonymous poster hash: db0fd...3cd Hvorfor er det latterlig? Anonymous poster hash: 57722...204
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå