Gå til innhold

Analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen forklare meg hva som er så deilig med analsex.

Jeg har aldri prøvd. Synes det er veldig ekkelt at noen skal stikke penisen sin inn i det hullet bæsjen kommer ut. Får man ikke bæsj på den da?

Og hva eksakt gjør dette så opphissende for mange? Jeg lurer oppriktig på dette.

Anonymous poster hash: 768b8...7a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan faktisk være veldig bra. Men det tar ofte tid å like det. Og man må og være veldig tent for at det skal bli bra.

Anonymous poster hash: 5f6ef...19e

Skrevet

Jeg likte det ikke og prøvde det ikke før etter fylte 30. Skjer 1-2 ganger i mnd her og det er helt fantastisk når man har gjort det noen ganger og kan slappe av. Jeg holdt igjen lenge med mannen, men var nysgjerrig på det selv. Var ikke behagelig første gangen, så tok lang tid før vi prøvde igjen. Heldigvis har ikke han maset om det, da hadde jeg ikke gjort det. Nå er det ofte jeg som tar initiativ til det, og han elsker det.

Anonymous poster hash: c1cfd...28c

Skrevet

Det gir meg ingenting.

Men mannen elsker det. Han har tydeligvis en feilkobling

Anonymous poster hash: 13494...a81

Skrevet

Det gir meg ingenting.

Er han feilkobla på grunn av at han liker det?!?! Mannen min sier han syns det er deilig, og det gjør meg ingenting. Liker det selv, litt spenning og variasjon i sexlivet.

Noen liker det - andre ikke. Vi er forskjellige! Hvorfor skal det være så "tabu" å innrømme at man liker det, lurer nå jeg på..... Og at man MÅ være homo for å like det? Tullete!

Anonymous poster hash: 95433...efd

Skrevet

For meg er det fullstendig turnoff.

I tillegg ville jeg ikke tatt risiskoen siden det å ha analsex øker sjansen for at man får analinkontinens :/

Men hvis begge to ønsker det og liker det, så er det jo bare å prøve om man vil ta risikoen. De som gjør det og fortsetter med det gjør det jo fordi de synes det gir dem nytelse.

Anonymous poster hash: ae206...80c
Skrevet

For meg er det fullstendig turnoff.

I tillegg ville jeg ikke tatt risiskoen siden det å ha analsex øker sjansen for at man får analinkontinens :/

Men hvis begge to ønsker det og liker det, så er det jo bare å prøve om man vil ta risikoen. De som gjør det og fortsetter med det gjør det jo fordi de synes det gir dem nytelse.

Det er en myte. Har jobbet manga mange år på gastroavd, ikke vært borti en homofil mann med det. Derimot mange gamle streite damer

Anonymous poster hash: b0d1d...e3d

Skrevet

Det er en myte. Har jobbet manga mange år på gastroavd, ikke vært borti en homofil mann med det. Derimot mange gamle streite damer

Det er nok ingen myte, det vil du se om du leser en del om det. Fødsler er vel den vanligste årsaken til analinkontinens, men også ulike tarmsykdommer, nevrologiske problemer OG analsex er årsaker til at man kan få analinkontinens. Det burde du vel strengt tatt vite om du jobber på gastro...

Du burde også vite at gamle streite damer fint kan ha hatt analsex... selv om slike problemer som sagt oftere har andre årsaker.

Men det er ingen tvil om at analsex kan øke riskikoen for analinkontinens - uansett seksuell legning...

Skrevet

De færreste homofile har analsex. Streite damer derimot 😂😀

Anonymous poster hash: 29d61...fe7

Skrevet

Det er nok ingen myte, det vil du se om du leser en del om det. Fødsler er vel den vanligste årsaken til analinkontinens, men også ulike tarmsykdommer, nevrologiske problemer OG analsex er årsaker til at man kan få analinkontinens. Det burde du vel strengt tatt vite om du jobber på gastro...

Du burde også vite at gamle streite damer fint kan ha hatt analsex... selv om slike problemer som sagt oftere har andre årsaker.

Men det er ingen tvil om at analsex kan øke riskikoen for analinkontinens - uansett seksuell legning...

Anonymous poster hash: ae206...80c [/

Hovedårsak rektumprolaps er obstipasjon.

Andre disponerende faktorer for rektumprolaps er alder over 40 år, kvinne, vaginale fødsler - risikoen øker med flere fødsler, tidligere bekkenkirurgi, kronisk forstoppelse, kronisk diare og dysfunksjon i bekkenbunnsmuskulaturen.

AvføringsLekkasje:

Årsak

Manglende kontroll over avføringen kan være et resultat av høy alder med dertil hørende svakere muskler og muskelkontroll. Ofte skyldes likevel den manglende kontrollen skader av lukkemuskelen etter "harde" fødsler, eller etter medisinske inngrep i endetarmen. Dette gjelder f.eks. når en har vært nødt til å benytte tang for å få barnet ut, eller hvor mor har revnet mye i forbindelse med fødselen. Personer med ryggmargsbrokk har ofte også problem med lekkasje.

Mennesker som har løs eller flytende avføring av ulike årsak, for eksempel etter å ha fått fjernet deler av tarmen, kan også ha problemer med lekkasje.

Rart NHI ikke vet at analsex er en hyppig årsak da. Dette er sakset direkte fra dem.

Skrevet

Hovedårsak rektumprolaps er obstipasjon.

Andre disponerende faktorer for rektumprolaps er alder over 40 år, kvinne, vaginale fødsler - risikoen øker med flere fødsler, tidligere bekkenkirurgi, kronisk forstoppelse, kronisk diare og dysfunksjon i bekkenbunnsmuskulaturen.

AvføringsLekkasje:

Årsak

Manglende kontroll over avføringen kan være et resultat av høy alder med dertil hørende svakere muskler og muskelkontroll. Ofte skyldes likevel den manglende kontrollen skader av lukkemuskelen etter "harde" fødsler, eller etter medisinske inngrep i endetarmen. Dette gjelder f.eks. når en har vært nødt til å benytte tang for å få barnet ut, eller hvor mor har revnet mye i forbindelse med fødselen. Personer med ryggmargsbrokk har ofte også problem med lekkasje.

Mennesker som har løs eller flytende avføring av ulike årsak, for eksempel etter å ha fått fjernet deler av tarmen, kan også ha problemer med lekkasje.

Rart NHI ikke vet at analsex er en hyppig årsak da. Dette er sakset direkte fra dem.

NHI burde absolutt ha opplyst om at analsex kan være en årsak til anal inkontinens.

Her har du en artikkel fra Dagens Medisin fra 2014, hvor overlege Spydberg ved Ullevål Universitetssykehus nevner dette...

http://www.dagensmedisin.no/artikler/2004/02/12/far-analinkontinens-etter-fodsel/

"Det kan være mange andre årsaker til analinkontinens enn skader etter fødselen. Plagene kan også oppstå som følge av irritabel colon eller colitt, etter anal dilatasjon eller anal sex, neurologisk sykdom, anorektal kirurgi, bekkenbunnsdenervasjon eller ved prolaps." (fet skrift uthevet av meg)

I en nyere studie fra i år vises at 10 % av kvinner som har hatt analsex har hatt anal inkontinens, mot 7,4 % av kvinner som aldri har hatt analsex.

Menn synes å ha større risiko, der var det 12 % av de som har hatt analsex som også har opplevd anal inkontinens, mot bare 5 % blant de menn som aldri har hatt analsex.

Studien ble publisert i The American Journal of Gastroenterology i februar i år.

http://www.nature.com/ajg/journal/v111/n2/full/ajg2015419a.html

Skrevet

Det som derimot er en myte, er at alle homofile menn har anslsex.

Anonymous poster hash: 99826...360

Skrevet

Så lenge man gjør det rett og ikke stresser så går det fint, det er faktisk ganske deilig en gang i blant.

Anonymous poster hash: 706b7...61c

Skrevet

Jeg synes det gir sterkere orgasmer enn vaginalt, det er mye mer følsomt, trangere for mannen og han kan komme inni uten fare for graviditet. Vinn-vinn-vinn-vinn.

Likte det ikke før i 30-årene jeg heller, og viktig å bruke mye glidemiddel og ta det rolig.

Sørger selvfølgelig for å ha vært ordentlig på do i forkant, gjør det ikke om jeg er forstoppet liksom, selv om jeg vet om folk som ikke bryr seg om det heller.

Anonymous poster hash: 9b0e8...ab4

Skrevet

Jeg synes det gir sterkere orgasmer enn vaginalt, det er mye mer følsomt, trangere for mannen og han kan komme inni uten fare for graviditet. Vinn-vinn-vinn-vinn.

Likte det ikke før i 30-årene jeg heller, og viktig å bruke mye glidemiddel og ta det rolig.

Sørger selvfølgelig for å ha vært ordentlig på do i forkant, gjør det ikke om jeg er forstoppet liksom, selv om jeg vet om folk som ikke bryr seg om det heller.

Hvilken type orgasme?

Klitoris ?

Skrevet

Er han feilkobla på grunn av at han liker det?!?! Mannen min sier han syns det er deilig, og det gjør meg ingenting. Liker det selv, litt spenning og variasjon i sexlivet.

Noen liker det - andre ikke. Vi er forskjellige! Hvorfor skal det være så "tabu" å innrømme at man liker det, lurer nå jeg på..... Og at man MÅ være homo for å like det? Tullete!

Anonymous poster hash: 95433...efd

Ja,pga er ekkelt. Er bæsje hullet !!

Skrevet

Det gir meg ingenting.

Du tuller?!? En feilkobling?😂 Da er det svært mange som går rundt og er feilkoblet😉 Det er utrolig deilig når man er i rett humør😉Og jeg syns det er ille av deg å si slike ting, for alt må ikke være a4 for å være normalt. Skulle likt å vite hva du tenkte om du visste hva slags sex vi har, tror du hadde fått kaffen i halsen og blitt traumatisert for livet😂Det er ikke vaniljesex for å si det slik😇

Anonymous poster hash: 57722...204

Skrevet

Du tuller?!? En feilkobling?😂 Da er det svært mange som går rundt og er feilkoblet😉 Det er utrolig deilig når man er i rett humør😉Og jeg syns det er ille av deg å si slike ting, for alt må ikke være a4 for å være normalt. Skulle likt å vite hva du tenkte om du visste hva slags sex vi har, tror du hadde fått kaffen i halsen og blitt traumatisert for livet😂Det er ikke vaniljesex for å si det slik😇

Nei, tåler mye jeg. Og har gjort mye rart jeg og. Overalt!!

Men det med analsex er ekkelt og skjønner ikke hvorfor det er så pirrende

Skrevet

Kan være greit å poengtere her at å ha analsex IKKE er det vanlige. Her (http://www.webmd.com/sex/anal-sex-health-concerns)

kan man lese fra utenlandsk nettside at omtrent 5-10% av kvinner sier de har det. Det er i tillegg flere helsemessige grunner til å takke nei...

Anonymous poster hash: b523a...051
Skrevet

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig. Driver dere med BDSM?

Anonymous poster hash: 13a8f...64a

Skrevet

Denne tråden var i grunn litt interresant. For vår del så har vi vanligvis vaniljesex, men nå når jeg er gravid og ikke så lett får orgasmer har vi prøvd litt andre ting som leketøy og lignende. Syns dette er veldig spennende! Bare å filme en liten snutt med mobilen under økten for så å se den igjen ved neste anledning er i grunn litt opphissende (og nytt for oss). Analsex vet jeg at mannen har veldig lyst på. Det er trangt, nytt og spennende. Vi har prøvd, men jeg mistenker at jeg anspenner meg veldig og at det er grunnen til at det er veldig smertefult. I tillegg er mannen velutstyrt, noe som selvfølgelig gjør at det blir vondere i begynnelsen. Jeg tenker at vi skal gi dette en sjanse altså. Kanskje babyen skal få komme seg ut først. Men nå når jeg er hoven og annerledes i hønemor, så hadde det vært greit å kunne ha flere alternative hull (haha!). Jeg var selv veldig anti-anal tidligere. Men jammen er det følsomt der også. En liten finger kan gjøre underverker og sterkere orgasme, så jeg vil anbefale dere som er så anti å virkelig prøve dette (uten å tenke på det ekle) og erfare det selv. Kjempe deilig! 

Anonymous poster hash: c84cd...a1e
Skrevet

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig. Driver dere med BDSM?

Anonymous poster hash: 13a8f...64a

Ja, det er stort sett elementer av det hver gang. Vanligvis er det bdsm, men noen ganger er det nesten ren vaniljesex :)

Skrevet

Hvilken type orgasme?

Klitoris ?

Ja, jeg bruker vibrator i tillegg, men da kommer jeg utrolig fort og kraftig, en litt annen og mer intens orgasme.

Skrevet

Ja,pga er ekkelt. Er bæsje hullet !!

Oi, er du gammel nok til å ha sex overhodet?

Skrevet

Kan noen forklare meg hva som er så deilig med analsex.

Jeg har aldri prøvd. Synes det er veldig ekkelt at noen skal stikke penisen sin inn i det hullet bæsjen kommer ut. Får man ikke bæsj på den da?

Og hva eksakt gjør dette så opphissende for mange? Jeg lurer oppriktig på dette.

Det er sykt ekkelt. Passer best for homser.

Anonymous poster hash: 1a186...761

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...