Gå til innhold

Prøvere i august?


førskolelæreren

Anbefalte innlegg

Hadde litt brunt på papiret og gitt seg nå. Jeg har aldri tidligere fått tante rød før jeg skal, går nesten alltid litt over også. Har veldig ryggsmerter også (noe jeg heller ikke er plaget med før mens) + fortsatt veldig ømme bryster (tunge). Kan dette være en slik festeblødning jeg har lest om? Gir ikke opp før tr kommer 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spotter litt fortsatt, men ingen tr enda. Syns det bare kan sette i gang nå egentlig å bli ferdig med det. Skulle egentlig teste i dag, men så ikke poenget, er bare så utrolig lei. Ble gravid i fjor, folk rundt oss gråt av glede og så uka etter mistet jeg, følte nesten på et press om å bli gravid igjen fort. Nå har det gått mer enn et år. Venter på time hos gyn. Skjønner ikke hvorfor noen må slite mens andre blir gravide av et blikk. Nå vet jeg at andre har det verre altså, jeg måtte bare klage litt nå. Mest lyst til å grine av hele greia og bare gi opp. Men jeg vil ikke at jenta mi skal være enebarn, jeg vil så gjerne de skal være to om ting. Blææ. Sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ☺

Skjønner så godt at du er lei. Om det er nr 5 eller 2 så er det jo like ønsket. Har det vært vanskelig alle gangene før spira har sitti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det er skrøpelige egg jeg og har gitt. De får se å ta seg sammen! Fortsatt bare spotting her, holdt på å kjøpe en test i butikken, men jeg kjenner jo svake menssmerter så jeg tenkte at nå har det sikkert satt i gang. Men neida, ingenting da jeg kom hjem.

Jeg mista 2 ganger før nr 1 kom til, er vel bare kroppen min som er sånn. Merker det er blanda følelser om å bli gravid også, vil samtidig som jeg er redd.

18 dpo i dag

Endret av MammaMø85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til dere alle sammen. Jeg håper dere følger med i Mai 2017.

Her er trøttheten det værste. Var ikke slik med første mann. Tenker bare på å sove 💤😴💤😴😴😴💤💤🙀🙀🙀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg teste? Fortsatt ikke mens, men litt brun spotting og menssmerter enda 19dpo. Tenker jo at tr kommer når som helst så vet ikke om jeg skal kaste bort penger på en test. Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂 Har kjøpt nå, skal ta da jeg kommer hjem. Har jo svake menssmerter hele tiden, må stadig sjekke om der har skjedd noe. Kan ikke huske det var sånn med nr 1, men det er jo noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Var negativ den.... hvor blir det av tr! Kommer sikkert nå som jeg testa. Den burde blitt positiv nå selvom det ikke var morgenurin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida. Var negativ den.... hvor blir det av tr! Kommer sikkert nå som jeg testa. Den burde blitt positiv nå selvom det ikke var morgenurin?

Håp er jo ikkje ute dersom tr er vekke.

 

 

 

Anonymous poster hash: 1ce75...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ennå ikke tr og tok en ny test til morgenen i dag og fortsatt en svaaak strek der. Litt sterkere enn i går, men fortsatt ganske svak. Blir sprø av dette! Ønsker å bare få det bekreftet nå eller at tr kom. Sånn uvisshet gjør en jo gal 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håp er jo ikkje ute dersom tr er vekke.

 

 

 

Anonymous poster hash: 1ce75...29c

Nei sant det, vil bare vite det NÅ 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ennå ikke tr og tok en ny test til morgenen i dag og fortsatt en svaaak strek der. Litt sterkere enn i går, men fortsatt ganske svak. Blir sprø av dette! Ønsker å bare få det bekreftet nå eller at tr kom. Sånn uvisshet gjør en jo gal 😝

I samme båt vi da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 😊

Ligger våken og bekymrer meg nå da. Leste om svangerskap utenfor livmoren. At man kan teste positivt sent da og ha småblødninger. Huff, må slutte å google ting. 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se noen strek mammamø, men kanskje du kan gå til legen for blodprøver? De er jo 100% sikre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager siden eggløsning og det stikker nederst i magen og på høyre eggstokkside. Husker ikke eksakt når jeg fikk positiv test med forrige barn, men tenker å prøve testing onsdag eller torsdag neste uke. Er da 4-5 dager før ikm. Andre i samme båt? Er så spent!

Endret av Mammatilgullet1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se noen strek mammamø, men kanskje du kan gå til legen for blodprøver? De er jo 100% sikre.

Er ikke gravid. Tr har "endelig" kommet. Nå skal det anskaffes eggløsningstester 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...