Gå til innhold

Prøvere i august?


førskolelæreren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen tvil om at den er positiv! Gratulerer så mye! Håper jeg følger etter på mandag. Har du noen symptomer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Er i pp2 og venter ikm 1. sept. Har ingen barn fra før av og lurer veldig på når det er "best" å starte testingen? Hadde el rundt 18 aug :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye førskolelæreren :blomst: Er 8 dpo og har fått et kjempe kviseutbrudd (jeg som ellers aldri er plaget av dette), veldig følsomme brystvorter, brystene kjennes "tunge" ut og stikninger i korsryggen. Vet ikke om dette kan være symptomer så tidlig i løpet. Men håper jo på en positiv test snart :-) Når kan jeg starte testingen?  ​

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen. Er i pp2 og venter ikm 1. sept. Har ingen barn fra før av og lurer veldig på når det er "best" å starte testingen? Hadde el rundt 18 aug :-)

Det kommer vel an på testen tror jeg. Tror du kan teste fra 10 dpo, men negativt så tidlig trenger ikke bety at du ikke er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg ryker på en test i morgen, ellers tenkte jeg å holde meg til mandag. Sålangt ingen tegn på at mensen er i anmarsj. Hadde jeg hatt en test liggende så hadde jeg tatt den asap, men så tenker jeg at det sikkert bare blir en ny skuffelse, vil liksom ikke vite heller. Er så lei prøving nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm 4 september her, men med 3 positive eggløsningstester, en på lørdag, en på tirsdag og en på fredag så er det bare krøll denne syklusen. Veldig spent på om jeg har hatt eggløsning i det hele tatt i august..! Gratulerer så mye til dere som har fått positive tester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er jo å vente til mandag -

Men jeg vet av erfaring at dette er lettere sagt enn gjort! 🙈🎁

Masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tinypic.com/r/11tpq9k/9

 

Er 9dpo, er det ønsketekning eller ser noen av dere en veeeeldig svak strek? Frykter ønsketekning, men skader ikke å høre.

Jeg ser streken! Sånn var den første testen jeg tok når jeg var gravid med datteren min. Ta en ny i morgen tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho, vi bestemte oss i dag for å prøve på nr 2. Førstemann blir 8 mnd på fredag. Så dette blir mest sannsynlig to tette, men det ønsker vi. Men har brukt minipille siden 6 uker etter fødsel og sluttet på de på tirsdag. Har altså ikke hatt mensen etter fødsel. Ammer ennå, så spent på om mensen kommer igjen nå. Vi kommer uansett til å gjøre et forsøk, så får vi se om det går 😊 Dere med flere barn, når fikk dere igjen mensen etter fødsel og fikk dere evt igjen mens dere amma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg det samme gjelder meg Sirimarie 😊 Skal teste enten i morgen eller mandag. Skal se hva jeg klarer 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt 2 dager med ekstrem tretthet + ømme brystvorter... 6 dager til IKM.. For tidlig å teste?? Spent nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...