Gå til innhold

Prøvere i august?

Anbefalte innlegg

Hadde litt brunt på papiret og gitt seg nå. Jeg har aldri tidligere fått tante rød før jeg skal, går nesten alltid litt over også. Har veldig ryggsmerter også (noe jeg heller ikke er plaget med før mens) + fortsatt veldig ømme bryster (tunge). Kan dette være en slik festeblødning jeg har lest om? Gir ikke opp før tr kommer 🙈

Fortsetter under...

Jeg spotter litt fortsatt, men ingen tr enda. Syns det bare kan sette i gang nå egentlig å bli ferdig med det. Skulle egentlig teste i dag, men så ikke poenget, er bare så utrolig lei. Ble gravid i fjor, folk rundt oss gråt av glede og så uka etter mistet jeg, følte nesten på et press om å bli gravid igjen fort. Nå har det gått mer enn et år. Venter på time hos gyn. Skjønner ikke hvorfor noen må slite mens andre blir gravide av et blikk. Nå vet jeg at andre har det verre altså, jeg måtte bare klage litt nå. Mest lyst til å grine av hele greia og bare gi opp. Men jeg vil ikke at jenta mi skal være enebarn, jeg vil så gjerne de skal være to om ting. Blææ. Sånn.

Annonse

Kanskje det er skrøpelige egg jeg og har gitt. De får se å ta seg sammen! Fortsatt bare spotting her, holdt på å kjøpe en test i butikken, men jeg kjenner jo svake menssmerter så jeg tenkte at nå har det sikkert satt i gang. Men neida, ingenting da jeg kom hjem.

Jeg mista 2 ganger før nr 1 kom til, er vel bare kroppen min som er sånn. Merker det er blanda følelser om å bli gravid også, vil samtidig som jeg er redd.

18 dpo i dag

Endret av MammaMø85

Annonse

Ennå ikke tr og tok en ny test til morgenen i dag og fortsatt en svaaak strek der. Litt sterkere enn i går, men fortsatt ganske svak. Blir sprø av dette! Ønsker å bare få det bekreftet nå eller at tr kom. Sånn uvisshet gjør en jo gal 😝

Ennå ikke tr og tok en ny test til morgenen i dag og fortsatt en svaaak strek der. Litt sterkere enn i går, men fortsatt ganske svak. Blir sprø av dette! Ønsker å bare få det bekreftet nå eller at tr kom. Sånn uvisshet gjør en jo gal 😝

I samme båt vi da!

4 dager siden eggløsning og det stikker nederst i magen og på høyre eggstokkside. Husker ikke eksakt når jeg fikk positiv test med forrige barn, men tenker å prøve testing onsdag eller torsdag neste uke. Er da 4-5 dager før ikm. Andre i samme båt? Er så spent!

Endret av Mammatilgullet1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...