Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #26 Skrevet 31. juli 2016 Dere som maser sånn om størrelsen på syrommet har tydeligvis ikke særlig mye sømerfaring selv. Har man sydd litt, har man MYE stoffer, og ting og utstyr tar plass. Er syrommet i tillegg ferdig "installert" ser jeg ikke engang hvorfor det skal være en diskusjon. Her har barna som sagt 8 kvm hver (12 og 9 år) og minste har ikke eget rom. Vi har ikke råd til noe større og det er ikke synd på dem likevel. Når et barn som skal bo der 10% likevel får eget rom, bør størrelsen være ubetydelig. Anonymous poster hash: ce80d...b3f
Nyttårs barn Skrevet 31. juli 2016 #27 Skrevet 31. juli 2016 Behold syrommet ditt og innred det siste soverommet koselig for stebarnet. La henne få velge litt selv hvordan hun vil ha det.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #28 Skrevet 31. juli 2016 Jeg syns at det største soverommet skal brukes som barnerom Anonymous poster hash: 0fb5a...df9
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #29 Skrevet 31. juli 2016 Selvsagt har det noe å si. Stebarnet her har gedigent stort rom hvor h*n bor 90% hos moren. Og her hos faren får h*n eget rom........ Bedre stilt enn ditt barn med andre ord ... Anonymous poster hash: 82315...a08 Hva er relevansen i hva andre har? jeg syns du blir gretten når du ikke får de svarene du ønsker. Jeg tror neppe det er noen god ide at dere flytter sammen. Det lukter konflikt lang vei. Anonymous poster hash: 22a39...1b6
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2016 #30 Skrevet 31. juli 2016 Det er bare jeg og kjæresten som kan bli enige om dette. Takk for innspill Anonymous poster hash: 82315...a08
Gjest Antarctica Skrevet 31. juli 2016 #31 Skrevet 31. juli 2016 Det er bare jeg og kjæresten som kan bli enige om dette. Takk for innspill Anonymous poster hash: 82315...a08 Men så lenge 3 usle kvadratmeter utgjør hele Wembley stadion i symboltyngde for dere begge, vil dere fortsette å være uenige...
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #32 Skrevet 1. august 2016 Vi har tre rom på ca 12 kvm og ett rom på ca 9kvm. Har tre barn, her er det eldste på nesten 15 som har det minste. Rett og slett fordi han bare bruker rommet til å sove og spille i, menst minste som er 5 skal leke på gulvet og ha plass til venner som også skal leke der. Alle her i huset er fornøyd med den løsningen. Alt man kan henge seg opp i sier jeg. Lag det koselig på det minste rommet så blir hun nok fornøyd, er ikke størrelsen på rommet som avgjør om hun vil føle seg hjemme eller ei. Anonymous poster hash: 414ed...fed
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #33 Skrevet 1. august 2016 Jeg fikk ikke eget rom hos pappa selv om jeg har der annenhver helg og i ferier. Jeg ble installert i soveskuffen til min halvsøster. Er syrommeret ferdig in, behold det som syrommeret. Anonymous poster hash: 5aa81...e2e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #34 Skrevet 1. august 2016 Behold syrommet. Da jeg var barn hadde jeg det desidert minste rommet i huset på bare 6 m2. Broren og søsteren min hadde rom på 10 m2 hver. Vil vel ikke påstå at jeg følte meg mindre verdt eller har blitt traumatisert av den grunn. Anonymous poster hash: 6b1a5...19c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #35 Skrevet 1. august 2016 Jeg syns far har rett. Jeg syns du skal ta det minste rommet til syrom og gi barnet det største rommet. Barnet trenger jo også plass og skal kanskje ha med venner osv. Barn er viktigere enn hobby. Anonymous poster hash: 4eaf3...602
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #36 Skrevet 1. august 2016 Jeg syns far har rett. Jeg syns du skal ta det minste rommet til syrom og gi barnet det største rommet. Barnet trenger jo også plass og skal kanskje ha med venner osv. Barn er viktigere enn hobby. Anonymous poster hash: 4eaf3...602 3 kvm er et lite hjørne. Det er så lite det er snakk om. Når hun har et ledig rom hvorfor skal hun gjøre et lite prosjekt til et mega stort prosjekt. Her i huset har vi rom etter hva som passer best som soverom. Et av de største rommene er kontor/gjesterom. Vår eldste har det nest største da det ligger i første etg. Vår mellomste har det største og vår yngste har det minste. Men de rommene ligger i samme etg som vårt rom. Og vår tenåring ville ha rommet som var litt privat. Her er det også snakk om noe gå kvm som skiller rommene. Tror ikke barna en gang tenker over at rommene er i forskjellig str. Så mange rare problemer som lages hos enkelte i dag. Anonymous poster hash: f9770...f74
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #37 Skrevet 1. august 2016 Nei. Barnet får ikke det største. Rommet på 8m2 fungerer supert. Er ikke aktuelt med venner på besøk heller. Dessuten har alle barna et stort lekerom/tv rom de kan bruke. Hi Anonymous poster hash: 82315...a08
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #38 Skrevet 1. august 2016 Nei. Barnet får ikke det største. Rommet på 8m2 fungerer supert. Er ikke aktuelt med venner på besøk heller. Dessuten har alle barna et stort lekerom/tv rom de kan bruke. Hi Anonymous poster hash: 82315...a08 Da ser jeg ikke helt vitsen med innlegget ditt? Anonymous poster hash: 22a39...1b6
Mandala Skrevet 1. august 2016 #39 Skrevet 1. august 2016 Barnet mitt har ca 8 kvm soverom, og det er kjempekoselig og fint. Han er nøyer nesten fulltid og har mindre soverom enn stebarn som er her under 50%. Det er ikke str det kommer av på, og stebarnet ditt kan finfint ha et soverom på 8 kvm.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2016 #40 Skrevet 1. august 2016 Da ser jeg ikke helt vitsen med innlegget ditt? Anonymous poster hash: 22a39...1b6 Jeg har alltid bare tenkt på alle andre enn meg selv. Helt til jeg opprettet denne tråden. Hadde egentlig litt dårlig samvittighet Men har kommet frem til nå at jeg trenger ikke å ha dårlig samvittighet. Har lest mye av hva dere har skrevet. Hi Anonymous poster hash: 82315...a08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå