Gå til innhold

Åndelig aktivitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har i 4 år (siden vi flyttet hit) hatt åndelig aktivitet i huset.. Pågikk som værst da vi bygget om huset (det var så ille at vi tilkalte hjelp, men avtok før vi hadde besøk så vi droppet det) . Det tredje året var det rolig. noe irriterende, men ingenting farlig. Etter at jeg og mannen skilte lag er det helt rolig?? Kan åndelig aktivitet plutselig forsvinne av seg selv? Noen med erfaring?

Anonymous poster hash: 682f4...680

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bruke tid på eventyr? I dag er eventyr for barn, ikke voksne.

Anonymous poster hash: 07a5d...2ef

Skrevet

Virkelig? Om du synes det er Ok å snakke slik til mennesker så er det du som burde prate med noen

Skrevet

Vi har i 4 år (siden vi flyttet hit) hatt åndelig aktivitet i huset.. Pågikk som værst da vi bygget om huset (det var så ille at vi tilkalte hjelp, men avtok før vi hadde besøk så vi droppet det) . Det tredje året var det rolig. noe irriterende, men ingenting farlig. Etter at jeg og mannen skilte lag er det helt rolig?? Kan åndelig aktivitet plutselig forsvinne av seg selv? Noen med erfaring?

Ikke bry deg om de andre her. De aner ikke hva de snakket om.

Jeg velger å bruke anonymknappen nå. Det kan dreie seg om en såkalt "klebeånd". En ånd som følger en person eller gjenstand. Kan det være noe/noen som følger eksmannen din eller noe/noen av eiendelene hans?

Anonymous poster hash: 945f3...eac

Skrevet

Sånt er slitsomt. Hos oss er vi veldig plaget med fjøsnisser. Men så lenge vi setter ut grøt til dem av og til oppfører de seg pent, og ordner til og med litt på gården.

Anonymous poster hash: 28128...d3a

Skrevet

Ja fjøsnisser er det masser av på landet, akkurat nå forpakter vi bort jorden til en av dem.

Anonymous poster hash: d5aad...70c
Skrevet

Jeg tror deg. Har opplevd nok til å tro på sånt.Kan være at den følger eks mannen din. Virker jo nesten sånn.

Anonymous poster hash: 260d8...32c

Skrevet

Kan det være selveste Spøkelseskladden som er på ferde igjen??? 😧

Anonymous poster hash: b7df8...70e

Skrevet

Nå må dere gi dere!

Anonymous poster hash: 945f3...eac

Skrevet

Det er fælt å oppleve sånne ting.

Kan være en gjenstand mannen din har tatt med seg..?

Anonymous poster hash: 0173b...a3e

Skrevet

Sånt er slitsomt. Hos oss er vi veldig plaget med fjøsnisser. Men så lenge vi setter ut grøt til dem av og til oppfører de seg pent, og ordner til og med litt på gården.

Anonymous poster hash: 28128...d3a

👻👻🎅🏼🎅🏼

Anonymous poster hash: bbc5d...670

Skrevet

Oj, er barnehagen på besøk på dibb? Skikkelig voksne svar. Rart det blir mobbing....

Anonymous poster hash: e63d0...2ca

Skrevet

Hvordan var energien dere i mellom da han bodde hjemme? Jeg opplever at åndelig aktivitet kan eskalere når energien mellom mennesker ikke er god. Akkurat som det gir det et boost. Ting kan faktisk bli bortimot normalt når en av partene forsvinner fra hjemmet. Jeg heller mer mot det enn at det skal være en klebeånd faktisk,da må evt mannen fortsatt oppleve det etter at han har forlatt hjemmet:)

Anonymous poster hash: 69a0e...206

Skrevet

Og, åndelig aktivitet kan forsvinne..eller ihvertfall gå så og si i dvale. Her i huset hadde vi en topp for ett par år siden, nå er det så og si helt stille :)

Skrevet

Hvordan merker dere åndelig aktivitet? Dere som har vært borti det.

Skrevet

Kan ikke moderator rydde opp her? Utrolig hånlige svar hun får, og dessuten total avsporing av tråden.

Anonymous poster hash: 493f4...16a

Skrevet

Kanskje det ikke var åndelig i det hele tatt. Bare mannen som var oppe om natta og rota, og så nekta for det om dagen.

Anonymous poster hash: 26fbc...11e

Skrevet

jeg tror nok ikke det er en klebeånd da mannen ikke opplever noe i sitt nye hjem. Teorien om at det kan bli mye aktivitet når kjemien hjemme ikke er helt bra kan heller stemme. Vi kranglet mye, var rett og slett ikke bra for hverandre! Om det er mulig så kan jo dette være svaret👍

Takk for svar til dere som svarer på en ordentlig måte:) skjønner at det kan høres spesielt ut for de som ikke tror på slike ting eller aldri har opplevd noe. Jeg har vært der selv, men har hatt respekt for andre å svart høflig uansett hva jeg har trodd!

Håper helt seriøst dette ikke er noe dere overfører til barna deres!

Skrevet

Hvordan merker dere åndelig aktivitet? Dere som har vært borti det.

Nå skrur jeg på anonymknappen, for dette kan lett gjenkjennes. Vi bodde i et hus med to etasjer. Stua nede, soverom og bad oppe. På kvelden hørte vi fottrinn i overetasjen. Veldig tydelige fottrinn, som om at noen gikk oppe. Dette var før jeg fikk barn, så jeg er helt sikker på at det ikke var barna som hadde stått opp av senga og tatt seg en tur. En gang hørte jeg dunking i soveromsveggen, som om at noen slo med hammer på andre siden av veggen (begge sider av denne veggen var altså innendørs). En gang slo vasken seg på av seg selv, noe som skal være fysisk umulig. Den må skrus på "med makt". Ellers har det vært nøkler som har forsvunnet og hengt på plassen sin dagen etterpå og litt forskjellig. Etter vi fikk barn hadde vi barnevakt en kveld. Da jeg kom hjem sitter hun skrekkslagen i sofaen og sier "det spøker her, det er noen her". Typen hennes hadde vært innom på kvelden og lurt på hvem andre som var i huset fordi de hadde hørt noen gå rundt i etasjen over. Kan jo også legge til at da barnet var lite (før vi flyttet derfra) så var det helt tydelig at hun så noen som jeg ikke så. Veldig, veldig ekkelt. 

Vi har flyttet nå, og jeg har ikke opplevd dette noe annet sted enn i dette huset.

Anonymous poster hash: 94e5b...0a0

Skrevet

Spør i dette forumet http://www.paranormal.no/

Da får du svar fra særiøse personer som også har opplevd mye rart. Har opplevd mye rart selv men orker ikke diskutere det i et forum hvor mange kommer med så teite svar.

Anonymous poster hash: 87b03...80e

Skrevet

Spør i dette forumet http://www.paranormal.no/

Da får du svar fra særiøse personer som også har opplevd mye rart. Har opplevd mye rart selv men orker ikke diskutere det i et forum hvor mange kommer med så teite svar.

Anonymous poster hash: 87b03...80e

Hehe, ja, det er nok nettopp "særiøse" personer som holder til på det forumet.

Skrevet

Banking i vegger og tak. Skritt, roping av navn. Høye dunk og smell og skygger.... Alt dette har skjedd når flere har vært tilstede.

Skrevet

Det spiller ingen rolle for meg hva andre tror. Jeg opprettet ikke denne tråden fordi jeg lurte på hvem som tror på dette eller ikke! Dette er det eneste forumet jeg er innom innimellom så tenkte å forhøre meg om noen hadde kjennskap til temaet. Burde jo skjønt at dette var feil plass å skrive😂

Hi

Skrevet

Nå får du et alvorlig og seriøst svar, HI:

Det finnes kun 2 mulige svar på dette:

1/Hjernen din dikter opp ting som ikle finnes i virkeligheten. Dette bør du ta en prat med fagpersoner om hvis det er slik at det påvirker hva du tror virkeligheten er, eller det påvirker hverdagen din på en eller annen måte. Det finnes god hjelp å få.

2/Du leser for mye inn i, og overanalyserer tilfeldige lyder, kombinert med foreksempel vind, eller andre kilder som kan generere frekvenser rett under det hørbare, er det vist i flere studier at slike uhørlige lyder kan oppfattes som en "tilstedeværelse", som regel ubehagelig. Men det er altså bare lyder rett under det hørbare området som resonerer sakte med byggningsmasse.

Det det helt sikkert ikke er, er noe uforklarlig, overnaturlig fenomen.

Anonymous poster hash: 2f300...80c

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Nå får du et alvorlig og seriøst svar, HI:

Det finnes kun 2 mulige svar på dette:

1/Hjernen din dikter opp ting som ikle finnes i virkeligheten. Dette bør du ta en prat med fagpersoner om hvis det er slik at det påvirker hva du tror virkeligheten er, eller det påvirker hverdagen din på en eller annen måte. Det finnes god hjelp å få.

2/Du leser for mye inn i, og overanalyserer tilfeldige lyder, kombinert med foreksempel vind, eller andre kilder som kan generere frekvenser rett under det hørbare, er det vist i flere studier at slike uhørlige lyder kan oppfattes som en "tilstedeværelse", som regel ubehagelig. Men det er altså bare lyder rett under det hørbare området som resonerer sakte med byggningsmasse.

Det det helt sikkert ikke er, er noe uforklarlig, overnaturlig fenomen.

Anonymous poster hash: 2f300...80c

Hvordan kan du si at det helt sikker ikke er det? Fordi DU aldri har opplevd noe lignende? Vi har vel like lite bevis for at det IKKE finnes, som at det faktisk gjør det. Du kan tro hva du vil, men å si at HI trenger profesjonell hjelp og antyde at dette bare er tull er å dra den litt langt. Du sitter ikke på fasiten, vet du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...