Gå til innhold

Har vært i mange bryllup og innsett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en person som blir fort rørt, så jeg liker å høre taler :) Valgte litt annen variant på vår bryllupsfeiring, fordi jeg takler ikke være midtpunktet og all oppmerksomheten. Så vi feiret en middag med nærmeste familie, og tok en skikkelig vennefest etterpå. 

Det ble mest rett for min del. Men jeg liker godt å gå i disse tradisjonelle bryllupene også :) 

Anonymous poster hash: 3aa6d...661
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i kjedelige bryllup og morsomme bryllup. De kjedelige er de som er mest formelle og hvor alt går etter oppskriften. Å sitte ved bordet til halv elleve om kvelden og høre på taler, er kjedelig. Mye mer koselig med ikke så stiv snipp og mer fokus på det sosiale.

Men - samtidig - det er jo brudeparets dag, ikke min, så at de har det bra, er det viktigste.

Skrevet

Artigste bryllupet jeg har vært i, var tre-dagers, og vi satt fem timer til bords ved middagen. Mange, mange taler, men artige taler. Hele helga var preget av løs snipp og utrolig god stemning. Bare så synd ekteskapet varte så kort.

Anonymous poster hash: 8ca2e...a61

Skrevet

Tror vårt bryllup var ganske ok egentlig. Ingen taler eller lang middag. Vi plasserte gjestene sånn at alle hadde kjente inærheten og buffé til mat, og hadde en uformell dag. Alkoholfritt til barna dro hjem, skikkelig fest etterpå.

Anonymous poster hash: e9042...e8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...