Gå til innhold

Har vært i mange bryllup og innsett

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det egentlig er sykt kjedelig. Middager som varer i timesvis med taler på taler, lang ventetid mellom kirke og middag hvor en bare virrer rundt og snakker med brudens grandtante Olga om hvor flott bruden var, enda mer taler, se at brudeparet har leker bare de to, slideshow av barnebilder, litt mer taler, se brudeparet skjære kake, fulle taler og se folk bli for fulle.

Sikkert en flott dag for brudeparet og det er jo viktigst, men fy så kjedelig fem timers middager med 10 taler er for oss andre

Anonymous poster hash: 3900a...05b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Derfor skal folk få slippe når samboeren og jeg gifter oss snart. Det blir bare oss to og foreldrene våre. Men da blir det vel feil det og da, når vi ikke inviterer til noen fest...

Anonymous poster hash: 8711f...4fc

Skrevet

Stusser over når folk reagerer på at ungen ikke er invitert. Hvis det er kjedelig for oss voksne med så mye ventetid og taler, hvorfor skal et barn synes det er gøy å være med?

Skrevet

Vi hadde bare middag med de nærmeste av familie og venner

Folk var fornøyd 😃

Veldig koselig.

Anonymous poster hash: 7a983...139

Skrevet

Bryllup er noe av det verste jeg går i.

Hater alt ved det. Skjønner ikke hvorfor folk skal ha så lang middag med drit kjedelige taler. Har ennå tilgode å høre en god tale.

Og disse brudene som er litt i overkant detaljorientert. Som blir sur over enkeltes klesvalg og baksnakker disse med nære venner.

Og så kommer flatfylla da, ofte blir folk så fulle. Skulle tro jeg bare har omgangsvenner som bor under steiner men de gjør ikke det.

Og til sist, de som inviterer en haug med folk til kaffe, snakk om å få folk til å føle seg som annenrangs gjester. Det er faktisk litt pinlig å se, bryllup skal de ha men har ikke råd til å be folk til middag. 🙊

Vi droppet hele festen og giftet oss alene på Hawaii. Orker ikke betale masse penger for noe såååå kjedelig.

Anonymous poster hash: 89df8...3d3

Skrevet

Jeg elsker bryllup og skulle ønske jeg kjente fler som skulle gifte seg.

Et vennepar har bestemt seg for lite bryllup med kun nærmeste familie og jeg er sååå skuffa :(

Ja enkelte punkter er litt kjedelige, og det er fult mulig å overorganisere istykker et selskap, men generelt blir jeg veldig glad for hver invitasjon og gleder meg.

Anonymous poster hash: 7c795...7b7

Skrevet

At det egentlig er sykt kjedelig. Middager som varer i timesvis med taler på taler, lang ventetid mellom kirke og middag hvor en bare virrer rundt og snakker med brudens grandtante Olga om hvor flott bruden var, enda mer taler, se at brudeparet har leker bare de to, slideshow av barnebilder, litt mer taler, se brudeparet skjære kake, fulle taler og se folk bli for fulle.

Sikkert en flott dag for brudeparet og det er jo viktigst, men fy så kjedelig fem timers middager med 10 taler er for oss andre

SÅ enig! Og alle som tror deres bryllup er helt aldeles unikt og spesielt, fordi en kusine sang "You raise me up" i kirken, og fordi de kjørte med hest/limousin/traktor/båt mellom kirka og middagen.

Anonymous poster hash: 63c4b...cfa

Skrevet

Å, jeg elsker bryllup 😄

Stemningen i kirken, og ellers blant gjestene generelt.

Deilig mat og god drikke + godt selskap 😄

Har vært i mang bryllup, men blir aldri lei 😉

Skrevet

SÅ enig! Og alle som tror deres bryllup er helt aldeles unikt og spesielt, fordi en kusine sang "You raise me up" i kirken, og fordi de kjørte med hest/limousin/traktor/båt mellom kirka og middagen.

Knis. Nygifte som er i andres bryllup sier alltid etterpå, vårt var mye bedre. Mer personlig. 😂😂😂

Anonymous poster hash: da7a1...74d

Skrevet

Kommer an på. Blir man statist i selvforherligelsen til en narssisistisk bridezilla er det gørr. Er det mer avslappet er det fint.

Anonymous poster hash: bc717...cc9

Skrevet

Knis. Nygifte som er i andres bryllup sier alltid etterpå, vårt var mye bedre. Mer personlig. 😂😂😂

Anonymous poster hash: da7a1...74d

Ja, for min niese sang nemlig "The Rose"! Og det er mer unikt!

Skrevet

Har berre hatt det koseleg i bryllup, eg :)  Var ein gang at bruras far snakka i 30 min, og det om ikkje så veldig spennande ting, men eg heldt ut det og.  Synes talane gjev meg nye sider av brureparet, og sjøv om eg ikkje snakkar med alle tanter og onklar, så er det kjekt å bli kjend med meir av familien. 

Men no har eg berre vore i bryllup til nære vener og famile, og dei fleste bryllupa har vore bortimot avholds, og ikkje enda i noko fyllekalas.  Dei minste bryllupa har som regel vore dei koselegaste, fordi ein rekk å bli kjend med dei fleste.

Skrevet

:5:

Skrevet

Ja, for min niese sang nemlig "The Rose"! Og det er mer unikt! Anonymous poster hash: 63c4b...cfa

Nesj, vårt var mest unikt fordi vi hadde grillbuffe og quiz ( om oss selv) ;)

Skrevet

Synes ofte bryllup er gøy jeg. Blir jo ofte en skikkelig fest med venner. Men hærværk i et par bryllup på mannen sin side der jeg ikke kjenner noen, og det er ofte kjedelig ja.

Anonymous poster hash: 60b7b...f48

Skrevet

Helt enig! Det er gørrkjedelig!

Derfor skal jeg ikke ha noe hesteskobryllup med pompøse taler og barndomshistorier som kun interesserer den innerste sirkelen av familie.

Det er faktisk helt forferdelig tråkig å være i bryllup!!! Tror dog alle tror alle koser seg da, men nei.

Skrevet

Synes ofte bryllup er gøy jeg. Blir jo ofte en skikkelig fest med venner. Men hærværk i et par bryllup på mannen sin side der jeg ikke kjenner noen, og det er ofte kjedelig ja.

Herregud. For noe white trash folk ber inn til bryllupene sine...

Skrevet

Så lenge det er dessert og kaker er jeg for 😄

Anonymous poster hash: 55217...493

Skrevet

Så lenge det er dessert og kaker er jeg for 😄

Fornøyd

Skrevet

Jeg kjenner at jeg blir mer og mer glad for min flotte familie og rause venner!

Heldigvis tror jeg at det finnes svært få av typen som klarer å vri selv et bryllup til noe negativt i kretsen rundt meg.

Det må da være ganske forferdelig å gå gjennom livet og føle seg så mye bedre enn andre? En begivenhet og fest noen har brukt måneder på å planlegge og arrangere er ikke spennende nok for dere? Hva ellers skulle dere brukt akkurat den lørdagen til da? Som er så mye mer spennende en å se sine venner/familie lykkelige over å bli gift, spise en god middag/gode kaker, drikke godt og snakke med folk man kanskje ikke treffer så ofte? Kanskje man tilogmed kommer i snakk med noen man ikke har møtt før.

Skrevet

Heldigvis tror jeg at det finnes svært få av typen som klarer å vri selv et bryllup til noe negativt i kretsen rundt meg.

Det må da være ganske forferdelig å gå gjennom livet og føle seg så mye bedre enn andre? En begivenhet og fest noen har brukt måneder på å planlegge og arrangere er ikke spennende nok for dere? Hva ellers skulle dere brukt akkurat den lørdagen til da? Som er så mye mer spennende en å se sine venner/familie lykkelige over å bli gift, spise en god middag/gode kaker, drikke godt og snakke med folk man kanskje ikke treffer så ofte? Kanskje man tilogmed kommer i snakk med noen man ikke har møtt før.

Enig!

Jeg synes det er rørende å være i kirka. Hyggelig å treffe venner og familie. Kjole er alltid gøy å se på. Middag som regel godt. Kaker er bra!

Å høre taler kan være kjedelig for MEG. Men jeg klarer å forstå at brudeparet antakelig synes det er ok. Jeg husker veldig godt talen moren min holdt for oss :)

Vi har vært gift lenge nå...og andres bryllup blir en fin påminner på vårt eget. Kan mimre litt om dagen

Anonymous poster hash: 38461...a9b

Skrevet

Hærverk?

Anonymous poster hash: 7acb7...bea

Skrevet

Herregud. For noe white trash folk ber inn til bryllupene sine...

Hehe :P tror kanskje hærværk = har vært... ? får en annen betydning da.

Anonymous poster hash: 675ee...3da

Skrevet

Ingen vet at jeg synes bryllup kan være kjedelig ( dvs de veldig formelle bryllupene med masse taler osv) så for alt du vet er jeg i omgangskretsen din ;)

Og at en ikke synes en fem timers sitt-ned middag mens alle talene nevner de samme tingene betyr ikke at jeg føler meg bedre enn brudeparet, dette er jo helt fjernt å dra inn

Skrevet

hmm..jeg synes det er veldig koselig å gå i bryllup.....men det er litt kjedelig! Alle er så like, og over samme mal :( skulle likt at noen turte å gjøre ting litt annerledes. De bryllupene jeg har vært i som har vært KNALLBRA har vært de som tør å tenke litt utenfor boksen, og som har fokus på at gjestene skal kose seg og ha det bra..ikke bare på at det er "brudeparets dag", og at gjestene er statister i sammenhengen.

Anonymous poster hash: 3ede5...02a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...