Gå til innhold

Jeg var utro inatt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er misunnelig HI

Skulle ønske det var meg

Min samboer er ikke feit og urenslig, men ellers er det ganske likt.. Må mase om sex, og da har jeg omtrent gitt opp.

 

Anonymous poster hash: 0afcd...143

 

Men å gjøre det slutt er vanskelig men slenge dritt er ok.

 

Anonymous poster hash: aa692...68f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Men å gjøre det slutt er vanskelig men slenge dritt er ok.

 

Anonymous poster hash: aa692...68f

Det er ikke så jævlig enkelt å gjøre det slutt som enkelte her inne fremstiller det. Når man har barn, hus, bil og det meste sammen da er det ikke bare å "slå opp"

 

 

Anonymous poster hash: 0afcd...143

Skrevet

Det er ikke så jævlig enkelt å gjøre det slutt som enkelte her inne fremstiller det. Når man har barn, hus, bil og det meste sammen da er det ikke bare å "slå opp"

 

 

Anonymous poster hash: 0afcd...143

Ja, det er akkurat det :/   Hi

 

Anonymous poster hash: 88e38...29f

Skrevet

HI har ikke vært uærlig og feig. Hun har sagt i klare ordelag hva hun trenger og gitt ham mange sjanser til å ordne opp, og hun har også sagt at ett av alternativene er at hun finner seg en annen å ligge med, når han ikke vil. Hva er feigt og uærlig med det? At hun endelig fulgte opp truslene med handling? Hun hadde da vært mye mer uærlig om det bare forble tomme trusler.

 

En annen ting er: tar elskeren noe fra ektemannen her? Elskeren har kun fått det mannen ikke ønsker å få. Ingen trenger å føle seg snytt. Han får jevnlig tilbud, men velger sokkene sine i stedet. Mannen har et STORT problem, men kona er faktisk ikke del av det.

Jeg er enig i at mannen ikke virker som en sjarmør mildt sakt, men hvorfor ikke gå da viss hun er SÅ fed up av han? Jo jeg syns utroskap er feigt. Det er den lette og egoistiske måten å få viljen sin på. Hva er planen nå? Fortsette utroskapet og ødelegge enda mer? Tidligere kunne hun gått å HAN vært drittsekken. Nå er antagelig forholdet over uansett og HUN blir drittsekken. Så hvorfor ikke gå først å kose seg etterpå?

Skrevet

Det er ikke så jævlig enkelt å gjøre det slutt som enkelte her inne fremstiller det. Når man har barn, hus, bil og det meste sammen da er det ikke bare å "slå opp"

 

 

Anonymous poster hash: 0afcd...143

Nei det skjønner vel de fleste, men blir det virkelig bedre av utroskap? Blir det ikke bare verre da? Viss det er så ille at en vurderer å være utro, ja da er det faktisk best å bite i det sure eple og gå. Tror du ikke barna merker at forholdet til foreldrene ikke er bra?

Skrevet

 

Ja, det er akkurat det :/ Hi

 

Anonymous poster hash: 88e38...29f

Da er du ikke utro heller !!!

 

Anonymous poster hash: f5397...34f

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg er enig i at mannen ikke virker som en sjarmør mildt sakt, men hvorfor ikke gå da viss hun er SÅ fed up av han? Jo jeg syns utroskap er feigt. Det er den lette og egoistiske måten å få viljen sin på. Hva er planen nå? Fortsette utroskapet og ødelegge enda mer? Tidligere kunne hun gått å HAN vært drittsekken. Nå er antagelig forholdet over uansett og HUN blir drittsekken. Så hvorfor ikke gå først å kose seg etterpå?

Er der noe mer å ødelegge, da, mener du? Som ikke gubben selv har sabotert aktivt i 7 år?

Skrevet

 

Så gode svar jeg får <3 Hadde forberedt meg på å bli halshugget her. 

 

Lurer på en ting til. Kan denne mannen ("elskeren") virkelig oppføre seg slik mot meg, som han gjorde- uten å ha følelser?

 

Altså kysse meg heele tiden, kysset meg på hodet, i pannen, halsen, også såklart lidenskapelig klinings, strøk på meg, holde rundt meg, holde hånda mi i sånn "kjæreste-grep- med fingrene flettet i hverandre" (vanskelig å forklare) :P

Strøk meg på hodet osv. 

 

Eller er dette noe mange menn gjør selv om det "bare" er sex? Kjente jeg ble veldig forvirret av dette :o

 

(er trossalt veldig rusten på dette etter så mange år) 

 

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 88e38...29f

 

 

Min erfaring er at menn kan gjøre slikt uten at det er virkelig dype følelser inne i bildet. En viss form for følelser er det som regel når de gjør det på den måten, men ikke alltid de likevel er villige til å satse på et forhold. Noen er det, noen er det ikke.

 

Uansett så er hans hensikter egentlig ganske uvesentlig i øyeblikket. Rydd opp der du er. Du er ikke lykkelig i forholdet, mannen din er det ikke, dere er som blodigler og tapper hverandre for energi - og dere er elendige forbilder for barna for hva et forhold bør innebære av kjærlighet, omtanke og respekt for hverandre.

 

Ta ansvar, rydd opp der du er - og skap deg et liv. Du har nå fått en smak på hvordan livet kan være med riktig mann (om det blir elskeren eller en helt annen mann). Om du velger å bli i forholdet er det ditt valg...

 

Slutt med alle unnskyldninger for å ikke å leve livet ditt. Alt med hus og bil osv. er bare unnskyldninger for å slippe å ta tak i det. Stå for det du nå har gjort, rydd opp og skap et hjem for barnet ditt som det fortjener - og det er langt mer enn å vokse opp i det kalde hjemmet hun nå gjør.

 

Anonymous poster hash: 0395c...9e9

Skrevet

Det er ikke så jævlig enkelt å gjøre det slutt som enkelte her inne fremstiller det. Når man har barn, hus, bil og det meste sammen da er det ikke bare å "slå opp"

 

 

Anonymous poster hash: 0afcd...143

 

 

Men hva er neste steget og hva var utroskapen god for? Mest sannsynlig kommer dette ut. Og da er det kun du som blir drittsekken i alles øyne, også barnas. Som anonym over skriver, hus og bil er bare unnskyldninger. Man har et valg i Norge i 2016 - de fleste har økonomisk bæreevne til å klare å leve alene med barna. Det er bare bullshit at man MÅ være i et ulykkelig forhold i 7 år. Jeg er nå selv i ulykkelig forhold, men blir fordi jeg ikke har noen omgangskrets, familie eller venner rundt, og ser såpass fæl ut at ingen andre menn vil være interessert i meg noen gang. Så jeg velger å ikke splitte familien, men kommer selvfølgelig ikke være utro.

 

Så, hva er planen videre? Fortsette å knulle på denne "fantastiske mannen" som har hatt tvangslidelse ved å ha mast på deg i 10 år? En annen ting jeg ikke forstår, er hvorfor du fikk deg en samboer 2 år etter denne fantastiske mannen begynte å søke etter din oppmerksomhet? Hvorfor du ikke gikk etter 1 år sammen, da alt begynte å bli dritt,  men ble i 7 år til? Og joda, mange menn sier hva som helst for å få sex med en de finner attraktiv. De sier e-ordet, klemmer og kysser, og leker kjærester. Du har aldri hørt om damer som ble lurt av menn før? Mange menn juger hele tiden og spiller skuespill for å få sex. Det betyr ikke at han er forelsket eller interessert i å overta en dame med barn og eks som hun er nødt til å omgås, på fulltid.

 

Anonymous poster hash: d85fe...b80

Skrevet

Er der noe mer å ødelegge, da, mener du? Som ikke gubben selv har sabotert aktivt i 7 år?

 

 

Men det at hun knuller rundt redder jo ikke ekteskapet og gjør ikke ekteskapet bedre. Det eneste utroskapen her gjør, er å vanskeliggjøre kommunikasjon med faren til barnet, som hun er nødt til å ha etter bruddet, og gjør bruddet mer bittert. Utroskap leder aldri til noe bra, selv om det enkelte ganger kan forsvares at man ble fristet og gikk på en smell. Man går ut av et forhold først, så kan man ha sex med hvem man vil. Det er mange som ikke forstår akkurat det. Og som sagt, hva er planen videre? Ha hemmelig elskerforhold til denne mannen og fortsette å være samboer med en mann som runker i sokkene sine, nekter sex og ikke vil være i et kjærlighetsforhold med sin samboer?

 

Anonymous poster hash: d85fe...b80

Skrevet

Vi er ikke gift. Ville bare presisere det. Ikke forlovet engang. Bare samboere..

 

 

 

Jeg har fortsatt ikke dårlig samvittighet. Kan ikke være normalt :/

 

 

Hi



Anonymous poster hash: 88e38...29f
Skrevet

 

Vi er ikke gift. Ville bare presisere det. Ikke forlovet engang. Bare samboere..

 

 

 

Jeg har fortsatt ikke dårlig samvittighet. Kan ikke være normalt :/

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 88e38...29f

Du er ikke forelska i han. Gå fra han. Skjønner det ikke er lett, men bare gjør det.

 

 

Anonymous poster hash: 1643b...5e1

Gjest Antarctica
Skrevet

 

 

Og som sagt, hva er planen videre? Ha hemmelig elskerforhold til denne mannen og fortsette å være samboer med en mann som runker i sokkene sine, nekter sex og ikke vil være i et kjærlighetsforhold med sin samboer?

 

Anonymous poster hash: d85fe...b80

Samboerens interesse tatt i betraktning så er det vel ingen grunn til å holde elskeren hemmelig.

Skrevet

 

Vi er ikke gift. Ville bare presisere det. Ikke forlovet engang. Bare samboere..

 

 

 

Jeg har fortsatt ikke dårlig samvittighet. Kan ikke være normalt :/

 

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 88e38...29f

 

 

Vet du, jeg tror du har vært utro fordi du håper å bli oppdaget og at samboeren din skal dumpe deg. Du er for feig til å gjøre slutt med samboeren, og så tar du den "lette" måten ut.... og så overser du alle vanskene du skaper om samboeren din oppdager utroskapen, du overser at du gjør samarbeid om samvær vanskeligere. Bare for å slippe å ta tak i eget liv, ta kontroll over livet ditt.

 

Slik samboerforholdet ditt har vært kan jeg forstå at du ikke angrer det som for deg var en god opplevelse. Men gjør det du vet du må gjøre for å få et godt liv. Ikke vent til alt blir enda verre - for det kan det nemlig bli.

 

Hold kjeft om utroskapen, og så går du fra samboeren din på en ordentlig måte.

 

Anonymous poster hash: 0395c...9e9

Skrevet

 

Så gode svar jeg får <3 Hadde forberedt meg på å bli halshugget her.

 

Lurer på en ting til. Kan denne mannen ("elskeren") virkelig oppføre seg slik mot meg, som han gjorde- uten å ha følelser?

 

Altså kysse meg heele tiden, kysset meg på hodet, i pannen, halsen, også såklart lidenskapelig klinings, strøk på meg, holde rundt meg, holde hånda mi i sånn "kjæreste-grep- med fingrene flettet i hverandre" (vanskelig å forklare) :P

Strøk meg på hodet osv.

 

Eller er dette noe mange menn gjør selv om det "bare" er sex? Kjente jeg ble veldig forvirret av dette :o

 

(er trossalt veldig rusten på dette etter så mange år)

 

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 88e38...29f

Vet ikke, men jeg har hatt en fast elsker i ett år nå. Vi møtes fast. Begge er i åpne forhold. Og vi oppfører oss som nyforelskede hver gang vi møtes. Vi får ikke nok av hverandre. Kysser, kliner, koser, fletter fingre, ligger i armkroken til hverandre mellom øktene. Prater om alt mellom himmel og jord.

 

Men etter møtene drar han hjem til sin samboer og jeg hjem til min mann.

 

Jeg tviler på at han har følelser for meg selv om vi holder på slik. Men jeg har litt følelser for han. Må innrømme det. Tenker litt for mye på han enn det jeg har godt av. Men tror det er typisk kvinner og han er typisk mann. 😬

 

 

Anonymous poster hash: aa4de...7f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...