Gå til innhold

Jeg var utro inatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med en mann som har prøvd å fått meg i 10år. Jeg gav tilslutt etter. Har vært sammen med samboeren min i 8år, hvor 7 av de har vært dritt med tanke på sexliv og oppmerksomhet. 

Han gir meg ALDRI komplimenter, prøver seg svært skjeldent på sex. Sexlivet gir meg lite, da han er som en robot. Han ser ikke MEG, bare musa mi. 

Han er overvektig, dødslat, usunn som bare pokker, til tider urenslig, og sitter all sin ledigtid på pc og spiller, surfer eller ser serier. 

Jeg har snakket hull i hodet på han om alt dette, har også truet med utroskap, og sagt jeg vil ha et åpent forrhold. Jeg er jo glad i han, men føler jeg har kjempet med nebb og klør for dette forrholdet MEGET lenge nå. Er så driiiittlei av å finne sokker han har runket i på kontoret hans, istedefor at han har et sexliv med meg. Jeg er sååå leeeei!! Men vi har en liten datter, og jeg får vondt inni meg av å tenke på at hun skal bli "skilsmissebarn". 

Natten med denne andre mannen var FANTASTISK!!!!! Sexen var deilig, og han var helt oppi meg. Han kunne ikke få sagt nok hvor deilig jeg var, og sa masse fint til meg. Han gav heeele meg oppmerksomhet. Det var så deilig. Og kysset meg intenst hele tiden! Ahhh, drøm!!

Vet ikke hva jeg skal gjøre lengre :( 

Ja, jeg vet jeg er superslem. Men tror bare de som har hatt det som meg, så lenge som meg, klarer å sette seg inn i dette.....

Anonymous poster hash: 88e38...29f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vant... du er taperen her...

Anonymous poster hash: f5397...34f

Skrevet

Kom deg ut av det destruktive forholdet du er i - da kan du begynne å nyte livet.

Slutt med alle unnskyldninger du har. Du har forsøkt å få til endringer i forholdet, men du kan ikke redde forholdet alene. Mannen din vil ikke endre noe.

Ta dette som et spark bak, kom deg ut av et forhold som er destruktivt!

Du kan få det bra, men da må du velge det riktige.

Det du lærer datteren din er at det hun skal forvente seg av en mann er null, niks og nada. Fortsetter du å bli i forholdet til hennes far kommer hun til å finne samme type mann selv, ingen kjærlighet, ingen støtte, bare en mann som ser på henne som et sexleketøy. Vil du ikke noe bedre for henne?

Slutt å bruke unnskyldninger for å la være å ta tak i livet ditt!

Anonymous poster hash: 0395c...9e9
Skrevet

Med en mann som har prøvd å fått meg i 10år. Jeg gav tilslutt etter. Har vært sammen med samboeren min i 8år, hvor 7 av de har vært dritt med tanke på sexliv og oppmerksomhet. 

Han gir meg ALDRI komplimenter, prøver seg svært skjeldent på sex. Sexlivet gir meg lite, da han er som en robot. Han ser ikke MEG, bare musa mi. 

Han er overvektig, dødslat, usunn som bare pokker, til tider urenslig, og sitter all sin ledigtid på pc og spiller, surfer eller ser serier. 

Jeg har snakket hull i hodet på han om alt dette, har også truet med utroskap, og sagt jeg vil ha et åpent forrhold. Jeg er jo glad i han, men føler jeg har kjempet med nebb og klør for dette forrholdet MEGET lenge nå. Er så driiiittlei av å finne sokker han har runket i på kontoret hans, istedefor at han har et sexliv med meg. Jeg er sååå leeeei!! Men vi har en liten datter, og jeg får vondt inni meg av å tenke på at hun skal bli "skilsmissebarn". 

Natten med denne andre mannen var FANTASTISK!!!!! Sexen var deilig, og han var helt oppi meg. Han kunne ikke få sagt nok hvor deilig jeg var, og sa masse fint til meg. Han gav heeele meg oppmerksomhet. Det var så deilig. Og kysset meg intenst hele tiden! Ahhh, drøm!!

Ja, jeg vet jeg er superslem. Men tror bare de som har hatt det som meg, så lenge som meg, klarer å sette seg inn i dette.....

Men hvorfor går du ikke, hvorfor tror du at det er bedre for datteren din å vokse opp med to foreldre som ikke bryr seg noe særlig om hverandre?? Det finnes ingen unnskyldning for det du har gjort

Anonymous poster hash: bf4cf...5a8

Skrevet

Å, stakkar deg. Jammen fortjente du noe godt i livet ditt.

Eller så kan du skippe unnskyldningene og ta tak i eget liv.

Skrevet

Tenker dette er et tegn på at forholdet deres egentlig er helt over. Kanskje på tide å ta tak i det og bryte ut. Ikke bedre for datteren din å vokse opp i et sånt forhold enn å være skilsmissebarn.

Skrevet

Trekk deg ut av det destruktive forholdet du er i. Du kommer ikke til å angre!

Jeg gjorde det samme ( var ikke utro før jeg gikk da, men hadde omtrent sex i det sekund jeg ble singel 😂😂) som deg. Angrer ikke i det hele tatt! Men anbefaler deg å gå fra han før du fortsetter med han nye, det er bare råttent..

Anonymous poster hash: 6edc7...26a

Skrevet

Var og i et dårlig forhold i mange år. Var ikke utro, men han var (mye av grunnen til at forholdet var dårlig) Tok ikke veldig lang tid før jeg hadde sex med noen andre når det ble slutt. Var jo da ferdig med han lenge før det var slutt.

Anonymous poster hash: 6ea11...9fa

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns mannen din er slem han også.

Og at du har vært 7 år for lenge sammen med ham.

Du får vel ta og si at fra og med nå er du i et åpent forhold, og han er velkommen til å fortsette å ligge med sokkene sine?

Skrevet

Noen ganger er det slike feiltrinn som skal til før man klarer å komme seg ut av slike forhold. Det er ikke riktig, det er ingen unnskyldning, men det er en forklaring og et tupp i ræva for å sette i gang med det man må: ut av forholdet!

Livet er forresten for kort til å leve uten god sex og lidenskap!

Anonymous poster hash: 36024...e86

Skrevet

Viss du har det så fælt, dumper du mannen først så har du sex med han andre ETTERPÅ. Det er respektløst å være utro uansett, som hun over skrev, du ble taperen her. Gro litt baller, nå ble du bare feig.

Skrevet

Altså, hvis jeg hadde sittet og spilt spill/sett TV mesteparten av tiden, nektet sex og latt meg selv forfalle v å være urenslig og legge på meg mer og mer, så hadde det ikke akkurat forundret meg om mannen hadde falt for fristelsen en kveld.

Jeg syns ikke utroskap i slikt tilfelle er mer respektløst enn partnerens neglisjering. Men når dette først har skjedd må du ta grep og komme deg ut av det forholdet du er i, eller gjøre et seriøst forsøk på å lappe det sammen.

Anonymous poster hash: f9bba...55a

Skrevet

Viss en snur på det... Er det greit at MANNEN er utro dersom dama har lagt på, sluttet å sminke seg og ordne seg og mistet sexlysten? Tror svarene hadde vært ganske annerledes her da.

Dump først, ny partner ETTERPÅ! Utroskap er å være uærlig og feig. Syns en partneren sin er lat og feit så dumper du han da!

Skrevet

Ikke greit😑

Anonymous poster hash: 9aa56...a64

Skrevet

Så herlig for deg å få en slik boost da👍🏻. You go girl!

Anonymous poster hash: 90571...534

Skrevet

Du er ikke slem. Så bra at det endelig ble noe på deg :)

Sex er litt som pizza. Det kan være sååååå fantastisk deilig ... og det kan være Grandiosa, MEN uansett er det bedre å ha pizza enn å _ikke_ ha pizza. Varm pizza er bedre enn kald pizza, men kald pizza er bedre enn ingen pizza ...

Nå må du imidlertid holde hodet kaldt og knærne samlet en liten stund.

Det er ikke sunt å være i en relasjon som den du beskriver at du har til din samboer. Du fortjener bedre. Du kan ikke få i pose og sekk her. Du må ta et valg; samboer eller han andre ... la oss kalle ham Mr.Boombastic heretter. Velger du Mr.Boombastic må du avslutte forholdet til din samboer.

Det er lurt å være ryddig. Det er best for alle parter.

Når det gjelder deres datter, merker barn at mor og far ikke har det bra sammen.

Lykke til :)

Skrevet

Viss du har det så fælt, dumper du mannen først så har du sex med han andre ETTERPÅ. Det er respektløst å være utro uansett, som hun over skrev, du ble taperen her. Gro litt baller, nå ble du bare feig.

Så enig. Var selv i et dårlig forhold i 25 år. Gikk først. Levde livet litt. Har nå verdens beste kjæreste❤❤

Anonymous poster hash: 76ffd...1a4

Gjest Antarctica
Skrevet

Viss en snur på det... Er det greit at MANNEN er utro dersom dama har lagt på, sluttet å sminke seg og ordne seg og mistet sexlysten? Tror svarene hadde vært ganske annerledes her da.

Dump først, ny partner ETTERPÅ! Utroskap er å være uærlig og feig. Syns en partneren sin er lat og feit så dumper du han da!

HI har ikke vært uærlig og feig. Hun har sagt i klare ordelag hva hun trenger og gitt ham mange sjanser til å ordne opp, og hun har også sagt at ett av alternativene er at hun finner seg en annen å ligge med, når han ikke vil. Hva er feigt og uærlig med det? At hun endelig fulgte opp truslene med handling? Hun hadde da vært mye mer uærlig om det bare forble tomme trusler.

En annen ting er: tar elskeren noe fra ektemannen her? Elskeren har kun fått det mannen ikke ønsker å få. Ingen trenger å føle seg snytt. Han får jevnlig tilbud, men velger sokkene sine i stedet. Mannen har et STORT problem, men kona er faktisk ikke del av det.

Skrevet

Jeg er misunnelig HI 😝

Skulle ønske det var meg 😇

Min samboer er ikke feit og urenslig, men ellers er det ganske likt.. Må mase om sex, og da har jeg omtrent gitt opp.

Anonymous poster hash: 0afcd...143

Skrevet

Jeg er misunnelig HI 😝

Skulle ønske det var meg 😇

Min samboer er ikke feit og urenslig, men ellers er det ganske likt.. Må mase om sex, og da har jeg omtrent gitt opp.

Anonymous poster hash: 0afcd...143

Skrevet

Så gode svar jeg får <3 Hadde forberedt meg på å bli halshugget her. 

Lurer på en ting til. Kan denne mannen ("elskeren") virkelig oppføre seg slik mot meg, som han gjorde- uten å ha følelser?

Altså kysse meg heele tiden, kysset meg på hodet, i pannen, halsen, også såklart lidenskapelig klinings, strøk på meg, holde rundt meg, holde hånda mi i sånn "kjæreste-grep- med fingrene flettet i hverandre" (vanskelig å forklare) :P 

Strøk meg på hodet osv. 

Eller er dette noe mange menn gjør selv om det "bare" er sex? Kjente jeg ble veldig forvirret av dette :o 

(er trossalt veldig rusten på dette etter så mange år) 

Hi

Skrevet

Ikke verdens bredeste erfaring jeg, men gjorde han dette under akten? Eller etterpå?

Jeg har kun opplevd dette i det forholdet jeg er i nå.

Ikke tidligere med fucking friends.

Skrevet

Ikke verdens bredeste erfaring jeg, men gjorde han dette under akten? Eller etterpå?

Jeg har kun opplevd dette i det forholdet jeg er i nå.

Ikke tidligere med fucking friends.

Han gjorde det både under, og etter akten. Og om morran. Spesielt om morran egentlig. Da var det mye kosing, klining, stryking og kyssing. 

Hi

Skrevet

Synest DU er ekkel over din samboer. Slenge dritt om han her inne.

Men like ekkel er du og som ikkje gjøre ein dritt over samboeren din men gå bak ryggen og vere ekkel.

Har 0 sympati over deg pga av at du ikkje klarer og gjøre det slutt men slenge dritt bak ryggen.

Anonymous poster hash: aa692...68f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...