Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #26 Skrevet 30. juli 2016 Jeg hadde blødninger rundt uke 7-9 i begge mine svangerskap. Rødbrun utflod rettere sagt. Jeg jobbet på gyn sengepost på den tiden og gynekologene tok godt vare pp meg med UL og HCG-prøver. Gikk helt fint begge gangene, og har to jenter på 7 og 9 år. Men det er pyton å gå sånn og ikke vite om man fortsatt er gravid eller ikke. Lykke til!! Anonymous poster hash: 03757...0ed
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #27 Skrevet 30. juli 2016 Jeg testa for lite ukeantall på cb digital, og det var BO... Anonymous poster hash: 80e0c...a27
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #28 Skrevet 30. juli 2016 Jeg testa for lite ukeantall på cb digital, og det var BO... Anonymous poster hash: 80e0c...a27 BO? Anonymous poster hash: a7699...a76
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #29 Skrevet 30. juli 2016 Jeg hadde blødninger rundt uke 7-9 i begge mine svangerskap. Rødbrun utflod rettere sagt. Jeg jobbet på gyn sengepost på den tiden og gynekologene tok godt vare pp meg med UL og HCG-prøver. Gikk helt fint begge gangene, og har to jenter på 7 og 9 år. Men det er pyton å gå sånn og ikke vite om man fortsatt er gravid eller ikke. Lykke til!! Anonymous poster hash: 03757...0ed Hvor lenge blødde du? Anonymous poster hash: a7699...a76
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #30 Skrevet 30. juli 2016 Blødde daglig fra uke 8 til uke 14. De første to dagene var det omtrent som menstruasjon, men så kom det bare litt og litt. I alle farger. Rødt, brunt og litt svart koagulert. Var ingen forklaring på blødningene. Fikk en velskapt gutt Blødde ikke noe i de to første svangerskapene. Anonymous poster hash: 11ccc...55a
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #31 Skrevet 30. juli 2016 Blødde daglig fra uke 8 til uke 14. De første to dagene var det omtrent som menstruasjon, men så kom det bare litt og litt. I alle farger. Rødt, brunt og litt svart koagulert. Var ingen forklaring på blødningene. Fikk en velskapt gutt Blødde ikke noe i de to første svangerskapene. Anonymous poster hash: 11ccc...55a Tvilling? Anonymous poster hash: 76348...dd9
*Smiley* Skrevet 30. juli 2016 #32 Skrevet 30. juli 2016 Her er det bare UL som kan gi et svar på om alt er OK eller ikke . Enig med at du bør snakke med lege igjen om å få UL, det er en stor påkjenning å gå i flere uker uten å vite om alt er bra eller ei. En lege kan ikke si hvordan det står til med fosteret uten ultralyd. HCG kan gi indikasjoner men det er ikke et sikkert svar. Jeg har blødd i mine 2 siste svangerskap og jeg betalte for privat ul. Disse svangerskapene endte bra , men det var en stor påkjenning og blø over tid. Jeg hadde også et svangerskap utenfor livmor som ordnet seg selv. Blødde da i 5 uker av og på. Håper du får henvisning til ultralyd slik at du vet hvordan det står til. Masse lykke til!
Hannepålandet Skrevet 30. juli 2016 #33 Skrevet 30. juli 2016 En HCG telling kan gi svar på hvordan du ligger an.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #34 Skrevet 30. juli 2016 Tvilling? Anonymous poster hash: 76348...dd9 Var nok ikke det. Var på UL i uke 6 og da var det bare 1. Kom heller ikke ut noen klumper. Anonymous poster hash: 11ccc...55a
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #35 Skrevet 30. juli 2016 En HCG telling kan gi svar på hvordan du ligger an. ja har skjønt det etter å ha lest litt. Men legen tilbydde meg ikke noe annet enn at det var bare å vente å se. Kunne ikke se det var noen " farlig" blødning. Skulle komme tilbake om 3 uker til vanlig svangerskapskontroll hvis jeg fremdeles var gravid. Igrun det jeg fikk ut av den legetimen.. Jeg får bare vente litt til å se, så ta en tur til legen igjen hvis det ikke gir seg. Og forlange å få undersøkt hvorfor jeg blør.. Brystene som ble mye mindre øm etter jeg begynte å blø, har nå blitt mye mere øm igjen. Så hele greia er litt merkelig Anonymous poster hash: a7699...a76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå