Gå til innhold

Advarsel!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal det være en "utfordring" at folk fniser og har dårlige manerer...?

Ikke spill dum. Hun vet selv hvorfor folk fniste.

Anonymous poster hash: b438a...a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke lært noen ting av deg. Når jeg snakker om medisinske tilstander så mener jeg ikke her og nå. Dette er lidelser du kommer til å pådra deg senere i livet når du ikke lenger er ung. Kan jo slenge med diabetes type 2 også.

Ingen som er 30 kg overvektig for kroppen det beste utgangspunktet. Du gjør mye feil og det går kun utover deg selv.

Ja du kan få kreft som slank og sunn men du vet vel at du øker risikoen betraktelig? Alle kan få høyt blodtrykk og hjerteproblemer. Men ser du virkelig ikke at måten man velger livet på kan påvirke dette enten i positiv eller negativ retning?

Jeg synes virkelig ikke du skal være stolt over deg selv og kroppen din. Du bør være et forbilde for barna dine og det er du absolutt ikke.

Du trenger ikke bekymre deg for meg. Jeg gjør en innsats for å leve sunt og trene jevnlig. Jeg har også hatt kilo for mye etter svangerskap men har jobbet for å komme tilbake der jeg var.

Dem holdningen du har er helt typisk for folk som ikke evner å se sitt eget beste. Trist. Lykke til videre for det trenger du.

Du har ei rørande omsorg for menneske som "ikke evner å se sitt eget beste". Det er ikkje slik at alle overvektige kjem til å pådra seg lidingar (det gjer vel forsåvidt alle til slutt) men ein har ein auka risiko. Nokon, som meg, veit kvifor vi er overvektige.  Eg er glad i god mat, og lite glad i trening.  Eg vel å ikkje jobbe hardt og leve asketisk for å oppnå ein slik kropp du meiner eg bør ha.  Eg prøver likevel å halde meg i nokonlunde god fysisk form, og ete (altfor mykje) sunn mat, og innimellom ikkje så sunn mat. Så får eg heller krysse fingrane for at eg får leve lenge, og godt, i landet, sjølv om eg har nokon kilo for mykje.  Foreløpig har eg iallefall flott blodtrykk og fine kolesterolverdiar.

Eg har ikkje noko til overs for at andre skal moralisere over korleis eg lever mitt liv, så lenge det berre evt går ut over meg sjølv.

Anonymous poster hash: f0246...4a5

Skrevet

Jeg har ikke lært noen ting av deg. Når jeg snakker om medisinske tilstander så mener jeg ikke her og nå. Dette er lidelser du kommer til å pådra deg senere i livet når du ikke lenger er ung. Kan jo slenge med diabetes type 2 også.

Ingen som er 30 kg overvektig for kroppen det beste utgangspunktet. Du gjør mye feil og det går kun utover deg selv.

Ja du kan få kreft som slank og sunn men du vet vel at du øker risikoen betraktelig? Alle kan få høyt blodtrykk og hjerteproblemer. Men ser du virkelig ikke at måten man velger livet på kan påvirke dette enten i positiv eller negativ retning?

Jeg synes virkelig ikke du skal være stolt over deg selv og kroppen din. Du bør være et forbilde for barna dine og det er du absolutt ikke.

Du trenger ikke bekymre deg for meg. Jeg gjør en innsats for å leve sunt og trene jevnlig. Jeg har også hatt kilo for mye etter svangerskap men har jobbet for å komme tilbake der jeg var.

Dem holdningen du har er helt typisk for folk som ikke evner å se sitt eget beste. Trist. Lykke til videre for det trenger du.

Jeg forstår ikke hvem du tror at du er? Eller hva du har å fare med?

Alt du viser frem her er manglende folkeskikk. Det er ikke mye å være stolt av.

Anonymous poster hash: 71fd6...f8c

Skrevet

Enig!

Anonymous poster hash: c08d5...b08

Gjest Antarctica
Skrevet

Ikke spill dum. Hun vet selv hvorfor folk fniste.

Manerene blir ikke bedre av at de følte seg mer verd enn den tjukke dama.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...