Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Imorgen skal overvektige meg til Bø i sommarland. Tilfelle noen får veldig vondt i øyene så beklager jeg på forhånd. Barnet mitt er ikke overvektig. Men dere vil se det gi meg klemmer i fleng 😂😂 Anonymous poster hash: bcd4c...deb
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 Husk å spise agurkstaver, så folk skjønner at du vet du er tjukk!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #4 Skrevet 27. juli 2016 Husk å spise agurkstaver, så folk skjønner at du vet du er tjukk! Det var et godt tips 😂 Anonymous poster hash: bcd4c...deb
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #5 Skrevet 27. juli 2016 Hehe kos deg. Jeg synes det er herlig å se noen som ikke har perfekt kropp bade og kose seg. Det er tross alt flere av oss!!! Desto flere så tørr vise seg i badetøy, desto vanligere blir det 😊😊😊 Anonymous poster hash: f7894...a73
skinnfilla Skrevet 27. juli 2016 #6 Skrevet 27. juli 2016 Det jeg så aller minst av der,var veltrente ,tynne damer😂 De er vel opptatt med trening og agurkspising😉 Det var masse fine folk der som så ut til å kose seg storveis!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #7 Skrevet 27. juli 2016 Vi kom nettopp hjem fra Kreta og på det hotellet vi var på, så var vel jeg det eneste berget der, som er sånn ca 30 kilo overvektig , noe som var underholdende for de som var normalvektige. Når jeg skulle hoppe ut i bassenget, så fniste voksne folk seg i mellom , pekte og lo...det må jeg si, flotte forbilder for ungene sine disse flirende voksne.. Flott at de hadde underholdning på ferien sin, fint å kunne glede noen stakkars sjeler som ikke har så mye å smile av i hverdagen.. Datteren min synest at jeg er fin, så da er jeg fornøyd, inntil jeg får startet på sultekuren etter at ferien er over. Sånn for å glede disse lattermilde feriegjestene litt ekstra, så spedde jeg på valkene mine med noen flak med pringles, når jeg hadde badepauser og satt å breiet meg på solsengen Anonymous poster hash: df6bf...faa
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #8 Skrevet 27. juli 2016 Vi kom nettopp hjem fra Kreta og på det hotellet vi var på, så var vel jeg det eneste berget der, som er sånn ca 30 kilo overvektig , noe som var underholdende for de som var normalvektige. Når jeg skulle hoppe ut i bassenget, så fniste voksne folk seg i mellom , pekte og lo...det må jeg si, flotte forbilder for ungene sine disse flirende voksne.. Flott at de hadde underholdning på ferien sin, fint å kunne glede noen stakkars sjeler som ikke har så mye å smile av i hverdagen.. Datteren min synest at jeg er fin, så da er jeg fornøyd, inntil jeg får startet på sultekuren etter at ferien er over. Sånn for å glede disse lattermilde feriegjestene litt ekstra, så spedde jeg på valkene mine med noen flak med pringles, når jeg hadde badepauser og satt å breiet meg på solsengen Anonymous poster hash: df6bf...faa Du burde heller ta det som en utfordring. Ingen har godt av å være 30 kg overvektig. Når jeg ser overvektige mennesker tenker jeg aldri at de ikke ser bra ut men lurer heller på hvordan de har samvittighet til å spise seg til høyt blodtrykk, hjerte og kar sykdommer , kreft m.f Det er stor forskjell på å være sunn og være superslank treningsfreak. Alle kan greie å ha opprettholde en sunn vekt og kropp med riktig motivasjon. Anonymous poster hash: b438a...a52
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #9 Skrevet 27. juli 2016 Vi kom nettopp hjem fra Kreta og på det hotellet vi var på, så var vel jeg det eneste berget der, som er sånn ca 30 kilo overvektig , noe som var underholdende for de som var normalvektige. Når jeg skulle hoppe ut i bassenget, så fniste voksne folk seg i mellom , pekte og lo...det må jeg si, flotte forbilder for ungene sine disse flirende voksne.. Flott at de hadde underholdning på ferien sin, fint å kunne glede noen stakkars sjeler som ikke har så mye å smile av i hverdagen.. Datteren min synest at jeg er fin, så da er jeg fornøyd, inntil jeg får startet på sultekuren etter at ferien er over. Sånn for å glede disse lattermilde feriegjestene litt ekstra, så spedde jeg på valkene mine med noen flak med pringles, når jeg hadde badepauser og satt å breiet meg på solsengen Anonymous poster hash: df6bf...faa Haha, godt å vite at jeg har noe å glede meg til siden jeg skal til Kreta om en mnd ca. De får le godt da. Men da er det herlig med de små sjarmtrollene som syns fleskeberget er fine 😀😀😀 hihi Mitt sjarmtroll lå inntil brystet mitt og hørte hjerte mitt dunke og så sa han: mamma, vet du hva hjertet ditt sier? At du er fin 😀😀 Anonymous poster hash: bcd4c...deb
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #10 Skrevet 27. juli 2016 Du burde heller ta det som en utfordring. Ingen har godt av å være 30 kg overvektig. Når jeg ser overvektige mennesker tenker jeg aldri at de ikke ser bra ut men lurer heller på hvordan de har samvittighet til å spise seg til høyt blodtrykk, hjerte og kar sykdommer , kreft m.f Det er stor forskjell på å være sunn og være superslank treningsfreak. Alle kan greie å ha opprettholde en sunn vekt og kropp med riktig motivasjon. Anonymous poster hash: b438a...a52 Jeg er 30kg overvektig. Går lange turer flere ganger i uka og spiser sundt. Er i bedre form enn de fleste av mine slanke venner. Den eneste av mine venner jeg får med meg ut av huset er ei som er større en meg. Hvorfor tror du alle overvektige kun sitter inne og spiser? Her er vi en veldig aktiv familie. Ut på tur, opplever masse både i fjell og mark. Elsker å være i aktivitet. Herjer og har det gøy. Mens de slanke vennene mine kun skal sitte å spise dersom vi skal finne på noe sammen. Da er det mat, mat, mat, mat. Må mase dersom jeg skal få de meg ut. Er så lei av at folk kun ser vekta og ikke menneske. Ikke har jeg noe sykdom heller. Er frisk som en fisk. Hvorfor kiloene ikke renner av er for meg et mysterium, men syk er jeg ikke. Ser ikke bra ut og er ikke fornøyd med de ekstra kiloene, men lar de heller ikke begrense meg. Anonymous poster hash: 09811...5ba
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #11 Skrevet 27. juli 2016 Jeg er 30kg overvektig. Går lange turer flere ganger i uka og spiser sundt. Er i bedre form enn de fleste av mine slanke venner. Den eneste av mine venner jeg får med meg ut av huset er ei som er større en meg. Hvorfor tror du alle overvektige kun sitter inne og spiser? Her er vi en veldig aktiv familie. Ut på tur, opplever masse både i fjell og mark. Elsker å være i aktivitet. Herjer og har det gøy. Mens de slanke vennene mine kun skal sitte å spise dersom vi skal finne på noe sammen. Da er det mat, mat, mat, mat. Må mase dersom jeg skal få de meg ut. Er så lei av at folk kun ser vekta og ikke menneske. Ikke har jeg noe sykdom heller. Er frisk som en fisk. Hvorfor kiloene ikke renner av er for meg et mysterium, men syk er jeg ikke. Ser ikke bra ut og er ikke fornøyd med de ekstra kiloene, men lar de heller ikke begrense meg. Anonymous poster hash: 09811...5ba Man blir ikke 30 kilo overvektig med å være aktiv og spise sunt altså. Du lurer deg selv Anonymous poster hash: 55712...613
Syngensang Skrevet 27. juli 2016 #12 Skrevet 27. juli 2016 Man blir ikke 30 kilo overvektig med å være aktiv og spise sunt altså. Du lurer deg selv Anonymous poster hash: 55712...613 Ein blir det kanskje ikkje, men ein kan fint vere det, om ein et for store porsjoner sunn mat. Kvifor trur så mange at vi som er overvektige lurer oss sjølve? Vi veit vel godt kva vi et, eg veit det iallefall. Og om eg seier eg et sunt så et eg sunt. At mange ikkje går ned (inkludert meg sjølv) har med mengde å gjere. Og når eg ikkje et sunt så veit eg det og. Det var ikkje meg du siterte i innlegget ditt. Men eg blir så lei av slike kommentarar. Ein kan fint vere i god form om ein har mange kilo for mykje. Har prøvd det og.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #13 Skrevet 27. juli 2016 Man blir ikke 30 kilo overvektig med å være aktiv og spise sunt altså. Du lurer deg selv Anonymous poster hash: 55712...613 Lurer meg selv ja 😂😂 da har jeg hørt det også, er bare innbilning at jeg er mye på tur og er nøye med kostholdet altså? Så det kan ikke være at livet består av mer enn bare sort hvitt? Mulig du blir overrasket nå, men er faktisk ikke slik at alle overvektige sitter på ræva og stapper innpå med mat mens alle tynne løper til fjells. Anonymous poster hash: 09811...5ba
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #14 Skrevet 27. juli 2016 Du burde heller ta det som en utfordring. Ingen har godt av å være 30 kg overvektig. Når jeg ser overvektige mennesker tenker jeg aldri at de ikke ser bra ut men lurer heller på hvordan de har samvittighet til å spise seg til høyt blodtrykk, hjerte og kar sykdommer , kreft m.f Det er stor forskjell på å være sunn og være superslank treningsfreak. Alle kan greie å ha opprettholde en sunn vekt og kropp med riktig motivasjon. Anonymous poster hash: b438a...a52 Selv om jeg er 30 kilo overvektig, så vil det ikke dermed si at jeg har spist meg opp 30 kilo, men for enkelte uvitende mennesker , så kan det faktisk være andre årsaker til at man blir stor, enn at man bare har spist det på seg alle de kiloene.. Ikke har jeg høyt blodtrykk heller, ja tenk, det går Ann å være overvektig UTEN å få høyt blodtrykk. Der lærte du noe nytt i dag også Kreft kan man få uansett om man er overvektig eller undervektig.. Jeg lever mitt liv som feit, enn så lenge , så får du la vær å bekymre deg for folk du ikke kjenner, å begynne å leve ditt liv som du vil Anonymous poster hash: df6bf...faa
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #15 Skrevet 27. juli 2016 Jeg er 30kg overvektig. Går lange turer flere ganger i uka og spiser sundt. Er i bedre form enn de fleste av mine slanke venner. Den eneste av mine venner jeg får med meg ut av huset er ei som er større en meg. Hvorfor tror du alle overvektige kun sitter inne og spiser? Her er vi en veldig aktiv familie. Ut på tur, opplever masse både i fjell og mark. Elsker å være i aktivitet. Herjer og har det gøy. Mens de slanke vennene mine kun skal sitte å spise dersom vi skal finne på noe sammen. Da er det mat, mat, mat, mat. Må mase dersom jeg skal få de meg ut. Er så lei av at folk kun ser vekta og ikke menneske. Ikke har jeg noe sykdom heller. Er frisk som en fisk. Hvorfor kiloene ikke renner av er for meg et mysterium, men syk er jeg ikke. Ser ikke bra ut og er ikke fornøyd med de ekstra kiloene, men lar de heller ikke begrense meg.Anonymous poster hash: 09811...5ba Samme her, jeg trener bra, har opparbeidet gode muskler, da jeg jobber i et mannsdominert yrke, hvor man løfter tunge tak, så jeg får trening både hjemme og på jobb, men likevel, så sitter fettet godt spikret. Leggene og armene er kun muskler, men mage/rumpe/lår, der er det dessverre ikke så muskuløst, hehe Jeg har dessverre fått påvist lymfeøden, så det kan forklare hvorfor jeg ikke har gått ned i vekt selv med mye trening og sunn mat.. Men det blir det kanskje orden på når behandlingen starter Anonymous poster hash: df6bf...faa
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #16 Skrevet 27. juli 2016 Ein blir det kanskje ikkje, men ein kan fint vere det, om ein et for store porsjoner sunn mat. Kvifor trur så mange at vi som er overvektige lurer oss sjølve? Vi veit vel godt kva vi et, eg veit det iallefall. Og om eg seier eg et sunt så et eg sunt. At mange ikkje går ned (inkludert meg sjølv) har med mengde å gjere. Og når eg ikkje et sunt så veit eg det og. Det var ikkje meg du siterte i innlegget ditt. Men eg blir så lei av slike kommentarar. Ein kan fint vere i god form om ein har mange kilo for mykje. Har prøvd det og. Haha, godt å vite at jeg har noe å glede meg til siden jeg skal til Kreta om en mnd ca. De får le godt da. Men da er det herlig med de små sjarmtrollene som syns fleskeberget er fine hihi Mitt sjarmtroll lå inntil brystet mitt og hørte hjerte mitt dunke og så sa han: mamma, vet du hva hjertet ditt sier? At du er fin Anonymous poster hash: bcd4c...deb Anonymous poster hash: df6bf...faa
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #17 Skrevet 27. juli 2016 Man blir ikke 30 kilo overvektig med å være aktiv og spise sunt altså. Du lurer deg selv Anonymous poster hash: 55712...613 Da vet du fint lite, kanskje greit å ikke uttale seg om noe man ikke har peiling på Anonymous poster hash: df6bf...faa
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #18 Skrevet 27. juli 2016 Ein blir det kanskje ikkje, men ein kan fint vere det, om ein et for store porsjoner sunn mat. Kvifor trur så mange at vi som er overvektige lurer oss sjølve? Vi veit vel godt kva vi et, eg veit det iallefall. Og om eg seier eg et sunt så et eg sunt. At mange ikkje går ned (inkludert meg sjølv) har med mengde å gjere. Og når eg ikkje et sunt så veit eg det og. Det var ikkje meg du siterte i innlegget ditt. Men eg blir så lei av slike kommentarar. Ein kan fint vere i god form om ein har mange kilo for mykje. Har prøvd det og. Den var nok sikkert meg som ble sitert i det innlegget. Men jeg er helt enig med deg over her, i at man kan være i god form, selv om man har noen kilo for mye. Med mine 30 kilo for mye, kom jeg meg helskinnet opp til skålatårnet og ned igjen, mange av mine syltynne venner har ikke kondis til en sånn tur, så den er jeg faktisk stolt av Anonymous poster hash: df6bf...faa
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #19 Skrevet 27. juli 2016 Jeg er 15-20 kg overvektig og er også i mye bedre form enn mine slanke venninner. Skal de bli med ut på tur orker de ikke gå langt, og hvertfall ikke oppoverbakker.. Jeg er nok mer glad i mat enn dem da.. men jeg kommer meg ut og opp i fjellene 2-5 dager i uka, i motsetning til de som bare er hjemme i sofaen når de ikke er på jobb Anonymous poster hash: 1e190...a05
MMP Skrevet 27. juli 2016 #20 Skrevet 27. juli 2016 Husk å spise agurkstaver, så folk skjønner at du vet du er tjukk! Fikk akutt lattekrampe!!!Hahahhha
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #21 Skrevet 27. juli 2016 Samme her, jeg trener bra, har opparbeidet gode muskler, da jeg jobber i et mannsdominert yrke, hvor man løfter tunge tak, så jeg får trening både hjemme og på jobb, men likevel, så sitter fettet godt spikret. Leggene og armene er kun muskler, men mage/rumpe/lår, der er det dessverre ikke så muskuløst, hehe Jeg har dessverre fått påvist lymfeøden, så det kan forklare hvorfor jeg ikke har gått ned i vekt selv med mye trening og sunn mat.. Men det blir det kanskje orden på når behandlingen starter Anonymous poster hash: df6bf...faa Flere som meg, nesten da, jeg har ikke fått påvist noe sykdom. Håper behandlingen din fungerer flott 😁 Fikk besøk av et familiemedlem med sin familie. Skikkelige treningsnarkomane. Tenkte at jippi endelig noen å dra på tur sammen med. Ut bars det, de to eldste går selv, mens junior på et år bar jeg i bæremeis. Gledet meg masse, da jeg ellers nesten må tvinge venner med. Var kjempekoselig tur, men den ble overskygget av at de hele tiden prøve å skulle hjelpe meg å bære. Om det ikke var tungt å bære meisen osv osv. Prøvde å si at jeg har tatt disse turene før og at det var lett å bære, men det var som å snakke til døve ører. De så kun vekta mi og ikke hva jeg presterte.😕 Anonymous poster hash: 09811...5ba
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. juli 2016 #22 Skrevet 27. juli 2016 *knasker agurker og forestiller meg at det er popcorn*
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2016 #23 Skrevet 27. juli 2016 Du burde heller ta det som en utfordring. Ingen har godt av å være 30 kg overvektig. Når jeg ser overvektige mennesker tenker jeg aldri at de ikke ser bra ut men lurer heller på hvordan de har samvittighet til å spise seg til høyt blodtrykk, hjerte og kar sykdommer , kreft m.f Det er stor forskjell på å være sunn og være superslank treningsfreak. Alle kan greie å ha opprettholde en sunn vekt og kropp med riktig motivasjon. Anonymous poster hash: b438a...a52 Skal det være en "utfordring" at folk fniser og har dårlige manerer...?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #24 Skrevet 27. juli 2016 Du burde heller ta det som en utfordring. Ingen har godt av å være 30 kg overvektig. Når jeg ser overvektige mennesker tenker jeg aldri at de ikke ser bra ut men lurer heller på hvordan de har samvittighet til å spise seg til høyt blodtrykk, hjerte og kar sykdommer , kreft m.f Det er stor forskjell på å være sunn og være superslank treningsfreak. Alle kan greie å ha opprettholde en sunn vekt og kropp med riktig motivasjon. Anonymous poster hash: b438a...a52 Du er klar over at det finnes mange overvektige som ikke lider av noen av disse sykdommen, og ikke minst mange slanke mennekser som får både kreft, høyt blodtrykk og kreft. Det er ikke uten grunn at mange studier viser at det er bedre å ha litt å gå på og være aktiv, enn å være tynnfeit og inaktiv. Mao så bør du se helheten og innse at det ikke er sikkert at det er den overvektige som har dårligst helse når hun/han går sammen med et menneske som tilsynelatende både ser slank og sunn ut. Anonymous poster hash: 1aba4...eec
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #25 Skrevet 27. juli 2016 Selv om jeg er 30 kilo overvektig, så vil det ikke dermed si at jeg har spist meg opp 30 kilo, men for enkelte uvitende mennesker , så kan det faktisk være andre årsaker til at man blir stor, enn at man bare har spist det på seg alle de kiloene.. Ikke har jeg høyt blodtrykk heller, ja tenk, det går Ann å være overvektig UTEN å få høyt blodtrykk. Der lærte du noe nytt i dag også Kreft kan man få uansett om man er overvektig eller undervektig.. Jeg lever mitt liv som feit, enn så lenge , så får du la vær å bekymre deg for folk du ikke kjenner, å begynne å leve ditt liv som du vil Anonymous poster hash: df6bf...faa Jeg har ikke lært noen ting av deg. Når jeg snakker om medisinske tilstander så mener jeg ikke her og nå. Dette er lidelser du kommer til å pådra deg senere i livet når du ikke lenger er ung. Kan jo slenge med diabetes type 2 også. Ingen som er 30 kg overvektig for kroppen det beste utgangspunktet. Du gjør mye feil og det går kun utover deg selv. Ja du kan få kreft som slank og sunn men du vet vel at du øker risikoen betraktelig? Alle kan få høyt blodtrykk og hjerteproblemer. Men ser du virkelig ikke at måten man velger livet på kan påvirke dette enten i positiv eller negativ retning? Jeg synes virkelig ikke du skal være stolt over deg selv og kroppen din. Du bør være et forbilde for barna dine og det er du absolutt ikke. Du trenger ikke bekymre deg for meg. Jeg gjør en innsats for å leve sunt og trene jevnlig. Jeg har også hatt kilo for mye etter svangerskap men har jobbet for å komme tilbake der jeg var. Dem holdningen du har er helt typisk for folk som ikke evner å se sitt eget beste. Trist. Lykke til videre for det trenger du. Anonymous poster hash: b438a...a52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå