Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Skrevet 25. juli 2016 Er du sånn som blir tullete av hunder? Har du hund? Hva slags hunderase liker du best? Anonymous poster hash: 02075...faf
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #2 Skrevet 25. juli 2016 Jeg liker hunder veldig godt. Men jeg blir ikke tullete av andre sine hunder. Jeg elsker mine egne hunder. Fordi de er mine egne og fordi de blir en forlengelse av meg som mine ører siden jeg er døv. Jeg elsker å trene lydighet, blodspor, søk, agility osv. Border collie er den hunderasen som har vunnet hjertet mitt. Likevel er det flere andre hunderaser som jeg har sansen for. Anonymous poster hash: 88f16...dc2
Gjest Antarctica Skrevet 25. juli 2016 #3 Skrevet 25. juli 2016 Blir ikke tullete av dem, men liker hunder generelt. Jack Russell-terrier er veldig sjarmerende, hvis jeg må velge én. Men jeg har noen ganger problemer med å svelge hundenes eiere.
tante grusom master of law Skrevet 25. juli 2016 #4 Skrevet 25. juli 2016 Jeg elsker hunder, og har lyst til å kose med alle jeg ser. Skulle gjerne hatt hund, men begge ungene er allergiske...
Gjest Pusikatt Skrevet 25. juli 2016 #5 Skrevet 25. juli 2016 Jeg elsker hunder. Men er ikke fanatisk. Jeg elsker min hund. Vi har mange fine stunder i skog og mark. På dager som dette, når det er så varmt, går vi til vann eller tjern så hun kan få bade usjenert, for hunder trenger det sååå sårt på slike dager. Vannskålen byttes jevnlig hele dagen. Jeg er veldig glad i tur i skog og mark, vennene mine ikke. Så da blir det meg og hunden da. Så; hvis noen bor i Bodø her, liker å gå tur, men synes det kan bli kjedelig alene innimellom, ta gjerne kontakt
beef sister Skrevet 25. juli 2016 #6 Skrevet 25. juli 2016 Ja, de fire siste årene har jeg utviklet et elsk-forhold til hunder. De er så fine, søte, morsomme, kjærlige og alt det der. Jeg blir i godt humør av å se hunder som koser seg eller gjør rare ting. Forleden dag så jeg en løshund, og da måtte jeg felle noen tårer, den var jo så fin - buuuhuuu. Jeg er ikke så veldig begeistret for alle raser, da. Noen småhunder synes jeg til og med er usjamerende, de er ofte gneldrete og uforutsigbare.
Fandens Oldemor Skrevet 25. juli 2016 #7 Skrevet 25. juli 2016 Ja, men jeg er ikke så begeistret for små hunder. Av raser liker jeg godt amerikansk og engelsk staffordshire terrier. De er hengivne, smarte, glade i barn og dessverre fryktelig misforståtte.
Ylva og Mathilde Skrevet 25. juli 2016 #8 Skrevet 25. juli 2016 Nei, absolutt ikke, har ingen behov til å ha nærkontakt med en i det hele tatt. Liker ikke det underdanige ved dem. MEN, hadde sikkert (kanskje) likt min egen, om jeg hadde den fra valpestadiet. I såfall skulle det vært en toller eller kongepuddel.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #9 Skrevet 26. juli 2016 Ja, de er fantastiske dyr! Anonymous poster hash: b1884...33f
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #10 Skrevet 26. juli 2016 Ikke alle hunder. Elsker min hund. Og synes mange er fine. Hvis jeg skal velge en rase jeg liker godt må det være golden retriever, de fleste hunder jeg treffer av den rasen er trivelige og omgjengelige hunder. Anonymous poster hash: 84ffd...560
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #11 Skrevet 26. juli 2016 Jeg liker dem, og likte dem enda bedre da jeg var yngre. Hjalp mye til på kennel osv. Etter å ha fått barn selv har jeg ikke noe ønske om hund lenger. Mer enn nok jobb og ansvar med barn. Anonymous poster hash: b766c...8f0
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #12 Skrevet 26. juli 2016 Elsker vår lille staffegutt. Ellers er jeg ikke vokst opp med dyr så ikke over meg av begeistring for alle hunder. Men staffen har jeg blitt veldig glad i. Anonymous poster hash: 0a68e...6b0
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #13 Skrevet 26. juli 2016 Nei, over hodet ikke. Ser absolutt ingenting positivt med de dyra og eierne deres skjønner aldri at ikke alle elsker dyra deres Anonymous poster hash: 0d2f5...233
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #14 Skrevet 26. juli 2016 Absolutt ikke. Anonymous poster hash: 6d8fc...428
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #15 Skrevet 26. juli 2016 Nei, langt ifra... jeg liker visse typer hunder, da gjerne de små eller labradorer/golden. Det er kjempemange hunderaser jeg ikke kan fordra! Blant annet schæfer eller absolutt alle malamut og huskytyper og blandinger.. de er rett og slett fæle dyr. Men jeg har utviklet allergi mot hund etter hunden min døde for 9 mnd siden, så spørs om jeg kan ha hund igjen noen gang... Puddel vil jeg ikke ha tror jeg. Anonymous poster hash: 6948f...45d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #17 Skrevet 26. juli 2016 Jeg elsker min egen hund og liker hunder generelt. Jeg har en blanding av engelsk Staff og boxer og liker hunder av slike typiske raser. Anonymous poster hash: 91428...4ae
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #18 Skrevet 26. juli 2016 Blir absolutt ikke tullete av hund. Liker de hundene jeg kjenner og min egen, men ikke ukjente Har en Norsk Elghund, som også er favorittrasen Anonymous poster hash: 0a303...45d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #19 Skrevet 26. juli 2016 Niks. Katter er mer min greie. De lukter ikke vondt når de er våte, de lufter seg selv, har mykere pels og kan male. Anonymous poster hash: aa442...68c
Superdolly Skrevet 26. juli 2016 #20 Skrevet 26. juli 2016 Jeg er glad i hunder, men jeg blir ikke tullete av dem. Jeg er ikke en sånn type som må kaste meg over alle hunder jeg ser og kose og klappe. Litt på samme måte som at jeg liker barn og babyer, men jeg er ikke typen til å kaste meg over alle barnevogner jeg ser og dikke og dulle.
Gemini77 Skrevet 26. juli 2016 #21 Skrevet 26. juli 2016 Ja elsker hunder. 🐶 I utgangspunktet liker jeg store raser og favoritten er schæfer. Hadde schæfer før jeg fikk barn. Da vi fikk hund igjen i fjor så valgte vi en liten rase som barna lettere kan bidra med. En norfolk terrier og han har blitt vår nye hjertesten. Trodde aldri jeg ville elske en liten hund like mye men Gud så glad vi alle er i denne tassen. Helt perfekt !
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #22 Skrevet 26. juli 2016 Jeg elsker hunder og jeg kan bli litt tullete ja 😂 Har alltid hatt hund selv, men samboern hater hunder så nå har jeg ikke hund. Vil helst ikke borti de hundene som ikke har blitt stelt på en stund da Anonymous poster hash: 26b32...cb5
Brennheite Badeand Skrevet 26. juli 2016 #23 Skrevet 26. juli 2016 Ikke hunder generelt. Synes valper er dritsøte og kan bli litt tullete av dem men der stopper det egentlig. Hundene til familie og venner er jeg glad i men kan styre min begeistring forøvrig.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #24 Skrevet 26. juli 2016 Ja, jeg kan ikke forstå at man ikke kan elske de snille, glade, tøysete, trofaste, søte, morsomme dyrene. Hund og menneske er tett forbundet, og ingen andre dyreraser har et så tett forhold som menneske og hund og ingen andre kommuniserer så godt seg imellom. Anonymous poster hash: ca85d...8aa
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #25 Skrevet 26. juli 2016 Jeg liker alle dyr, men jeg er ikke mest glad i hunder. Faktisk synes jeg hunder krever mye tid, lukter litt vondt og er i overkant masete til at jeg kunne vurdert å skaffe en selv. Men jeg klapper og koser hunder når jeg møter dem. Synes det er hyggelig å gå med hund i bånd. Katter er best synes jeg! Anonymous poster hash: cc857...424
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå