Gå til innhold

Hva lager dere egentlig av Toro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lager også det meste fra bunn av dersom jeg har mulighet pga intoleranse for salt, of de fleste posemixer inneholder store mengder salt. Jeg er altså allergisk mot mye fra Toro og lignende. Helt sant! men det er ikke slik at jeg unngår ferdigretter likevel. Jeg bruker ulike halvfabrikater, og jeg har alltid dette fra Toro på kjøkkenet;

Bearnaise saus

Bretagne kyllingsaus

Peppersaus

I tillegg kan jeg bruke pizzafyllet, og barna er veldig glade i Toro tandori, så det hender det befinner seg i skapet også. I tillegg eier jeg ikke konditor-ferdigheter, så jeg tyr gjerne til Toro browniemix.

Videre lager vi stort sett Toro lasagne og Toro meksikansk gryte på hytta, men det er fordi kjøkkenet der er for håpløst til at jeg gidder å kokkelere fra bunnen av. Disse produktene inneholder så mye salt at jeg egentlig ikke kan spise det, men jeg klarer å få ned litt.

Anonymous poster hash: 97d46...922

En digresjon - men hvordan reagerer kroppen på saltintoleranse?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tomatsuppen er barna glad i. 

Noen sauser av og til

Ellers er jeg vokst opp med Toro, og vi vokste fra hverandre for å si det sånn! Bruker aldri gryterett, lasagne, bakemixer eller lignende. Etter min Torooppvekst har jeg blitt veldig opptatt av å lage ting fra bunnen av. Men tomatsuppen min ville ikke barna ha, der er det Toro som gjelder!

Skrevet

Kjøper kun tomatsuppen. Barna elsker den, og får det av og til.

Skrevet

Buljong og glutenfri lys bakemix. Den glutenfrie bakemiksen bruker vi til pizzabunn da jeg synes den er mye bedre enn hvetemelsbunn :)

Skrevet

Bruker lite posemat vi også, men litt blir det jo alltids.

Lasagne

Gryteretter

Tomatsuppe

Enkelte sauser

Selv om jeg ikke er en stor tilhenger av toro og knorr, gidder jeg ikke fremstå slik som hi..

Liksom helt uvitende til hva folk lager av toroprodukter. Blir bare for dumt... 😂

Anonymous poster hash: 428e9...bec

Skrevet

Har ei toroskuff på kjøkkenet, nærare gjennomgang syner at alt unntatt buljong, bearnaise og brownies er utgått på dato. Det andre er slikt "kjekt å ha", men så er det ikkje blitt brukt. Den dyraste maten er den som berre blir mellomlagra mellom butikken og bosset. Kjøper gjerne ertesuppe når vi skal ha pannekaker, fordi ertesuppe frå botnen krev tid og planlegging.

Men brukar heil- og halvfabrikata som td tacosaus, tacolefser, bbq-saus, soyasaus, chilisaus, majones, ketchup, sennep og mykje meir.

Skrevet

Brun saus, blomkålsuppe og tomatsuppe. Sper alltid på suppenemed grønnsaker. Har også noen gryteretter i skuffen til nøden.

Skrevet

Det kan være ganske godt å drukne biffen i Toro bearnaise en sjelden gang tør jeg innrømme. Da helst med pommes frites til :)

Skrevet

Tomatsuppe - er det plutselig en barneflokk på besøk lager jeg gjerne middag til dem, altså tomatsuppe;-)

Av og til lasagne

Noen sauser og gryteretter

Anonymous poster hash: 74958...cb6

Skrevet

Når jeg er gravid er jeg helt hekta på den Toro tandori kyllingen. Ellers bruker vi buljongen og kjøttkakesausen.

Skrevet

Ser noen som vil ha babyen sin til å spise Toro. Hva lager dere egentlig til middag for å måtte ha Toro?

Jeg bruker det omtrent aldri. Kun lasange siden den ene datteren min syns det smaker så godt.

Vi spiser vanlig middag hver dag. Kjøtt/fisk og grønnsaker i ulike former. Hva har jeg gått glipp av som ikke bruker Toro? Ser jo at butikkhyllene er full av det.

Anonymous poster hash: cb63a...292

Vil de ha babyen til å spise Toro??

Brukte det mye før i min ungdom (nå hørtes jeg gammal ut😆), men nå har jeg det kun i backup.

Sauser er enklere å lage fra bunn, Toro svir jeg bare. dessuten smaker det så mye bedre. Lasagne lager jeg fra bunn, pizza ol

Mannen bruker Toro pizzasaus og deig da..

Anonymous poster hash: f3490...c1f

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Kun to ting:

-Sjokoladekake (langpanne): lager den i bursdagsselskap så har man ihvertfall én kake som er gluten OG melkefri

-Brownies: veldig greit og ha i backup hvis man får uventede gjester. Tar 5 min før de står i ovnen😊

Skrevet

Handler ca 2-3x i året Bali kyllinggryte eller amerikansk gryte. Men ellers bruker jeg ikke Toro. Lært meg å lage fra bunnen av min mor og liker å lage mat. Klarer å lage en meget god kyllinggryte selv tør jeg påstå. Men mannen han elsker Toro så har jeg senvakt lager han Toro tomatsuppe med makoronk og kjøttboller. Ellers så drar han sin mor med barna og får akkurat det han ønsker seg😜 Han kan å lage mat men ender alltid opp med det samme. Pizza, taco, tomatsuppe eller pannekaker.

Anonymous poster hash: 75046...785

Skrevet

Tomatsuppe fra Toro er alltid en vinner. Ellers bruker vi ikke altfor mye Toro.

Men pizzabunn og fyll bruker vi også av og til.

Hjemmelaget lasagne er så mye bedre enn Toro, men det tar lengre tid også. Derfor lager vi det ikke så ofte.

Anonymous poster hash: 22e48...e2f

Skrevet

Brun saus, det gidder jeg ikke. Dvs, bruker vel knorr. Spiser det kanskje én-to ganger i året da.

Skrevet

Overrasket over hvor mange her som bruker Toro til lasagne! Det lager jeg alltid fra bunnen.

Vi bruker ikke så mye Toro fordi jeg har cøliaki så de fleste gryter og sånt utgår. Bruker litt sauser, og muffinsmix, vaffelrøren. Rett i koppen er også fint på tur.

Skrevet

Bruker skjelden Toro produkter men liker lasangen, tomatsuppe å litt andre supper,av og til pizzafyll men lager som regel fra bunnen av.

Anonymous poster hash: 5af70...d58

Skrevet

Jeg bruker sikkert Toro-produkter to ganger i uken, minst. Har ofte suppe til kvelds, for eksempel, og synes mange av sausene er bedre enn de jeg lager selv. De glutenfrie vaflene er også mye bedre enn mine egne. Jeg føler ikke at det å spise Toro er noe nederlag på noen måte -- vi har et godt, men avslappet kosthold. 

Skrevet

Brownies av og til, og tomatsuppe fordi barna nekter å spise hjemmelaget.

Skrevet

Overrasket over hvor mange her som bruker Toro til lasagne! Det lager jeg alltid fra bunnen.

Vi bruker ikke så mye Toro fordi jeg har cøliaki så de fleste gryter og sånt utgår. Bruker litt sauser, og muffinsmix, vaffelrøren. Rett i koppen er også fint på tur.

Ja, lasagne er jo veldig lett å lage fra bunnen av.

Anonymous poster hash: 8d6d1...2c5

Skrevet

Jeg liker peppersausen og en type gryte. Bruker ikke ofte gryten, men kanskje 4-5 ganger i året. Peppersaus litt oftere. Får peppersausen rett og slett ikke like god som toro..

Anonymous poster hash: 0f727...39b

Skrevet

Buljong og glutenfri lys bakemix. Den glutenfrie bakemiksen bruker vi til pizzabunn da jeg synes den er mye bedre enn hvetemelsbunn :)

Oppskrift på pizzabunnen? Blir den virkelig bedre enn hvetemelsbunn? Har en datter med cøliaki, og sliter med gjærbakst...

Anonymous poster hash: 8aace...e56

Skrevet

Bearnaise

Brownie

Bali kyllinggryte

Sjokoladekake

Pannekake el vaffelmiks

Lasagne

Ein sjeldan gang kyllingboksene med tandoori/tikka masala o.l.

Lagar som regel vafler og pannekake frå botnen, men greit å ha Toro om det plutselig kjem mange på besøk

Gjest Antarctica
Skrevet

Toro er ikke så gærent mtp sukker og salt.husker ikke hvor jeg leste det.

Anonymous poster hash: b079d...ad3

Forbrukerinspektørene på NRK har frikjent Toro-posene!

Tomatsuppa deres er mer næringsrik enn suppe laget på hakkete økologiske tomater (fra glass), og nært innpå like næringsrik som suppe laget på friske tomater...

Skrevet

Jeg er en selverklært Toro-mamma, og driter flatt i alle dere som dømmer meg for å være det :P

Her i huset går det ofte i Toro-sauser til kjøttdeig og spaghetti, kylling, fisk and whatnots, for ikke å snakke om den obligatoriske sjokoladekaka ved bursdags-tider.

Bare synd at avkommet ikke liker lasagne for da hadde de jaggu blitt servert Toro der også! Og de spytter forresten like helhjertet ut pappaens hjemmelagde lasagne med fransk ostesaus som min Toro-shit, så det er ikke alltid opprinnelsen det kommer an på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...