Gå til innhold

Uvel, mann drar bort en måned.


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en mann fra utlandet som har bodd i Norge noen måneder med meg, nå har han en datter i hjemlandet sitt og må innemellom dra tilbake. Jeg bodde der som han bodde før og det var så sykt mye drama og tull med de som bor i den byen, og han skal dra bort men pga flybillettene som er billgst så må han bli der i 4 uker. Jeg er så oppgitt fordi det er dårlig planlagt, ikke har han fått lønnen sin så det er jeg som må betale for reisen. Han skal se datteren sin og ordne med ting, han har en del problemer med barnebidrag osv og har to barn (ene han ikke får se pga en psyko ex) og jeg gruer meg så inderlig og føler meg ganske trist for planen var han skulle bare dra en uke, og nå blir han borte 4 uker. Sist han dro tilbake ble det tull med at han ble driings på en pub og fikk masse rare meldinger.

 

Så jeg gruer meg virkelig fordi planene er at han skal prøve å få iorden jobben osv og har nettop fått en ny jobb og nå må han slutte fordi han skal tilbake en hel måned, tviler på han får beholde jobben sin.

 

Jeg vet ikke om jeg orker å være i et sånnt forhold når han ikke kan ta ansvar og planlegge ting på forhånd. vi får ikke ha en ferie sammen engang. Jeg har sagt at barnet kan komme på besøk med moren vi har jo hytte her osv. Men neida, han skal tilbake og det er jo greit for å treffe familien sin osv. Me det er vennene jeg ikke stoler helt på. Og det er en noen damer der som er grådig flørtete. Så skal det bli sånn hver gang han drar tilbake?

 

Jeg sitter igjen med husleien og knappt penger til meg selv nå. Og redd for at han ikke skal komme tilbake igjen og bli bliende der borte pga tull..

 

Anonymous poster hash: c200f...cb8

Les innlegget du har skrevet.

Høres dette ut som en bra kar?

Jeg leser om en snyltende, ansvarsløs og ustrukturert skjørtejeger.

Du stoler åpenbart ikke på ham.

 

Ingen menn med respekt for seg selv og sin partner betale flybillett, stikker av sted i en måned og lar henne sitte igjen med knapper og glansbilder ... også skal du attpåtil fø på ham når han kommer hjem fordi han har sagt opp jobben???

 

Drama i hjembyen og "Psycho eks" - høres ugreit ut.

 

En datter i kulissene? Du kan faktisk risikere å få henne hit - boende hos deg ...

 

Dette utenlandsoppholdet hans er en gyllen mulighet for deg til å få ham ut av livet ditt.

Endret av MammantilNurket
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at han har barn?Her lukter det veldig!Jeg hadde dumpa han med en gang!Hvilken mann er han som lar dama si betale for flybilettene sine?!?fort deg å spring, før du ikke har mulighet til å komme deg ut av dette.

 

Anonymous poster hash: 589e6...989

Skrevet

Det der hørtes omtrent ut som min ex... Min x får heller ikke se barnet sitt, og i følge han er det sikkert pga en "psyko ex", men sannheten er at det er han som er psykopat med rus og alkoholproblemer. Det er (nesten) alltid en grunn dersom man ikke får se sitt eget barn. Hadde løpt fort



Anonymous poster hash: 32a96...2c0
Skrevet

Han hadde fått en enveisbillett av meg og beskjed om å bli der.

"Psycho ex"... Har hørt den der før.

Siden dere har bodd sammen kun noen måneder regner jeg med at dere ikke har barn, men at du har fra før ettersom du henger her inne. Altså er det ikke bare deg du skal ta hensyn til. Kom deg unna mens du kan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...