Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Skrevet 24. juli 2016 Jeg har en mann fra utlandet som har bodd i Norge noen måneder med meg, nå har han en datter i hjemlandet sitt og må innemellom dra tilbake. Jeg bodde der som han bodde før og det var så sykt mye drama og tull med de som bor i den byen, og han skal dra bort men pga flybillettene som er billgst så må han bli der i 4 uker. Jeg er så oppgitt fordi det er dårlig planlagt, ikke har han fått lønnen sin så det er jeg som må betale for reisen. Han skal se datteren sin og ordne med ting, han har en del problemer med barnebidrag osv og har to barn (ene han ikke får se pga en psyko ex) og jeg gruer meg så inderlig og føler meg ganske trist for planen var han skulle bare dra en uke, og nå blir han borte 4 uker. Sist han dro tilbake ble det tull med at han ble driings på en pub og fikk masse rare meldinger. Så jeg gruer meg virkelig fordi planene er at han skal prøve å få iorden jobben osv og har nettop fått en ny jobb og nå må han slutte fordi han skal tilbake en hel måned, tviler på han får beholde jobben sin. Jeg vet ikke om jeg orker å være i et sånnt forhold når han ikke kan ta ansvar og planlegge ting på forhånd. vi får ikke ha en ferie sammen engang. Jeg har sagt at barnet kan komme på besøk med moren vi har jo hytte her osv. Men neida, han skal tilbake og det er jo greit for å treffe familien sin osv. Me det er vennene jeg ikke stoler helt på. Og det er en noen damer der som er grådig flørtete. Så skal det bli sånn hver gang han drar tilbake? Jeg sitter igjen med husleien og knappt penger til meg selv nå. Og redd for at han ikke skal komme tilbake igjen og bli bliende der borte pga tull.. Anonymous poster hash: c200f...cb8
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #2 Skrevet 24. juli 2016 Glemte å skrive at pga barnet har bursdag om 2 uker og han skal ha henne i en uke nå neste uke så er det enda en grunn til at han ikke skal fly frem og tilbake 2 ganger på en måned.. Anonymous poster hash: c200f...cb8
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #3 Skrevet 24. juli 2016 Tror ikke du kan gjøre så mye, barna hans er viktigst av alt for han. Du får ta det som det kommer! Klem Anonymous poster hash: d2cf2...f76
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #4 Skrevet 24. juli 2016 Ja det er jo sant får prøve å finne på noe med venninne mine jeg... Anonymous poster hash: c200f...cb8
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #5 Skrevet 24. juli 2016 Om jeg var deg ville jeg håpet han ble igjen der og jeg slapp se han igjen Kjærlighetssorg er lettere når han er langt borte. Jeg hadde sørget litt over at det ikke gikk, men vært letter over å bli kvitt dramaet. Jeg ønsker trygghet, ro og stabilitet i livet mitt, derfor hadde et forhold med en slik mann vært helt utelukket. Anonymous poster hash: c06dc...2ad
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #6 Skrevet 24. juli 2016 Uff... blir så usikker av dette her.. Tydeligvis han ikke tar helt hensyn til meg heller Anonymous poster hash: c200f...cb8
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #7 Skrevet 24. juli 2016 Høres rart ut at flybilletter er billigst kun med 4 uker imellom? Det blir jo en veldig dur tur om han mister jobben? Da er det bedre at han får fri en uke eller to og har dyrere flybillett og beholder jobben sin. Dere burde jo lagt ferien deres dit og dratt begge. Sett dere ned og legg planer sammen. Avtal med mor til barna om samvær. Klart det er viktig at han er med barna! At xen er psyko ville jeg tatt med en klype salt og funnet ut av. Mulig det er bare noe han sier til deg? Syns ikke dette høres ut som en som prioriterer barna sine. Betaler han barnebidrag? Og hvordan har han tenkt å få betalt barnebidrag og samvær uten jobb? Anonymous poster hash: 430ac...589
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #8 Skrevet 24. juli 2016 akkurat det er det jeg sier, han virker ikke til å ta jobben på alvor, så hvordan skal vi overleve? Anonymous poster hash: c200f...cb8
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #9 Skrevet 24. juli 2016 Tror ikke du kan gjøre så mye, barna hans er viktigst av alt for han. Du får ta det som det kommer! Klem Anonymous poster hash: d2cf2...f76 Hun har en veldig effektiv mulighet og det er å ikke betale bilettene hans. Greit nok at han vil møte barna, men han får ta kostnadene selv! Anonymous poster hash: f0330...646
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #10 Skrevet 24. juli 2016 Mye jeg ikke skjønte her. Bor du sammen med denne mannen? Hvor lenge har dere vært sammen? Har dere barn sammen? Anonymous poster hash: 62cad...e38
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #11 Skrevet 24. juli 2016 Hadde nok ikke orket ett forhold på det grunnlaget du nevner her. Sjalusi og drama, nei takk. At han sier opp jobben sin etter en mnd? Nei takk At du må betale for reisen hans, nei takk. Anonymous poster hash: 37218...eb7
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #12 Skrevet 24. juli 2016 Mann som ikke får se barnet sitt pga "psyko" eks... Ja, særlig... Denne mannen hadde jeg holdt meg LANGT unna! Her er det mye grums! Anonymous poster hash: b1e3c...2cd
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #13 Skrevet 24. juli 2016 Kjip situasjon, men du har valgt å bli sammen med en som har barn fra før! Du tar med denne mannen til et annet land, og føler at du ikke blir prioritert?! Om han har jobb og forpliktelser her, er det dumt at han er så lite pliktoppfyllende, men han prioriterer barnet sitt - og det er jo bra! Når du har valgt å være med denne nannen, har du valgt ag samlivet skal være komplisert pga. barnet som befinner seg et helt annet sted. Sier det ikje også litt om hans karakter om han kunne vendt barnet ryggen og bare fokusert på deg? Anonymous poster hash: 53637...1ed
Love my kidz Skrevet 24. juli 2016 #14 Skrevet 24. juli 2016 Jeg kunne ikke levd med en slik mann. Jeg hadde ringt ham og sagt at han ikke fikk komme til meg noe mer.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #15 Skrevet 24. juli 2016 akkurat det er det jeg sier, han virker ikke til å ta jobben på alvor, så hvordan skal vi overleve? Anonymous poster hash: c200f...cb8 Spørsmålet er ikke hvordan dere skal overleve. Pr. i dag så bryr ikke han seg om akkurat det, for han tror du ordner alt uansett. Han tror jo ikke han trenger å jobbe for å overleve, det er jo bare å leve på deg. Spørsmålet er heller om du gidder å fø på en mann som ikke gidder jobbe, en mann det i tillegg er så mye drama rundt, en mann som gjør deg så usikker. En over her sier at det er "dumt han er så lite pliktoppfyllende", men at det er "bra han prioriterer barnet sitt". Men prioriterer han egentlig barna sine når han ikke er i stand til (dvs. ikke villig til) å jobbe for å fø seg selv eller barna sine. Han har "noen" problemer med barnebidrag, noe jeg antar betyr at han skylder barnebidrag, at han ikke har betalt dette tidligere. Jeg mener at førsteprioritet når man har barn må være å kunne forsørge seg selv og barna. Det gidder ikke denne mannen. Når han får en jobb så stikker han av ved første anledning. Penger har han ikke, lønn har han ikke fått. Men reise bort en hel måte er helt greit så lenge Hi betaler - at han mister jobben sin bryr ham ikke. Og hvorfor skulle han det, han har jo Hi til å betale for seg og sørge for at han holder en maske utad. For familien i hjemlandet så virker det sikkert som om han har ordnet seg godt... Han mister jobben, skal være borte en måned. Når han kommer tilbake igjen fra hjemlandet skal han fortsette å leve på Hi mens han kanskje skaffer seg en ny jobb. Jeg synes også det høres pussig ut at det bare var billige billetter om han er borte en måned - det ville jeg ha dobbelsjekket om virkelig stemmer, Hi. Mulig at han har en psyko eks, men så uansvarlig som denne mannen fremstår på alle områder så er jeg tilbøyelig til å tro at det er hans historie om henne, ikke nødvendigvis virkeligheten. Vil tro det at han ikke gidder jobbe og dermed også skylder bidrag også bidrar til at han oppfatter henne som vanskelig... Hi, det er ikke noe ved denne mannen som noengang kommer til å gi deg et stabilt og trygt liv. Kom deg unna ham - fin anledning å fortelle det til ham når han nå skal reise og bli borte en måned. Da blir det avstand mellom dere, du får ro her hjemme - og ikke minst vil jeg tro at du får se en annen side av ham når han forstår at du ikke lenger er interessert i å forsørge han... Gjør kort prosess, fortell ham at det er slutt og be ham holde seg helt unna deg. Anonymous poster hash: b5ec5...90d
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #16 Skrevet 24. juli 2016 Jeg hdde kjøpt han en enveisbilett. Anonymous poster hash: 2a0aa...40c
*Miss Marple* Skrevet 24. juli 2016 #17 Skrevet 24. juli 2016 Det hørtes ikke ut som et forhold jeg hadde orket å være i!
Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2016 #18 Skrevet 24. juli 2016 Har dette forholdet livets rett...? Han lar deg betale for en 4 ukers ferie med barna?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #19 Skrevet 24. juli 2016 Herlighet. Kvitt deg med fyren. Dere har vel ikke barn sammen?? Må ihvertfall ikke finne på å få barn med han. Du blir utnytta og ikke redpektert. Kom deg bort fra han. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 78f95...685
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #20 Skrevet 24. juli 2016 Dette opplegget lukter det av. Ville vært mer enn en smule skeptisk til denne mannen 🙈 Anonymous poster hash: 9418f...d58
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #21 Skrevet 24. juli 2016 Skal gi deg rene ord for pengene jeg; han utnytter deg for hus og penger, og puler eksen sanseløs i 4 uker alldeles gratis. Dump han.. Anonymous poster hash: 204c0...e35
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #22 Skrevet 24. juli 2016 De flybillettene må ha vært rådyre hvis differansen var mer enn 3 ukers inntekt og en tapt jobb. Anonymous poster hash: 3736b...4f3
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #23 Skrevet 24. juli 2016 Skal gi deg rene ord for pengene jeg; han utnytter deg for hus og penger, og puler eksen sanseløs i 4 uker alldeles gratis. Dump han.. Anonymous poster hash: 204c0...e35 Tenkte akkurat det samme, bortsett fra at jeg legger til " oppholdstillatelse via deg". Bare tull at billetter er billigere med 4 uker mellom, han skylder barnebidrag, får ikke se flere av barna og driter i om han mister jobben. Og han her synes du det er verd å satse på? Anonymous poster hash: bded4...3b5
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #24 Skrevet 24. juli 2016 Her fikk jeg utrolig dårlig magefølelse. Det lukter trøbbel lang vei. Sikker på at han skal være sammen med barnet? Og hvorfor krever han ikke å få samvær med det andre barnet? Du må ikke finne på å betale for han. Snakk om uansvarlig type og du er bra naiv HI. Hadde gjort kort prosess og kvittet meg med ham. Anonymous poster hash: 3dbfa...4b0
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #25 Skrevet 24. juli 2016 Kom deg vekk hi. Og gjør det kjapt. Dette her virker ikke bra i det hele tatt! Anonymous poster hash: f3116...ac6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå