TinaK 1990 Skrevet 23. juli 2016 #26 Skrevet 23. juli 2016 Jeg frykter også isbilen.....utrolig mye mas fra ungene om å kjøpe is selv om fryseren er full her hjemme😏
Gjest Antarctica Skrevet 23. juli 2016 #27 Skrevet 23. juli 2016 Jeg frykter også isbilen.....utrolig mye mas fra ungene om å kjøpe is selv om fryseren er full her hjemme😏 De verste terroristene er dem vi har boende hjemme i huset...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #28 Skrevet 23. juli 2016 IS-bil terroristene er verdens mest tålmodige terrorister. De dreper deg sakte, men sikkert med fett og fløtepulver. Anonymous poster hash: 8a3c5...116
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #29 Skrevet 23. juli 2016 Det er jo kaloribomber.. Så hvem vet! Anonymous poster hash: fff3d...815
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #30 Skrevet 23. juli 2016 Med tanke på alt som skjer i verden, så er dette absolutt ikke en dum tanke, HI! Om et galt menneske (muslim eller ei) skulle finne på å drepe folk, kunne det vel like godt brukt isbilen som en lastebil som han i Nice? Må ærlig talt innrømme at de fleste her inne gir inntrykk av å være naive! Men, når det er sagt; det er absolutt ikke noe å bekymre seg over. Terror og faenskap kan skje overalt. Når som helst. Men ikke la det ta styringen på livet ditt. Anonymous poster hash: d0ac8...141
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #31 Skrevet 23. juli 2016 Med tanke på alt som skjer i verden, så er dette absolutt ikke en dum tanke, HI! Om et galt menneske (muslim eller ei) skulle finne på å drepe folk, kunne det vel like godt brukt isbilen som en lastebil som han i Nice? Må ærlig talt innrømme at de fleste her inne gir inntrykk av å være naive! Men, når det er sagt; det er absolutt ikke noe å bekymre seg over. Terror og faenskap kan skje overalt. Når som helst. Men ikke la det ta styringen på livet ditt. Anonymous poster hash: d0ac8...141 Naive? Det får være grenser for hvor store spøkelser man skal se ved høylys dag. Heller mer realistisk, vil jeg si. Men takk til HI for dagens latter. Anonymous poster hash: 6da25...79d
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #32 Skrevet 23. juli 2016 Det er jo kaloribomber.. Så hvem vet! Anonymous poster hash: fff3d...815 😂😂😂 Denne tråden blir bare bedre og bedre!! Is-bil med kaloribomber! Anonymous poster hash: d2533...715
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #33 Skrevet 23. juli 2016 HAHAHA KALORIBOMBE!!! Lo godt nå!! Skjønner jeg er latterlig 😂😂😂😂 Anonymous poster hash: b5a09...77c
Nullstress;) Skrevet 23. juli 2016 #34 Skrevet 23. juli 2016 Syntes det er dårlig gjort av dere å le av slike spm. Hun forteller om en angst for terror, på lik linje som andre har angst for sykdommer, vann, bilkjøring osv. Til hi: isbilen er ikke akkurat den jeg frykter mest, og jeg kan fort kjøre meg fast i terror-tanker.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #35 Skrevet 23. juli 2016 Hvordan er noen veldig muslimer? Anonymous poster hash: 418e3...d78
Gjest Antarctica Skrevet 23. juli 2016 #36 Skrevet 23. juli 2016 Syntes det er dårlig gjort av dere å le av slike spm. Hun forteller om en angst for terror, på lik linje som andre har angst for sykdommer, vann, bilkjøring osv. Til hi: isbilen er ikke akkurat den jeg frykter mest, og jeg kan fort kjøre meg fast i terror-tanker. Men er det ikke da flott om man får korreksjon på irrasjonelle tanker, da? Skal alle innfall, fornemmelser, følelser, tanker og fikse ideer hegnes om og kjæles for?
Gjest Skrekkøgla Skrevet 23. juli 2016 #37 Skrevet 23. juli 2016 Hadde vært mer redd for de trailerne fra Toten Transport altså!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #38 Skrevet 23. juli 2016 Men er det ikke da flott om man får korreksjon på irrasjonelle tanker, da? Skal alle innfall, fornemmelser, følelser, tanker og fikse ideer hegnes om og kjæles for? Helt enig i denne, finner det mye mer betryggende selv selv når noen avfeier irrasjonelle redsler som vås enn når jeg får (delvis) forståelse. Anonymous poster hash: 3783b...057
Frøken_fjong Skrevet 23. juli 2016 #39 Skrevet 23. juli 2016 Hahahaha 😂😂 lo godt av IS-bilen og kaloribomber 😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #40 Skrevet 23. juli 2016 Det er jo kaloribomber.. Så hvem vet! Anonymous poster hash: fff3d...815 HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAH Anonymous poster hash: 3ba88...7ae
Iiiiik Skrevet 23. juli 2016 #41 Skrevet 23. juli 2016 Syntes det er dårlig gjort av dere å le av slike spm. Hun forteller om en angst for terror, på lik linje som andre har angst for sykdommer, vann, bilkjøring osv. Til hi: isbilen er ikke akkurat den jeg frykter mest, og jeg kan fort kjøre meg fast i terror-tanker. Nei, vet du, at dette er det lov å avfeie som tøys. HI skriver det jo selv også - ikke le av meg nå. Altså vet hun at dette er en irrasjonell frykt og hun vil nok på et vis at vi skal si at dette er tullete. Jeg misliker isbilen. Den kommer tre ganger i uka nå i sommer, og den stopper alltid rett utenfor oss. Lurer på hvor lenge de kan "huske" at vi kjøpte is i 2010 eller når det var vi sist kjøpte noe? Men noen terrorister er de neppe.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #42 Skrevet 23. juli 2016 IS-bil terroristene er verdens mest tålmodige terrorister. De dreper deg sakte, men sikkert med fett og fløtepulver. Anonymous poster hash: 8a3c5...116 og en jævla gnagende melodi som går omat å omat å omat................. Anonymous poster hash: 31ec6...e05
Luksusdyret Skrevet 23. juli 2016 #43 Skrevet 23. juli 2016 HI, du bør få hjelp med din angst mot muslimer og terror asap. Gå til psykolog. Ellers vil du få det veldig kjipt, siden det er mange muslimer i gatene, i kassa på butikker, på bensinstasjoner, som rengjøringspersonell på hoteller osv. Hvis du ikke får hjelp med angsten vil du gå hele dagen og frykte for ditt liv.
savvy Skrevet 23. juli 2016 #44 Skrevet 23. juli 2016 Ikke le av meg nå. Før så kjørt isbilen her, hjem-is. Men nå har den 'norske' isbilen tatt oveR. Disse sjåførene er veldig muslimske og til tider ganske frekke. Etter ulykken i Nice har jeg begynt å frykte lignende ting kan skje her, og er bekymret for at isbilen kan bli en slik ting. Er jeg helt ute å kjøre? Anonymous poster hash: b5a09...77c Veldig muslimske ? Åssen vet du det ? Altså nå begynner jeg å bli møkkalei disse innleggene dine. Du har jo sånn ca 1 hver eneste dag. Kom deg ut i sola litt, slutt å forsøke å få hele verden med på ditt hat mot muslimer. Helt idiotisk oppførsel av deg. Skal vi være livredd alle blonde mannfolk som kjører kassebil ? Eller alle blonde politimenn ? Makan til idioti !!
Gjest Antarctica Skrevet 23. juli 2016 #45 Skrevet 23. juli 2016 Nei, vet du, at dette er det lov å avfeie som tøys. HI skriver det jo selv også - ikke le av meg nå. Altså vet hun at dette er en irrasjonell frykt og hun vil nok på et vis at vi skal si at dette er tullete. Jeg misliker isbilen. Den kommer tre ganger i uka nå i sommer, og den stopper alltid rett utenfor oss. Lurer på hvor lenge de kan "huske" at vi kjøpte is i 2010 eller når det var vi sist kjøpte noe? Men noen terrorister er de neppe. Vel, jeg er på gli her. Den musikken er i alle fall synonymt med å terrorisere kundene...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #46 Skrevet 24. juli 2016 Hvordan er noen veldig muslimer? Anonymous poster hash: 418e3...d78 Som kjæresten min. Vært i kirken, aldri moské. Hører høy musikk, tar seg noen øl eller vin. Spiser svinekjøtt. Han er mega farlig😂 Anonymous poster hash: 35d14...c9d
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #47 Skrevet 24. juli 2016 Det nærmeste du kommer terror er nok smaken på isen de drar rundt med. Jeg hadde vært dritsur selv jeg måtte jeg selge den møkka der til gnålete unger og hysteriske mødre. Anonymous poster hash: bc2c1...ce8
Mamma_til_2 Skrevet 24. juli 2016 #48 Skrevet 24. juli 2016 Eneste terroren isbilen driver med er den jævla melodien de spiller høyt og kontinuerlig!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #49 Skrevet 24. juli 2016 Haha denne tråden er fantastisk! Anonymous poster hash: 31df2...b7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå