Gå til innhold

Isbilen og terror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke le av meg nå. Før så kjørt isbilen her, hjem-is. Men nå har den 'norske' isbilen tatt oveR. Disse sjåførene er veldig muslimske og til tider ganske frekke. Etter ulykken i Nice har jeg begynt å frykte lignende ting kan skje her, og er bekymret for at isbilen kan bli en slik ting. Er jeg helt ute å kjøre?

Anonymous poster hash: b5a09...77c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke ha vært spesielt redd for det, nei. Ang at de er sure/frekke: hadde samme erfaring med isbil-sjåføren her, men jeg svarte med smil og normal høflighet. Etterhvert gjorde sjåføren det samme. Hvis du smiler litt til isbil-sjåførene får du kanskje se en annen og litt mindre skremmende side av dem?

Anonymous poster hash: 3783b...057

Skrevet

Ville ikke ha vært spesielt redd for det, nei. Ang at de er sure/frekke: hadde samme erfaring med isbil-sjåføren her, men jeg svarte med smil og normal høflighet. Etterhvert gjorde sjåføren det samme. Hvis du smiler litt til isbil-sjåførene får du kanskje se en annen og litt mindre skremmende side av dem?

Anonymous poster hash: 3783b...057

Jeg har alltid vært hyggelig mot de, jeg pleier ikke å være sur.

Skrevet

Ikke le av meg nå. Før så kjørt isbilen her, hjem-is. Men nå har den 'norske' isbilen tatt oveR. Disse sjåførene er veldig muslimske og til tider ganske frekke. Etter ulykken i Nice har jeg begynt å frykte lignende ting kan skje her, og er bekymret for at isbilen kan bli en slik ting. Er jeg helt ute å kjøre?

Sorry, men er det mulig å være så tett!?

Anonymous poster hash: d2533...715

Skrevet

Akkurat dette kunne jeg også begynt å fantasert om, hvis jeg var i en dårlig periode :) 😂 Sliter med generalisert angst ++. Hodet surrer på mye, slik som dette.

Men sånn helt logisk og rasjonelt sett, nei. Det er nok ikke et veldig aktuellt terrormål.

Anonymous poster hash: dcdee...959

Skrevet

Humre humre

Anonymous poster hash: 4f906...d48

Skrevet

Wow.

Anonymous poster hash: bcca9...f04
Skrevet

Det er mye i verden som er verdt å frykte. Men isbilen? Nei bevare meg vel.

Og la meg legge til: Hahaha!!!

Anonymous poster hash: 31df2...b7c

Skrevet

Det er mye i verden som er verdt å frykte. Men isbilen? Nei bevare meg vel.

Og la meg legge til: Hahaha!!!

Anonymous poster hash: 31df2...b7c

Hun sa "ikke le"......

Anonymous poster hash: f6539...601

Skrevet

Hahahaha!!! 😂😂😂

Men utenom det, så smaker den isen ræva. Kjøp is på butikken du heller 👍🏼

Anonymous poster hash: 7c21c...bc2

Skrevet

Hun sa "ikke le"......

Jeg er ganske siker på at hvis noen hadde skrevet et innlegg om at dem er redd for å gå på kjøpesenteret pga alt som har skjedd, så hadde dere gjort narr av det også.. Men det er faktisk en reell frykt når man ser hva som skjer i denne gale verden vi lever i :( Rimelig sikker på at de som var på det kjøpesenteret i Tyskland i går, følte seg trygge på shopping... Men det var dem altså ikke :(

Anonymous poster hash: 65735...70d

Skrevet

Nei, det er ikke en "reell frykt" det er en irrasjonell frykt.

Anonymous poster hash: c2fcd...e28

Skrevet

Jeg synes det erven reel frykt. Isbilen,liksom. IS-bilen, anyone?

Anonymous poster hash: 7b149...685

Skrevet

Jeg er ganske siker på at hvis noen hadde skrevet et innlegg om at dem er redd for å gå på kjøpesenteret pga alt som har skjedd, så hadde dere gjort narr av det også.. Men det er faktisk en reell frykt når man ser hva som skjer i denne gale verden vi lever i :( Rimelig sikker på at de som var på det kjøpesenteret i Tyskland i går, følte seg trygge på shopping... Men det var dem altså ikke :(

Anonymous poster hash: 65735...70d

Hvorfor siterer du meg? Jeg forsvarte HI

Skrevet

De som utfører terror er ute etter oppmerksomhet, mye oppmerksomhet. Å utføre terror i en stille og rolig gate med kanskje en iskjøper vil få ganske begrenset oppmerksomhet, i hvert fall internasjonalt, så det er vel et lite trolig åsted for terror.

Anonymous poster hash: 628ab...1b8
Skrevet

Du har rett og slett knekt koden du! Først frister de oss med sin ekstremt høye musikk og kjipe is, deretter kommer de og meier oss ned :P Hadde blitt litt av en jobb å fått kverket noen her, det er maks 2-3 stk som gidder å kjøpe, men hadde han gått etter noen av de som løper rundt og jakter Pokemon kunne det blitt voldsom uttelling (inkludert min samboer). 

Anonymous poster hash: c16fa...afa

Skrevet

😂😂

Anonymous poster hash: 9564e...746

Skrevet

Jeg var på kjøpesenteret her i dag og tok meg selv i å finne nødutgang og eventuelle gjemmesteder. Ja, jeg sliter med generell angst og skulle ønske jeg kunne la vær å tenke sånn 😳😣

Anonymous poster hash: 5cebe...5be

Gjest Antarctica
Skrevet

Hell i uhell er jo at du hører isbilen spille sin enerverende melodi mange kvartaler før den kommer. Du rekker å pakke nødbag.

Skrevet

Shit!!! Det har jeg ikke tenkt på!😳

😂

Anonymous poster hash: d2533...715

Skrevet

HAHA

Anonymous poster hash: 3cbb7...24f

Skrevet

Hell i uhell er jo at du hører isbilen spille sin enerverende melodi mange kvartaler før den kommer. Du rekker å pakke nødbag.

😂

Beklager, hi - det er komplett umulig å ikke le av denne tråden...

Anonymous poster hash: 4b737...63c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...