Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 Far skal til Spania med barna og jeg liker det ikke med tanke på hvordan verden er blitt denne sommeren. Kan jeg holde de igjen pga situasjonen i Europa, eller må jeg la de dra? Jeg tenker å sende de til far etter han kommer hjem fra Spania. Er jeg hysterisk? Anonymous poster hash: 7a83e...2ea
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 Ja, jeg syns du er hysterisk. Spania er ikke annerledes nå enn før, det at du føler økt frykt nå er fullt forståelig, men det er altså ikke realistisk. Det er fortsatt større sannsynlighet for at de skal havne i en bilulykke enn at de kommer opp i et terrortilfelle. Anonymous poster hash: f1db5...a66
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #3 Skrevet 23. juli 2016 Ikke godkjent grunnlag for å holde de hjemme. Anonymous poster hash: 77502...07a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #4 Skrevet 23. juli 2016 Ikke bare hysterisk. Du er en skikkelig drittkjerring om du gjør det. Du har dessuten ikke anledning til å nekte far ferie med barna sine med mindre han planlegger ferie til et land det anbefales å IKKE reise til. Hvem tror du at du er som kan nekte far ferie med barna? Du mener du har mer rett til å bestemme over de? Anonymous poster hash: 305e9...c70
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #5 Skrevet 23. juli 2016 Jeg bare venter på at det skal smelle et eller annet sted til og det er ikke usannsynlig at det er Spania. Jeg er redd de kommer hjem i en likkiste i steder for fly HI Anonymous poster hash: 7a83e...2ea
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #6 Skrevet 23. juli 2016 Ikke bare hysterisk. Du er en skikkelig drittkjerring om du gjør det. Du har dessuten ikke anledning til å nekte far ferie med barna sine med mindre han planlegger ferie til et land det anbefales å IKKE reise til. Hvem tror du at du er som kan nekte far ferie med barna? Du mener du har mer rett til å bestemme over de? Anonymous poster hash: 305e9...c70 Nei. Jeg er bare bekymret for situasjonen. Jeg avlyste min reise til Tyrkia fordi far ba meg om det og jeg selv synes det var en spent situasjon. Jeg synes det tar helt av i Europa i disse tider og det er ikke unormalt å bli bekymret. Jeg skal ikke nekte barna samvær med far. De kan ha sin ferieuke med han da han kommer tilbake, for han har ei uke til med ferie etter den i Spania Anonymous poster hash: 7a83e...2ea
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #7 Skrevet 23. juli 2016 Nei. Jeg er bare bekymret for situasjonen. Jeg avlyste min reise til Tyrkia fordi far ba meg om det og jeg selv synes det var en spent situasjon. Jeg synes det tar helt av i Europa i disse tider og det er ikke unormalt å bli bekymret. Jeg skal ikke nekte barna samvær med far. De kan ha sin ferieuke med han da han kommer tilbake, for han har ei uke til med ferie etter den i Spania Anonymous poster hash: 7a83e...2ea Spania er ikke mer sannsynlig enn Norge. Samt at landene er store og sannsynligheten for at man er der det evt smeller er særdeles liten. Du kan ikke nekte han i å dra noen steder med barna så lenge det ikke er anbefalt å ikke reise dit. At du i det hele tart bestilte tur til Tyrkia viser jo at du ikke bryr deg særlig om trusselbildet når det gjelder deg selv. Anonymous poster hash: 5f3e0...ef3
Igelkotten Skrevet 23. juli 2016 #8 Skrevet 23. juli 2016 Jeg skjønner at du er redd, men det går ikke å slutte å leve! Da har terroristene vunnet. Skal du holde de unna alle gågater med mange mennesker? Alle kjøpesentre? Flyplasser? Sommerleire? Konserter? Det kan skje hvor som helst, men sannsynligheten er størst for at det ikke skjer. Spania er ikke mer sannsynlig enn andre steder. I Tyrkia har det vært ustabilt veldig lenge, og da er det ikke hovedsaklig terror. La barna dra på ferie med far. Ikke lær de at man ikke får leve fordi ting kan skje.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #9 Skrevet 23. juli 2016 Spania er ikke mer sannsynlig enn Norge. Samt at landene er store og sannsynligheten for at man er der det evt smeller er særdeles liten. Du kan ikke nekte han i å dra noen steder med barna så lenge det ikke er anbefalt å ikke reise dit. At du i det hele tart bestilte tur til Tyrkia viser jo at du ikke bryr deg særlig om trusselbildet når det gjelder deg selv. Anonymous poster hash: 5f3e0...ef3 Jeg bestilte turen min i oktober, så det var ikke så spent situasjon da. Til og med nå som det er spent, så reiser folk dit. Det er mer sannsynlig at det smeller i Spania enn i Norge. Det har smelt der før og det vil smelle igjen. Og om jeg ikke er der og noe skulle skje med de, så er det bare å henge seg Anonymous poster hash: 7a83e...2ea
Nyttårs barn Skrevet 23. juli 2016 #10 Skrevet 23. juli 2016 Jeg synes du overreagerer her. Vi kom hjem fra Spania i går etter ferie. Det skjer ting i nyhetsbildet hele tiden, akkurat nå er det aksjonene i Nice og Munchen som har vært i fokus. Det er forsvinnende liten sjanse for at det skal skje noe med dine, og det kan faktisk like gjerne skje noe her hjemme. Du kan ikke stenge barna inne selv om du er aldri så redd. Jeg synes du skal søke hjelp om du er så engstelig for katastrofer og ulykker, det er heller ikke bra for barna.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #11 Skrevet 23. juli 2016 Jeg skjønner at du er redd, men det går ikke å slutte å leve! Da har terroristene vunnet. Skal du holde de unna alle gågater med mange mennesker? Alle kjøpesentre? Flyplasser? Sommerleire? Konserter? Det kan skje hvor som helst, men sannsynligheten er størst for at det ikke skjer. Spania er ikke mer sannsynlig enn andre steder. I Tyrkia har det vært ustabilt veldig lenge, og da er det ikke hovedsaklig terror. La barna dra på ferie med far. Ikke lær de at man ikke får leve fordi ting kan skje. Barna tenker nok ikke over dette da de er 1 og 3 år.. Tror ikke de vil lide om de ikke får vært med heller. Far og jeg samarbeider godt og er venner, så det er ikke slik at jeg er en drittkjerring Anonymous poster hash: 7a83e...2ea
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #12 Skrevet 23. juli 2016 Kjære vene, du trenger virkelig hjelp. Nei, synes ikke du skal holde de hjemme. Spania er ikke utrygt. Anonymous poster hash: 919f8...527
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #13 Skrevet 23. juli 2016 Ikke bare hysterisk. Du er en skikkelig drittkjerring om du gjør det. Du har dessuten ikke anledning til å nekte far ferie med barna sine med mindre han planlegger ferie til et land det anbefales å IKKE reise til. Hvem tror du at du er som kan nekte far ferie med barna? Du mener du har mer rett til å bestemme over de? Anonymous poster hash: 305e9...c70 Feil. Hadde hun gjort det for å straffe far for ett eller annet, så hadde hun vært en drittkjerring. Men grunnen er at hun er redd for barna sine. Man blir ingen drittkjerring av å være redd. Anonymous poster hash: d7d15...d0c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #14 Skrevet 23. juli 2016 Kjære vene, du trenger virkelig hjelp. Nei, synes ikke du skal holde de hjemme. Spania er ikke utrygt. Anonymous poster hash: 919f8...527 Jeg trenger da ikke hjelp fordi jeg er bekymret for verdenssituasjonen slik den er blitt. Det har vært mye i det siste og man blir redd for sine kjære. Når det roer seg, så stoler nok bekymringen også Anonymous poster hash: 7a83e...2ea
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #15 Skrevet 23. juli 2016 Jeg bestilte turen min i oktober, så det var ikke så spent situasjon da. Til og med nå som det er spent, så reiser folk dit. Det er mer sannsynlig at det smeller i Spania enn i Norge. Det har smelt der før og det vil smelle igjen. Og om jeg ikke er der og noe skulle skje med de, så er det bare å henge seg Anonymous poster hash: 7a83e...2ea Tyrkia var ikke et tryggere land enn Spania i Oktober altså. Jeg hadde ikke dratt til Tyrkia for et par år siden engang og at du bestilte den turen i oktober med tanke på hvor nære de er andre konflikter sier meg at det ikke er så farlig med sikkerhet så lenge du er med. Anonymous poster hash: 5f3e0...ef3
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #16 Skrevet 23. juli 2016 Tyrkia var ikke et tryggere land enn Spania i Oktober altså. Jeg hadde ikke dratt til Tyrkia for et par år siden engang og at du bestilte den turen i oktober med tanke på hvor nære de er andre konflikter sier meg at det ikke er så farlig med sikkerhet så lenge du er med. Anonymous poster hash: 5f3e0...ef3 Oh my god, kan ikke du bare rulle inn? Tyrkia sine feriesteder er helt OK, man blir ikke en slem drittkjering av å være bekymret og avbestille egen tur. Gi deg, om noen er drittkjerring her er det IKKE hi.. Anonymous poster hash: 95576...7b1
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #17 Skrevet 23. juli 2016 Jeg kan forstå følelsene dine, men det å kjenne på de følelsene er noe helt annet enn å handle på dem. Ja, verden har blitt et litt mer skummelt sted siden man hører om så mange terrorangrep, men du kan ikke nekte far og ta med seg barna på ferie til Spania. Da lar du dine egne forståelige, men overdrevne, følelser ta overhånd, og hindrer far og barn å ha en koselig ferie sammen. Anonymous poster hash: a9329...ae4
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #18 Skrevet 23. juli 2016 Tyrkia var ikke et tryggere land enn Spania i Oktober altså. Jeg hadde ikke dratt til Tyrkia for et par år siden engang og at du bestilte den turen i oktober med tanke på hvor nære de er andre konflikter sier meg at det ikke er så farlig med sikkerhet så lenge du er med. Anonymous poster hash: 5f3e0...ef3 Tyrkia har interne konflikter, men de som er på ferie der nå, koser seg og har det fint likevel. Statskupp er liksom ikke noe turistbyene merker. Jeg er ikke en drittkjerring som ønsker å holde barna borte fra far og jeg er ikke slem. jeg er bare redd for at noe skal skje barna mine og derfor avbestilte jeg min tur og jeg er bekymret for å sende barna til Spania i disse urolige tider Anonymous poster hash: 7a83e...2ea
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #19 Skrevet 23. juli 2016 Jeg kan forstå følelsene dine, men det å kjenne på de følelsene er noe helt annet enn å handle på dem. Ja, verden har blitt et litt mer skummelt sted siden man hører om så mange terrorangrep, men du kan ikke nekte far og ta med seg barna på ferie til Spania. Da lar du dine egne forståelige, men overdrevne, følelser ta overhånd, og hindrer far og barn å ha en koselig ferie sammen. Anonymous poster hash: a9329...ae4 Jeg har ikke sagt noe enda. De skal reise i dag og jeg skal kjøre og levere de på flyplassen. Jeg har ikke nektet noe samvær, men lufter min bekymring her. Men det er tydelig at når en mor er bekymret for sine barn, så er hun en drittkjerring som ønsker å nekte far samvær og sikkert en slem dane som alle kan forstå at mannen dro fra også Anonymous poster hash: 7a83e...2ea
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #20 Skrevet 23. juli 2016 Tyrkia har interne konflikter, men de som er på ferie der nå, koser seg og har det fint likevel. Statskupp er liksom ikke noe turistbyene merker. Jeg er ikke en drittkjerring som ønsker å holde barna borte fra far og jeg er ikke slem. jeg er bare redd for at noe skal skje barna mine og derfor avbestilte jeg min tur og jeg er bekymret for å sende barna til Spania i disse urolige tider Anonymous poster hash: 7a83e...2ea Hvor har jeg kalt deg en drittkjerring? Anonymous poster hash: 5f3e0...ef3
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #21 Skrevet 23. juli 2016 Oh my god, kan ikke du bare rulle inn? Tyrkia sine feriesteder er helt OK, man blir ikke en slem drittkjering av å være bekymret og avbestille egen tur. Gi deg, om noen er drittkjerring her er det IKKE hi.. Anonymous poster hash: 95576...7b1 Jeg har ikke kalt noen en drittkjerring! Så hvorfor er jeg en? Jeg påpeker at Tyrkia ikke var noe tryggere i oktober enn det Spania er nå. Det er følelsene til HI som tar overhånd. La ikke HI ut et innlegg som spurte hva vi mente? Anonymous poster hash: 5f3e0...ef3
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #22 Skrevet 23. juli 2016 Hvor har jeg kalt deg en drittkjerring? Anonymous poster hash: 5f3e0...ef3 Det er hvordan du fremstiller meg i det første innlegget ditt som jeg reagerte på.. Anonymous poster hash: 7a83e...2ea
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #23 Skrevet 23. juli 2016 Jeg har ikke kalt noen en drittkjerring! Så hvorfor er jeg en? Jeg påpeker at Tyrkia ikke var noe tryggere i oktober enn det Spania er nå. Det er følelsene til HI som tar overhånd. La ikke HI ut et innlegg som spurte hva vi mente? Anonymous poster hash: 5f3e0...ef3 Jeg spurte ikke hva du mente om meg, men samme det.. Anonymous poster hash: 7a83e...2ea
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #24 Skrevet 23. juli 2016 Jeg spurte ikke hva du mente om meg, men samme det.. Anonymous poster hash: 7a83e...2ea Ærlig talt, du spurte "er jeg hysterisk?" Jeg svarte: pania er ikke mer sannsynlig enn Norge. Samt at landene er store og sannsynligheten for at man er der det evt smeller er særdeles liten. "Du kan ikke nekte han i å dra noen steder med barna så lenge det ikke er anbefalt å ikke reise dit. At du i det hele tart bestilte tur til Tyrkia viser jo at du ikke bryr deg særlig om trusselbildet når det gjelder deg selv. " Hvor fælt er det jeg fremstiller deg? Anonymous poster hash: 5f3e0...ef3
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #25 Skrevet 23. juli 2016 Ærlig talt, du spurte "er jeg hysterisk?" Jeg svarte: pania er ikke mer sannsynlig enn Norge. Samt at landene er store og sannsynligheten for at man er der det evt smeller er særdeles liten. "Du kan ikke nekte han i å dra noen steder med barna så lenge det ikke er anbefalt å ikke reise dit. At du i det hele tart bestilte tur til Tyrkia viser jo at du ikke bryr deg særlig om trusselbildet når det gjelder deg selv. " Hvor fælt er det jeg fremstiller deg? Anonymous poster hash: 5f3e0...ef3 Du sier jo at jeg kun bryr meg om sikkerheten til barna når de drar med far og ikke med meg... Anonymous poster hash: 7a83e...2ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå