Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #26 Skrevet 23. juli 2016 Og burde ikke du vært på jobb da? Eller i alle fall søke jobber i stedet for å snakke med venninner i telefonen i 8 timer? Anonymous poster hash: 0d0f2...dbc Vi er begge i permisjon, så hvorfor skal jeg lete etter jobb? Anonymous poster hash: 67a31...456
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #27 Skrevet 23. juli 2016 Vi er begge i permisjon, så hvorfor skal jeg lete etter jobb? Anonymous poster hash: 67a31...456 Men 8 timer? Trenger du ikke tiden til trilleturer, klesvask, matlaging, tilbringe tid med den lille? Jeg er også i permisjon, men har ikke 8 timer hver dag (eller noen dag) til å snakke i telefonen. Kunne ikke fått det til selv om jeg prioriterte vekk alt annet, heller. Snakker dere om natta? Anonymous poster hash: 0d0f2...dbc
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #28 Skrevet 23. juli 2016 Vi er begge i permisjon, så hvorfor skal jeg lete etter jobb? Anonymous poster hash: 67a31...456 Så babyene seiler sin egen sjø? Og barna er 8 timer på skolen når du er hjemme? Anonymous poster hash: 25059...64b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #29 Skrevet 23. juli 2016 Så babyene seiler sin egen sjø? Og barna er 8 timer på skolen når du er hjemme? Anonymous poster hash: 25059...64b Herlighet. Er du misunnelig? Barna har SFO og den tiden vi snakker sammen sover babyene i vogn eller de sover i sengene sine alle sammen.. Anonymous poster hash: 67a31...456
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #30 Skrevet 23. juli 2016 Herlighet. Er du misunnelig? Barna har SFO og den tiden vi snakker sammen sover babyene i vogn eller de sover i sengene sine alle sammen.. Anonymous poster hash: 67a31...456 Sover babyene deres 8 timer på dagtid? Og samtidig? Har du ikke klesvask, matlaging, rydding, oppvaskmaskin som må tømmes osv.? Jeg ringer gjerne en venninne når babyen min sover, altså! Det var de 8 timene jeg reagerte på. Anonymous poster hash: 0d0f2...dbc
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #31 Skrevet 23. juli 2016 Sover babyene deres 8 timer på dagtid? Og samtidig? Har du ikke klesvask, matlaging, rydding, oppvaskmaskin som må tømmes osv.? Jeg ringer gjerne en venninne når babyen min sover, altså! Det var de 8 timene jeg reagerte på. Anonymous poster hash: 0d0f2...dbc Nå gjør dette til mer problem enn det er.. Herlighet! Vi snakker sammen under formiddagsluren, ettermiddagsluren og etter de har lagt seg på kvelden Anonymous poster hash: 67a31...456
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #32 Skrevet 23. juli 2016 Nå gjør dette til mer problem enn det er.. Herlighet! Vi snakker sammen under formiddagsluren, ettermiddagsluren og etter de har lagt seg på kvelden Anonymous poster hash: 67a31...456 Så for eksempel to timer om formiddagen, to timer om ettermiddagen og fire timer om kvelden? Wow. Har dere så mye å snakke om? Jeg vet ikke om jeg har snakket med mannen min åtte timer i løpet av en dag engang, jeg. Anonymous poster hash: 0d0f2...dbc
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #33 Skrevet 23. juli 2016 Jeg har vel to stk som jeg kan kalle for nære venninner. Hvor ofte jeg ser de og snakker med de varierer veldig. Men, har jevanlig kontakt. Anonymous poster hash: 61566...afc
Gjest Antarctica Skrevet 23. juli 2016 #34 Skrevet 23. juli 2016 Så for eksempel to timer om formiddagen, to timer om ettermiddagen og fire timer om kvelden? Wow. Har dere så mye å snakke om? Jeg vet ikke om jeg har snakket med mannen min åtte timer i løpet av en dag engang, jeg. Anonymous poster hash: 0d0f2...dbc Gud, åtte timer snikksnakk med ham. Da hadde jeg blitt gal...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #35 Skrevet 23. juli 2016 Har en nær venninne, 2-3 som jeg møter jevnlig og 10-15 som jeg møter sånn typ en gang i året (julebord, sommerfest ol). Helt perfekt for meg og hva jeg rekker av venninetid 😊 Anonymous poster hash: 448e9...43e
sotosmor Skrevet 23. juli 2016 #36 Skrevet 23. juli 2016 Jeg har flere venninner jeg regner som nære. Noen ser jeg sjelden pga avstanden geografisk, men har tett kontakt via telefon og facebook. Andre ser jeg avogtil på klubb. De har travle liv med jobb og barn. Jeg har det travelt selv også, men snakker i telefonen innimellom med enkelte.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #37 Skrevet 23. juli 2016 Så for eksempel to timer om formiddagen, to timer om ettermiddagen og fire timer om kvelden? Wow. Har dere så mye å snakke om? Jeg vet ikke om jeg har snakket med mannen min åtte timer i løpet av en dag engang, jeg. Anonymous poster hash: 0d0f2...dbc At du ikke orker mannen din er vel ditt problem. Vi har alltid noe å snakke om.. Ikke noe galt i det? Hvorfor i all verden henger du deg opp i mitt vennskap? Anonymous poster hash: 67a31...456
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #38 Skrevet 23. juli 2016 Døvheten viser meg jo hvem som er ekte venner og hvem som ikke er det. Disse "medvind vennene" klarer jeg meg fint uten og de får bare seile sin egen sjø, men det er jo sårt for det. Anonymous poster hash: 5cf6c...530 Broren min er født døv så han har ikke hatt venner før han flyttet for å gå på Briskeby videregående. Ingen i klassen gadd å lære seg tegnspråk for å få han som venn, barn er heller venner med de de kan kommunisere lett med. Så å være døv er ikke enkelt. Klem 💜 ---- Selv har jeg mistet mange venninner pga kronisk sykdom, nei jeg klager ikke til de så de er lei, jeg var sengeliggende i 15 mnd så kunne ikke være sosial. Ingen gadd å besøke meg de 15 mnd, var da jeg fant ut av hvem som bryr seg. De som bryr seg bor dessverre langt unna. Vi prates ikke daglig men noen ganger i uka. Møtes sjeldent, vi har våre liv med mann og barn. Jeg blir aldri frisk men er bedre nå så nå kan jeg være sosial, men har ingen venninner her. Anonymous poster hash: 8fd36...e64
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #39 Skrevet 23. juli 2016 Så for eksempel to timer om formiddagen, to timer om ettermiddagen og fire timer om kvelden? Wow. Har dere så mye å snakke om? Jeg vet ikke om jeg har snakket med mannen min åtte timer i løpet av en dag engang, jeg. Anonymous poster hash: 0d0f2...dbc Men i alle dager da! For et gnål på deg! Du kan da gi blanke fa...n i hvor mye andre snakker samme. For et irriterende menneske du er. Anonymous poster hash: b816a...d4d
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #40 Skrevet 23. juli 2016 Men 8 timer? Trenger du ikke tiden til trilleturer, klesvask, matlaging, tilbringe tid med den lille? Jeg er også i permisjon, men har ikke 8 timer hver dag (eller noen dag) til å snakke i telefonen. Kunne ikke fått det til selv om jeg prioriterte vekk alt annet, heller. Snakker dere om natta? Anonymous poster hash: 0d0f2...dbc Nei, du bruker heller 8 timer her inne på å diskutere TULL?! Heregud for et kvinnemenneske! Slutt å blande deg oppi andre menneskers valg! Anonymous poster hash: 65d0f...5cc
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #41 Skrevet 23. juli 2016 Har ingen venner.... eller kanskje 1.... men hun møter jeg sånn 2-4 ganger i året. Av og til ser det ut som jeg kan få ei ny venninne, men så bare dør det liksom. Tror det handler mest om meg. Jeg er nok for reservert og altfor lite flink til å ta kontakt pga en litt vanskelig oppvekst, så jeg kan nok virke litt uinteressert eller avvisende selv om jeg slett ikke er det.... Har mange gode kolleger da, så jeg elsker å være på jobb De blir på en måte venner selv om jeg ikke omgås dem på fritiden. Anonymous poster hash: 32c83...0b3
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #42 Skrevet 24. juli 2016 At du ikke orker mannen din er vel ditt problem. Vi har alltid noe å snakke om.. Ikke noe galt i det? Hvorfor i all verden henger du deg opp i mitt vennskap? Anonymous poster hash: 67a31...456 Jeg orker mannen min, men jeg har ikke behov eller lyst eller overskudd til å snakke med ham i åtte timer om dagen. Eller noen andre, for den saks skyld. Jeg hang meg ikke egentlig opp i vennskapet (selv om det virker uvanlig tett, bor dere i tomannsbolig sammen by any chance?), men i at du er i mammaperm og har åtte timer fritid hver dag. Eller, at du faktisk velger å bruke åtte timer hver dag i telefonen. Om du ikke trenger de timene til husarbeid, hva med å lese aviser, lese bøker, se nyhetene, strikke og andre sysler? Anonymous poster hash: 0d0f2...dbc
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #43 Skrevet 24. juli 2016 Men i alle dager da! For et gnål på deg! Du kan da gi blanke fa...n i hvor mye andre snakker samme. For et irriterende menneske du er. Anonymous poster hash: b816a...d4d Jeg trodde poenget med dette forumet var at man skulle bry seg og diskutere ting? Hvis ikke ville det blitt korte tråder! Anonymous poster hash: 0d0f2...dbc
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #44 Skrevet 24. juli 2016 Nei, du bruker heller 8 timer her inne på å diskutere TULL?! Heregud for et kvinnemenneske! Slutt å blande deg oppi andre menneskers valg! Anonymous poster hash: 65d0f...5cc Jeg elsker å bry meg om andre menneskers valg, og det får man jo virkelig muligheten til her inne. Skjønner ikke hvorfor åttetimersdamen og dere andre blir *så* gretne bare fordi jeg utfordrer damen på noe som helt åpenbart var en grov overdrivelse. Anonymous poster hash: 0d0f2...dbc
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #45 Skrevet 24. juli 2016 Jeg elsker å bry meg om andre menneskers valg, og det får man jo virkelig muligheten til her inne. Skjønner ikke hvorfor åttetimersdamen og dere andre blir *så* gretne bare fordi jeg utfordrer damen på noe som helt åpenbart var en grov overdrivelse. Anonymous poster hash: 0d0f2...dbc Fordi du diskuterer ikke. Du kverulerer! Anonymous poster hash: 65d0f...5cc
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #46 Skrevet 25. juli 2016 Fordi du diskuterer ikke. Du kverulerer! Anonymous poster hash: 65d0f...5cc Neida. Jeg stiller konkrete spørsmål, som hun ikke har svar på. Sover disse magiske babyene åtte timer hver dag, synkront? Gjør de aldri husarbeid? Leser bok, leser avis, ser på nyhetene? Hvor er mennene deres på kveldstid, hvorfor ikke snakke litt med dem? Åttetimersdamen ville trykke ned dem som skriver at de har få venner, eller treffer venner sjeldnere enn de ønsker, ved å hevde at hun selv har så mange venner at hun snakker i telefonen med dem i 1-8 timer hver eneste dag. Én time tror jeg på, men ikke åtte. Anonymous poster hash: 0d0f2...dbc
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #47 Skrevet 25. juli 2016 Jeg orker mannen min, men jeg har ikke behov eller lyst eller overskudd til å snakke med ham i åtte timer om dagen. Eller noen andre, for den saks skyld. Jeg hang meg ikke egentlig opp i vennskapet (selv om det virker uvanlig tett, bor dere i tomannsbolig sammen by any chance?), men i at du er i mammaperm og har åtte timer fritid hver dag. Eller, at du faktisk velger å bruke åtte timer hver dag i telefonen. Om du ikke trenger de timene til husarbeid, hva med å lese aviser, lese bøker, se nyhetene, strikke og andre sysler? Anonymous poster hash: 0d0f2...dbc Nå har det seg slik at jeg har en sånn super duppedings som kalles "handsfree". Den gjør at jeg ikke trenger å holde telefonen i hånden, jeg kan gjøre husarbeid mens jeg snakker, lese aviser og snakke om nyheter på telefon SAMTIDIG mens jeg leser de! Nå tenker sikkert du "WOOOOW", men det er faktisk helt sant! I helgen var vi sammen. Jeg var på besøk hos henne og jeg reiste hjem slik at barna sovnet i bilen og det bare var å bære de inn hjemme. Vi snakket i telefon mens jeg var på vei hjem og vi snakket gjennom støvsuging, klesvask og tømming av oppvaskmaskin. I dag blir det klesvask, støvsuging, VG-lesing osv osv.. At vi snakker sammen så mye betyr bare at vi har noe spesielt i ogmed at vi begge er alene. Vi er vel nesten som et ektepar som ikke bor sammen... Eller noe slikt.. Anonymous poster hash: 67a31...456
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #48 Skrevet 25. juli 2016 Nå har det seg slik at jeg har en sånn super duppedings som kalles "handsfree". Den gjør at jeg ikke trenger å holde telefonen i hånden, jeg kan gjøre husarbeid mens jeg snakker, lese aviser og snakke om nyheter på telefon SAMTIDIG mens jeg leser de! Nå tenker sikkert du "WOOOOW", men det er faktisk helt sant! I helgen var vi sammen. Jeg var på besøk hos henne og jeg reiste hjem slik at barna sovnet i bilen og det bare var å bære de inn hjemme. Vi snakket i telefon mens jeg var på vei hjem og vi snakket gjennom støvsuging, klesvask og tømming av oppvaskmaskin. I dag blir det klesvask, støvsuging, VG-lesing osv osv.. At vi snakker sammen så mye betyr bare at vi har noe spesielt i ogmed at vi begge er alene. Vi er vel nesten som et ektepar som ikke bor sammen... Eller noe slikt.. Anonymous poster hash: 67a31...456 Da skjønner jeg det mye bedre! Takk for forklaringen! Det var ikke for å kverulere. Anonymous poster hash: 0d0f2...dbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå