Gå til innhold

venninner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du nære venninner? Hvor ofte treffes dere og hva gjør dere?

Jeg har ikke noen nære venninner som jeg har særlig kontakt med. Alle er så opptatt med sitt. I tillegg har jeg ikke nær familie så føler meg så alene...

Anonymous poster hash: 764a9...e40
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi snakker sammen hver dag. Alt fra 1-8 timer. Og vi er sammen så ofte som mulig. Når vi er sammen drikker vi kaffe og cola og innimellom finner vi på noe annet, men ikke så ofte..

Anonymous poster hash: 67a31...456

Skrevet

Etter ett år med utbrenthet og depresjon forsvant alle mine venninner. Har forsøkt å gjenoppta kontakten, men ingen virker interessert lenger.

Forsøker å fornye omgangskretsen min nå.

Anonymous poster hash: e3506...8cd

Skrevet

Jeg har fem nære venninner. Tre jeg ofte ser sammen og to individuelle. Jeg treffer venninner ca. en gang i måneden og det er ok. Det betyr at jeg ser hver venninne ca. hver tredje måned. Likevel har vi nære og gode vennskap. Vi har mye kontakt utenom da. Jeg bruker tid og energi på å ta kontakt med del, sende meldinger og bilder, huske viktige datoer i livene deres, hjelpe dem med ting osv. Mannen min investerer mye mindre og har færre nære venner.

Anonymous poster hash: 0d0f2...dbc

Skrevet

Har 2 nære venninner, den ene prater jeg på tlf men hver dag og den andre møter jeg ofte til kaffe eller vin. Vi prater om alt.

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg har flere, men omgås ikke med dem daglig. Vi er alle travle og har jobb og barn som opptar oss i hverdagen.

Desto hyggeligere når vi først møtes.

Skrevet

Ja, vi treffes ofte. Søk nye venner, da? Mange som finner seg det på nett, for eksempel. :)

Skrevet

Vi snakker sammen hver dag. Alt fra 1-8 timer. Og vi er sammen så ofte som mulig. Når vi er sammen drikker vi kaffe og cola og innimellom finner vi på noe annet, men ikke så ofte..

Snakker dere sammen 8 timer daglig??

Anonymous poster hash: d6edd...3bc

Skrevet

Har et par stk. Mange forsvant da jeg ble døv.

Anonymous poster hash: 5cf6c...530

Skrevet

Har flere, men kan gå uker mellom hver gang vi ser hverandre. Snakkes ofte på Tlf da :)

Anonymous poster hash: be331...a35

Skrevet

Vi er en gjeng på 7 som treffes ca 1 gang pr måned. Av de er det 2 jeg vil karakterisere som nære. Har i tillegg en nær utenom denne gjengen.

Det kan gå uker mellom hver gang, men vennskapet er like godt for det. Man må akseptere at alle har travle liv.

Skrevet

Har et par stk. Mange forsvant da jeg ble døv.

Uff så leit ❤

Anonymous poster hash: 2d035...79b

Skrevet

Har ei veldig nær venninne, vi prater hver eneste dag, kan telle på to hender hvor mange ganger det har gått hele 24 timer mellom en prat på de siste 3 åra.

Har ei til, som er en veldig god venn, og en til som er en god venn.

Finner på så mye som vi kan, men det kan bli litt i mellom noen ganger, fordi 2 av de år babyer og jeg og en av de venter baby.

Anonymous poster hash: 7ea25...72b

Skrevet

Snakker dere sammen 8 timer daglig??

Anonymous poster hash: d6edd...3bc

Innimellom, ja.. Er det noe galt med det?

Skrevet

Jeg har 3-4 nære venninner og kanskje 8 litt mindre nære. Nå har vi alle fått barn og jobber fullt, så vi treffes ikke så ofte. Prøver å ha en jentekveld rundt annenhver mnd hvor alle er invitert, så kommer de som kan. Ellers treffer jeg noen en til en kanskje annenhver uke. I tillegg er min svigerinne en av mine beste venner, og vi treffes vanligvis hver uke.

Skrevet

Så barna går for lut og kaldt vann mens mamma prater i telefonen i 8 timer?

Anonymous poster hash: 25059...64b

Skrevet

Så barna går for lut og kaldt vann mens mamma prater i telefonen i 8 timer?

Anonymous poster hash: 25059...64b

Nei.. De er på skolen eller sover mens vi snakker

Gjest Antarctica
Skrevet

Det er ikke meg du siterer, men jeg kunne ha skrevet det samme. Syns også 8 timer var overraskende, altså ikke galt, bare rart. Det er kun i feriene at jeg har mulighet til å være sammen med ên venninne 8 timer i trekk, altså. Og selv da syns jeg det blir kjedelig å sitte og prate så lenge av gangen.

Skrevet

Har ingen venner. Man blir vant til det, så det går for såvidt greit.

Anonymous poster hash: ac54a...087

Skrevet

Da har du veldig mye fritid til rådighet gitt...

Anonymous poster hash: b7adc...050

Skrevet

Jeg har to foreninger jeg er med i, og vi treffes en gang i måneden. Altså blir det annenhver uke jeg treffer venninner. Ellers er det veldig sporadisk. Har ikke veldig mye fritid til rådighet, med full jobb hus og barn.

Skrevet

Nei.. De er på skolen eller sover mens vi snakker

Og burde ikke du vært på jobb da? Eller i alle fall søke jobber i stedet for å snakke med venninner i telefonen i 8 timer?

Skrevet

Og burde ikke du vært på jobb da? Eller i alle fall søke jobber i stedet for å snakke med venninner i telefonen i 8 timer?

Kan det hende de studerer? Eller at de snakker på vei til og fra jobb og på kvelden? Eller jobber sammen?

Anonymous poster hash: 9e3b9...902

Skrevet

Uff så leit ❤

Anonymous poster hash: 2d035...79b

Døvheten viser meg jo hvem som er ekte venner og hvem som ikke er det. Disse "medvind vennene" klarer jeg meg fint uten og de får bare seile sin egen sjø, men det er jo sårt for det.

Gjest ciao12
Skrevet

Jeg har ikke så mange , men di jeg har er slik-

exempel: er høy gravid og har termin om en uke, og en av dem spør meg om jeg vil at de skal lage en Babyshower for meg, bla bla , jeg sier ja det har vært fint og takk... så skjer ingenting, tror venninen har veldig dårlig tid nå, baby kan komme når som helst.

En annen venninde ringer meg og spør : hvordan har du det, alt vel med baby så videre, så sier hun at hun vil gå ut på kaffe med meg, om jeg vil.Så sier jeg ja bare kom. Jeg går å si det til mannen at jeg skal ut med en venninde til lunsj og at jeg synes det var fint at hun ville gå ut med meg og at hun tenker på meg osv. Så venter jeg lenge, ringe henne tilbake for å høre, men nei det blir ikke noe av. Takk takk.

Og så videre, flotte venner har jeg vet du. Kan prise meg lykkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...