Gå til innhold

Om å gå uten sokker i sko.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En i familien har jobbet i skobutikk i over 40 år. Vedkommende sier at det er ikke bra for sko å ha føtter uten sokker på. Sandaler og åpne sko er jo noe helt annet. Sko får lengre levetid hvis en bruker sokker. Og føttene har heller ikke godt av å være innestengt i sko uten sokker med tanke på at de kan bli veldig klamme.

Anonymous poster hash: 8b5d2...d00

For noen revolusjonerende nyheter. Gratulerer til deg med kveldens mest innlysende innlegg.

Anonymous poster hash: 56248...453

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste skoene jeg klarer å gå i uten sokker er Toms. De blir liksom ikke så tette. Hvis jeg skal ha på meg sko hvor sokken lett synes, bruker jeg sånne ballerinasokker (?) men synes de sklir så lett av :/

Skrevet

Liker å gå uten sokker i skoene. Det er praktisk fordi jeg bruker sjelden sokker hjemme. Men går jeg mye uten sokker i samme sko vil det begynne å lukte, spesielt i skinnsko. De har ikke så lang levetid pga. det.

Skrevet

Jeg liker ikke å ha på meg sokker, så jeg går barbeint i de fleste sko fra mai og til oktober. I gummistøvler og om vinteren bruker jeg ullsokker. Jeg svetter omtrent ikke på føttene, så det går helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...