Gå til innhold

Om å gå uten sokker i sko.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så innmari klam på beina hvis jeg går uten sokker i skoene. Med sokker på suges litt av denne fuktigheten opp av sokken og jeg slipper å kjenne den klamme ekle følelsen mellom tærne og også lukten av tåfis som lett blir til i klamme sko uten sokker. Sandkorn og rusk som samler seg i skoen er også ekstremt irriterende uten å ha en sokk som beskyttelse.

Altså, hvordan klarer dere å gå sokkeløse i sko? Blir det ikke klamt og ekkelt?

Vi er jo alle forskjellige, så hva vi foretrekker er jo litt smak og behag, men jeg får helt noia av å kjenne skoen rett mot foten og at den gjør meg mer klam uten sokk enn med sokk.

Mye rart en skal undres over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker sånne sokker som ikke synes. De sitter så vidt fast i hælen og over tærne.

Å gå flere timer uten sokker i skoene kan fort resultere i sopp. Nei takk!

Anonymous poster hash: 3e924...0ca

Skrevet

Jeg og bruker sånne steps som oftest ,og sånne tynne såler som trekker til seg fukt og lukt. Kaller de bare barfot-såler. Husker ikke hva de heter men de selges overalt nå. Geniale. Jeg svetter fort i sko, og benytter alle anledninger til å ta de av.

Skrevet

Synes ikke noe om å gå uten sokker i joggesko og lign. Men i småsko går det greit.

Anonymous poster hash: e02a9...7f8

Skrevet

Jeg går uten sokker i sko hele sommeren. Svetter ikke nevneverdig på føttene, aldri hatt fotsopp, lukter tåfis, eller de andre plagene du lister opp.

I sommer går jeg i disse:

https://mobilsite.skoringen.no/nordic-softness-2256160110.aspx

I tillegg til lignende skinn-ballerinas, pumps, birkenstock og sandaler...

Anonymous poster hash: 8fc83...b33

Skrevet

Kan ikke gjøre det i "vanlige" sko men i små sommersko så går det fint. Slik som toms f.eks

Skrevet

Kan godt gå barbeint i lette sommersko, men klarer ikke å gå barbeint i joggesko f.eks. 

Anonymous poster hash: 7f869...4da
Skrevet

En i familien har jobbet i skobutikk i over 40 år. Vedkommende sier at det er ikke bra for sko å ha føtter uten sokker på. Sandaler og åpne sko er jo noe helt annet. Sko får lengre levetid hvis en bruker sokker. Og føttene har heller ikke godt av å være innestengt i sko uten sokker med tanke på at de kan bli veldig klamme.

Anonymous poster hash: 8b5d2...d00

Skrevet

Morsomt så forskjellige vi kan være. Jeg tror jeg eier to par sokker, og de blir brukt når det er 16-20 minus. Går barbeint 360 dager i året 😂

Anonymous poster hash: 65b7d...f8c

Skrevet

Jeg elsker å gå uten sokker. Og gjør det hele sommeren. Men går da i sandaler, ballerina, eller i åpne tøysko. Blir aldri svett på føttene.

Kunne aldri gått i joggesko uten sokker da.

Skrevet

Elsker å gå i sommersko uten sokker. Aldri hatt problem med lukt, sopp eller svette. Ikke i joggesko da

Skrevet

Jeg hater å gå uten sokker.

Stebarnet mitt gjør det og da STINKER det i hele gangen og bilen *grøss*

Anonymous poster hash: 8c4c8...16d

Skrevet

Synes ikke noe om å gå uten sokker i joggesko og lign. Men i småsko går det greit.

Hva er småsko?

Anonymous poster hash: 4d363...6c9

Skrevet

Hva er småsko?

Anonymous poster hash: 4d363...6c9

Ballerina sko, toms

Skrevet

Synes ikke noe om å gå uten sokker i joggesko og lign. Altså jeg liker ikke å gå uten sokker i joggesko. Men i småsko går det greit.

Skrevet

Jeg er litt enig med deg. Verst er det med de skoene det innersålen liksom løsner og blir med foten ut når man tar av skoen.

I sandaler går det greit. Likeså i sånne sko som er laget av et slags flettet elastisk materiale. Vet ikke hva de heter og får ikke til å legge ut bilde, men de har vært populære i et par år.

Sreps er sikkert lurt, men det ser litt teit ut når man tar av seg skoa.

Skrevet

Jeg er litt enig med deg. Verst er det med de skoene det innersålen liksom løsner og blir med foten ut når man tar av skoen.

I sandaler går det greit. Likeså i sånne sko som er laget av et slags flettet elastisk materiale. Vet ikke hva de heter og får ikke til å legge ut bilde, men de har vært populære i et par år.

Sreps er sikkert lurt, men det ser litt teit ut når man tar av seg skoa.

Hva er sreps?

Anonymous poster hash: 66646...058

Skrevet

Hva er sreps?

Du skjønte ikke at det var en skrivefeil...? Steps...

Anonymous poster hash: 5c195...233

Skrevet

Du skjønte ikke at det var en skrivefeil...? Steps...

Anonymous poster hash: 5c195...233

Nei, jeg gjorde ikke det. Men nå har ikke jeg hørt om steps heller, hva er det da?

Skrevet

Svetter omtrent ikke på beina i det hele tatt. Omtrent aldri tåfis og ikke vått.

Anonymous poster hash: 97d4b...447
Skrevet

Nei, jeg gjorde ikke det. Men nå har ikke jeg hørt om steps heller, hva er det da?

Steps er "minisokker", dekker tærne, fotsålen og litt opp på hælen.

Anonymous poster hash: f4d3f...760

Skrevet

Steps er "minisokker", dekker tærne, fotsålen og litt opp på hælen.Anonymous poster hash: f4d3f...760

Hvor kjøper dere gode steps som ikke sklir ned?

Anonymous poster hash: 59534...fbd

Skrevet

Morsomt så forskjellige vi kan være. Jeg tror jeg eier to par sokker, og de blir brukt når det er 16-20 minus. Går barbeint 360 dager i året 😂

Anonymous poster hash: 65b7d...f8c

Samme her! Går med sokker fra ca november - februar!

Anonymous poster hash: 5b50a...0a0

Skrevet

Hvor kjøper dere gode steps som ikke sklir ned?

Har funnet noen på Lindex og GT som i alle fall passer mine føtter.

Anonymous poster hash: f4d3f...760

Skrevet

Har funnet noen på Lindex og GT som i alle fall passer mine føtter.Anonymous poster hash: f4d3f...760

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...