Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #26 Skrevet 21. juli 2016 Jeg er så enig med deg! Vi har vært i parker og på hotell og ved basseng og på strand i sommer og skjønner ikke helt hvor disse fæle barna er. Dette er vel et tilfelle av freaken på bussen-teorien, om du ikke kan se han, er du han Anonymous poster hash: 37d10...942
Mamsemums Skrevet 21. juli 2016 #27 Skrevet 21. juli 2016 Dette er vel et tilfelle av freaken på bussen-teorien, om du ikke kan se han, er du han Anonymous poster hash: 37d10...942 Eller du er freaken og har sykt lav toleranse for at unger er unger. Noe lyd og leven vil det være med unger til stede. Det betyr ikke at alle andres unger er uoppdragne.
MJ<3 Skrevet 21. juli 2016 #28 Skrevet 21. juli 2016 Buhu. Jeg er glad jeg hverken kjenner deg eller gutten din. Høres utrolig slitsomme ut begge to Anonymous poster hash: 4731a...ba5 Takk i like måte ☺️
Gjest Trulte med to små Skrevet 21. juli 2016 #29 Skrevet 21. juli 2016 Buhu. Jeg er glad jeg hverken kjenner deg eller gutten din. Høres utrolig slitsomme ut begge to Anonymous poster hash: 4731a...ba5 En fryktelig frekk og ekkel kommentar det der! Kjente jeg ble både sinna og kvalm!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå