Gå til innhold

Jeg er så dritt lei barn som ikke eier oppdragelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er man ute blant folk så oppfører man seg,

Bruker inne stemme

Går rolig inne

Skal de ha kontakt så snakker man ille hyler og lager sirkus.

Adhd er bare en unnskyldning for dårlig oppdragelse.

Kan ikke ungen din følge vanlige regler for å oppføre seg så bli hjemme.

Anonymous poster hash: defa1...7b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La barn være barn og stress ned:)! God sommer!!

Anonymous poster hash: f84f3...91b

Skrevet

Herregud. Ja, for vi har alle totalt snille barn hele tiden som alltid gjør som vi sier. For noe tøys. Hvis barna ikke tester grenser, så er det noe galt.

Skrevet

Forskjell på å teste grenser noen ganger og å være en rabiat uoppdragent troll 24/7. Men dere som har slike barn ser det vel ikke selv.

God natt

Anonymous poster hash: 37d10...942

Skrevet

Godt forklart...

Føler du deg bedre nå som du fikk det ut?

Skrevet

Jeg er helt enig med deg jeg, HI. Her har vi måttet lukke verandadøren og låse inngangsdøren fordi naboen har besøk av barnebarnet. Han tramper ut og inn, og forstår ikke når vi sier at det ikke passer.

Blir oppgitt av foreldre som bare lar ting skure og gå....

Anonymous poster hash: 1b834...9fd

Skrevet

Er man ute blant folk så oppfører man seg,

Bruker inne stemme

Går rolig inne

Skal de ha kontakt så snakker man ille hyler og lager sirkus.

Adhd er bare en unnskyldning for dårlig oppdragelse.

Kan ikke ungen din følge vanlige regler for å oppføre seg så bli hjemme.

Anonymous poster hash: defa1...7b8

Dårlig forsøk på trolling.

Og skulle du mot formodning mene dette er du litt enkelt møblert på loftet.

Anonymous poster hash: 5d3b2...a40

Skrevet

God natt.

Håper dagen din blir bedre i morgen.

Skrevet

og jeg er dritt lei av voksene som ikke tåler at barn lager lyd

Skrevet

Jeg for min del er drittlei voksne som er komplette og uopplyste idioter. Faktisk gremmer det med ganske mye at jeg nedlater meg selv til å svare sånne som deg også, men jeg klarte ikke helt å la være i dag.

Anonymous poster hash: 0ced0...1c4
Skrevet

Ok, så det du sier er at jeg må bli hjemme med min 3 åring til han begynner å oppføre seg som en liten voksen? 

Har forøvrig 2 andre barn også, som jeg fint kunne gått ut med etter din standard fra fødselen av. 

Alt handler ikke bare om oppdragelse forstår du. Noen barn bare ER sånn. 

Anonymous poster hash: 81082...c52
Skrevet

Jeg er lei voksne mennesker som oppfører seg som troll. Altså som deg hi.

Anonymous poster hash: 0de37...2af

Skrevet

Jeg kjente faktisk at den der stakk, og det irriterer meg at den gjorde.

Har vært alene med min gutt siden han var 2. Siden han var baby har han vært ekstremt oppmerksomhetssyk og aldri kunnet aktivisere seg selv. Hatt behov for å bli sett HELE tiden, dermed også oppført seg som en apekatt til tider og da spesielt når vi er sammen med masse mennesker. Det rare er at han har vært første barnebarn og nevø, så han har fått utrolig mye oppmerksomhet hele tiden. Ikke noe mangel på det.

Han har også nå slitt endel på skolen og endelig nå begynt å lære seg de sosiale kodene og fått gode venner. 

Viser seg at han i bunn og grunn er en litt usikker gutt som trenger masse bekreftelse. Ganske sår, veldig empatisk og opptatt av rettferdighet. 

MEN ja, han kan til tider være veldig slitsom. Jeg har ikke utredet for noen diagnose, men har tenkt at det vil gå seg til. Og jeg har oppdratt han som best jeg har kunnet, sosialisert han, gitt han masse kjærlighet, trygghet og klare grenser og rammer. Han er flink nå til å vite hva som er greit og ikke, men ikke alltid han klarer å følge det fordi han er såpass ivrig etter denne bekreftelsen og oppmerksomheten.

Dette er MIN gutt du snakker om, og han er verdens beste gutt. Bare litt mer urolig, aktiv og intens enn enkelte andre barn.

Det sårer meg i mammahjertet at enkelte mødre tenker som deg om barn som kanskje sliter.

Heldigvis har vi i mini sin klasse oppegående foreldre som støtter opp om de som har det litt vanskelig i klassen, inviterer hjem og er rause og fine. Ellers vet jeg faktisk ikke hvordan det ville gått med min.

Skrevet

Hvor finner dere alle disse uoppdragne barna hen?

Var i badeland Bø igår og på 9 timer ,så jeg 1 gutt på 4-5 år ,som slo seg vrang.

Mor håndterte dette med å fjerne guttenes situasjonen og komme tilbake etterpå.

Ellers var det vanvittig mange som sto fint i kø, hjalp hverandre opp, passet på de mindre og smilende ,glade barn.

Det var 4 stk som kom bort og pratet med babyen vår, det var 2 "store jenter" som badet og lekte med 5åringen,

Det var en hel gjeng som inviterte min 10-åring og fetter på lek i bassenget.

Og det var overfylt av flotte familier ,som så ut til å kose seg veldig.

Skrevet

Jeg er så DRITT LEI foreldre som skal være über strenge og urimelige bare for å vise barna og andre at man har makt! 😨

Anonymous poster hash: 3825b...36d

Skrevet

Har vært alene med min gutt siden han var 2. Siden han var baby har han vært ekstremt oppmerksomhetssyk og aldri kunnet aktivisere seg selv. Hatt behov for å bli sett HELE tiden, dermed også oppført seg som en apekatt til tider og da spesielt når vi er sammen med masse mennesker. Det rare er at han har vært første barnebarn og nevø, så han har fått utrolig mye oppmerksomhet hele tiden. Ikke noe mangel på det.

Han har også nå slitt endel på skolen og endelig nå begynt å lære seg de sosiale kodene og fått gode venner.

Viser seg at han i bunn og grunn er en litt usikker gutt som trenger masse bekreftelse. Ganske sår, veldig empatisk og opptatt av rettferdighet.

MEN ja, han kan til tider være veldig slitsom. Jeg har ikke utredet for noen diagnose, men har tenkt at det vil gå seg til. Og jeg har oppdratt han som best jeg har kunnet, sosialisert han, gitt han masse kjærlighet, trygghet og klare grenser og rammer. Han er flink nå til å vite hva som er greit og ikke, men ikke alltid han klarer å følge det fordi han er såpass ivrig etter denne bekreftelsen og oppmerksomheten.

Dette er MIN gutt du snakker om, og han er verdens beste gutt. Bare litt mer urolig, aktiv og intens enn enkelte andre barn.

Det sårer meg i mammahjertet at enkelte mødre tenker som deg om barn som kanskje sliter.

Heldigvis har vi i mini sin klasse oppegående foreldre som støtter opp om de som har det litt vanskelig i klassen, inviterer hjem og er rause og fine. Ellers vet jeg faktisk ikke hvordan det ville gått med min.

Buhu. Jeg er glad jeg hverken kjenner deg eller gutten din. Høres utrolig slitsomme ut begge to

Anonymous poster hash: 4731a...ba5

Skrevet

Buhu. Jeg er glad jeg hverken kjenner deg eller gutten din. Høres utrolig slitsomme ut begge to

Anonymous poster hash: 4731a...ba5

Jeg tror jeg trygt kan si at vi er en del som er sjeleglad for at vi ikke kjenner det!

Anonymous poster hash: ec5b9...78f

Skrevet

Barn er forskjellige selvom man oppdrar de rett, noen barn er enkle og noen barn krever mer. Heldigvis se de fleste voksne det, ikke bry seg om hi, din sønn er god nok som han er ❤️

Anonymous poster hash: 9ed58...ecc

Skrevet

Uoppdragne barn plager meg ikke. Voksne som bare sitter og ser på at ungene klikker i vinkel derimot.. Jeg tenker dessverre de er dårlige foreldre som ikke veileder dem ute blant folk, ikke barna sin feil nødvendigvis.

Anonymous poster hash: 48d45...93d

Skrevet

Etter noen dager i dyreparken i Kristiansand kan jeg være enig med deg! Så ufattelig mange udugelige foreldre, helt ute av stand til å håndtere totalt rabiate unger! Jeg er (heldigvis) voksen mor, og har en helt annen bagasje (tydeligvis) hva gjelder barneoppdragelse. Men det er vel ikke så rart at dagens foreldregenerasjon ikke mestrer dette, de er jo totalt blottet for oppdragelse og folkeskikk selv!

Anonymous poster hash: 35ee2...cb5

Skrevet

Etter noen dager i dyreparken i Kristiansand kan jeg være enig med deg! Så ufattelig mange udugelige foreldre, helt ute av stand til å håndtere totalt rabiate unger! Jeg er (heldigvis) voksen mor, og har en helt annen bagasje (tydeligvis) hva gjelder barneoppdragelse. Men det er vel ikke så rart at dagens foreldregenerasjon ikke mestrer dette, de er jo totalt blottet for oppdragelse og folkeskikk selv!

Anonymous poster hash: 35ee2...cb5

Dagens foreldregenerasjon som du da (tydeligvis) ikke er en del av? Hehe...hva er, 60?

Du snakker som min gamle tante. Alt var bedre før krigen.

Anonymous poster hash: cad6a...2a3

Skrevet

Jeg får litt "Alt var bedre før i tiden. Med den ungdom vi har nå står verden ikke om 100 år!"-fornemmelse av denne tråden nå.

Uansett. Dette er en urgammel greie. Noen barn oppfører seg ikke som normen. Noen har lavere grense for å forarges enn andre. Resultatet er tråder som denne og damer som forarges i fellesskap over en kopp kaffe eller te. Slik reagerte min bestemor og slik reagerer Mange andre i dag ser det ut som. Det endre intet.

Skrevet

Det er en ting med ville,gira unger med godt humør og makk i rumpa, en helt annen ting med unger som spytter, slår andre unger, banner til voksne folk, ødelegger ting med vilje osv.

Men dere som mener ungen deres var vill fra starten av mener vel de er født med et helt bannearsenal også?

Anonymous poster hash: 37d10...942

Skrevet

Jeg er så DRITT LEI foreldre som skal være über strenge og urimelige bare for å vise barna og andre at man har makt! 😨

Anonymous poster hash: 3825b...36d

Så da er det bedre med fri barneoppdragelse mener du? Det er jo vi voksne som må rettlede og lære barna skikk og bruk. Noen foreldre er ufattelig veike i så måte. Det er nesten som om de er redde for å fornærme sine egne barn, ved bare å si nei. Sånne foreldre er utrolig slitsomme å være på arrangementer med. Det de oppnår, er at ungene deres blir mislikt- både blant andre barn og voksne. Det er ris til egen bak.

Anonymous poster hash: ab0ce...73d

Skrevet

Hvor finner dere alle disse uoppdragne barna hen?

Var i badeland Bø igår og på 9 timer ,så jeg 1 gutt på 4-5 år ,som slo seg vrang.

Mor håndterte dette med å fjerne guttenes situasjonen og komme tilbake etterpå.

Ellers var det vanvittig mange som sto fint i kø, hjalp hverandre opp, passet på de mindre og smilende ,glade barn.

Det var 4 stk som kom bort og pratet med babyen vår, det var 2 "store jenter" som badet og lekte med 5åringen,

Det var en hel gjeng som inviterte min 10-åring og fetter på lek i bassenget.

Og det var overfylt av flotte familier ,som så ut til å kose seg veldig.

Jeg er så enig med deg! Vi har vært i parker og på hotell og ved basseng og på strand i sommer og skjønner ikke helt hvor disse fæle barna er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...