Gå til innhold

Hvorfor er du sliten idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi jeg var på konsert og skulle holdt meg til to færre øl enn jeg gjorde.

Anonymous poster hash: ae46b...00d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg hater å legge meg, men elsker å sove ;) noe som er en dårlig kombinasjon når huset våkner tidlig til liv :P

Ble 5 timers søvn..

Og jeg blir så sliten i denne varmen, men det klager jeg IKKE over! Jeg suger til meg all d-vit jeg kan få, så får heller kroppen være litt slapp ;)

Anonymous poster hash: 132d2...428

Skrevet

Fordi jeg, min seks år gamle datter og min mor har vært på en 23 km lang fjelltur i Rondane idag. Forøvrig veldig stolt av jenta mi som gikk som en helt, og koste seg glugg ihjel 😊

Anonymous poster hash: 4af22...57e

Skrevet

Fordi jeg har besøk av søsteren til mannen min og tantejenta vår på 4 mnd som våkner klokken 6 om morgenen, og jeg føler at jeg må stå opp sammen med dem for å avlaste svigerinnen min litt, og å lage frokost til dem og slikt.

Det kombinert med at jeg begynte på en spennende bok i går kveld og ikke kom meg i seng før 01.30 fører til at jeg ser stjerner i dag ⭐️⭐️⭐️

Hvordan overlevde jeg dette da mine egne barn var små?!? 😱

Skrevet

Fordi jeg er høygravid..

Anonymous poster hash: 9ed3b...483

Skrevet

Stod opp 04.30 kjørte til Kristiansand og tok båten til Hirtshals. Kjørte til Lalandia. Her er det veeeeldig varmt og jeg er svimmel 😢😀 men kjekt da 😊

Skrevet

Fordi jeg fØrsta jogget i dag, så lang sykkeltur med barna😀"gosliten" da

Anonymous poster hash: 3f155...d7f

Skrevet

Hatt lang dag på jobben, og trente litt for hardt i går

Anonymous poster hash: 61305...bb0
Skrevet

Punkterte og måtte skifte dekk på bilen i 30 varmegrader og stekende sol...

Anonymous poster hash: 31405...2de

Skrevet

Fordi jeg har virus på balansenerven og er hjemme alene med babyen på 9 mnd som holder på å få tenner. I tillegg er det 29.9 grader på stua og jeg svimler rundt. Tenker at det ikke er lenge til leggetid og da kan jeg sove med mini hvis legginga tar mindre enn 3 timer idag (krysser fingre!) 

Skrevet

Vært på Hunderfossen i 30 varmegrader...

Anonymous poster hash: 6e0bd...72a

Skrevet

Fordi jeg har jobbet tett under 400 timer siden 1. juni.

På fredagen venter en lang etterlengtet ferie 😃

Anonymous poster hash: 6a39e...e37

Skrevet

Tvillinger på 5 mnd som jeg fullammer. To eldre på 3 og 5 år. Er på ferie. Det går forbausende bra altså😉. Men er litt sliten ja.

Anonymous poster hash: db7ca...291

Skrevet

Mini holdt det gående til kl 4 i natt, jeg sto opp 5.30 for å gå på jobb. På jobb var det masse som måtte gjøres og for få folk pga sykdom.

Anonymous poster hash: 3503c...64c

Skrevet

B12 mangel 

Anonymous poster hash: 5aeaf...4a3
Skrevet

Fordi vi har gått i badeland Bø fra kl 10.30-1900😁 Vært en super dag ,så det var verdt det👏🏻

Skrevet

ganske sliten, trasket rundt i dyreparken idag :)

Skrevet

Kronisk syk...Akkurat gjennomgått en behandling,som kanskje kan gjøre meg bedre, men på dette tidspunkt har tappet meg helt for krefter....

Håper og tror morgendagen blir bedre😊

Anonymous poster hash: 2b8d1...b7e

Skrevet

Lav blodprosent og behandling etter blodpropp, kombinert med en lang dag på jobb..

Anonymous poster hash: 15e3b...5f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...