Gå til innhold

Hvorfor er du sliten idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: 296fd...58a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat våknet, så er ikke sliten, er trøtt :)

Anonymous poster hash: eee49...db1

Skrevet

Fordi jeg har en skjevhet i bekkenet som genererer smerter hele tiden. Får dårlig søvnkvalitet av det, med påfølgende elendig immunforsvar. Det er utmattende. Har strevd med det i ca 20 år, men de siste 10 har vært ille.

Anonymous poster hash: 9ff35...323

Skrevet

Skal komme tilbake til saken kl. 21 🌞🌞

Skrevet

Jeg er sliten fordi jeg kranglet med samboeren til sent på natt i går, hadde en baby som våknet hele tiden, sliter med sterk allergi og piller som ikke funker, og mye psykisk :)

Skrevet

Fordi jeg er gravid og kvalm og veldig lei av å være dårlig!

Skrevet

Sovet for lite. Legger meg for sent, og i tillegg kom minsten inn i senga vår i natt og da blir det så som så med søvn etter det.

Skrevet

Neddopa av smertestillende :/

Anonymous poster hash: 25f8f...cf3

Skrevet

Det må på en eller annen måte henge sammen med den tomme gin- flaska som står på kjøkkenet... 😁😂

Anonymous poster hash: 52c92...c9b

Skrevet

Er sliten etter å ha jobbet de fire siste helgene, har den femte vakten på rad i dag og enda en arbeidshelg i vente. Det er tunge tider på jobb, med mange konflikter og jeg er sliten av å måtte forholde meg til konfliktmakerne (kommer dessverre ikke unna da det er en del av jobben å forholde meg til dem). Jeg ønsker meg fri! 😆

Anonymous poster hash: 9109e...c97

Skrevet

Fordi jeg er psykisk syk, på aap og stort sett konstant sliten.

Anonymous poster hash: 2f6a3...901

Skrevet

Høygravid og en på 3 som kommer oppi senga på natta. Og i natt bar jeg han tilbake da han var så urolig. Som resulterte i at han var våken1 time før ham sovnet igjen i vår seng......

Anonymous poster hash: e717c...555

Skrevet

Har sittet i 3 timer på sykehuset,er ikke ferdig på en stund. Er i uke 29+5 og lurer på om det er svangerskapsforgiftning denne gangen også 😕

Anonymous poster hash: aea4e...ee5

Skrevet

Fordi jeg har MS og sterk fatigue 😔

Anonymous poster hash: 8ba91...c43

Skrevet

Baby var urolig fra kl tre i natt. Hun sover nå i fanget mitt.

Skrevet

Fordi vesla på tre uker har vært en helt vanlig baby, altså urolig og våken mesteparten av kvelden og natta (mating, raping, sutring, bleieskift, mer mat, skriking, raping...).

Hun sovnet vel endelig rundt 03.30, før mating ny 05.30, og så våknet storesøster på fire kl 07.30....mannen stod opp med begge, og jeg sov "helt" til 09. Nå ligger mannen og sover.

Anonymous poster hash: 2edb3...88d

Skrevet

Fordi jeg er gravid på overtid og har veldig vondt i rygg og mage. Lurer på om noe er på gang.. Men for tidlig å ringe mannen for å be han om å komme hjem fra jobb 😑

Jeg er alene hjemme med de andre barna, og stadig noe som må gjøres- lage mat, rydde, mekle pga søskenkrangling etc.

Anonymous poster hash: 3c58a...f96

Skrevet

Er i en lykkeboble, men har en 2 dager gammel baby som var endel våken i natt og jeg er i ammetåka så er litt sliten men det gjør ingenting for jeg er så glad

Anonymous poster hash: 4a717...3c9

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Er hjemme alene med 3 unger hele sommeren og to av dem hadde en dårlig natt. Vi får håp at det blir likar i morra😊

Skrevet

:)

Syk (stygg hoste, bihulebetennelse og øresmerter uten feber) på 12 dagen og ferie med to aktive unger med munndiare. Møter nok på jobb med flate batterier neste uke 😜.

Men alt i alt er jeg ikke i nærheten av så sliten som jeg var i fjor i sommerferien. Etter 7 år ser det ut til at vi har fått natta tilbake selv om det er astma på gang, og ungene sover til 8.00 (!) når de legger seg litt senere. Digg!

Anonymous poster hash: 710eb...c88

Skrevet

Heftig dag på jobb igår, idag våknet jeg halv fem og sov ikke noe særlig etter det. Så nå har jeg mest lyst å slenge meg ned og legge vekk alt ansvar. Men jeg har demente å svare til og familiegrilling etter jobb.

Anonymous poster hash: 11ee6...55d

Skrevet

Deprimerende tråd, men litt godt å innse at jeg har det bra for tiden 👍😀

Anonymous poster hash: cfab4...e34

Skrevet

Fordi jeg så Skam-maraton i natt til kl 5 ca...

Anonymous poster hash: 7f61d...3d6

Skrevet

Fordi jeg tror jeg brygger på noe..... pokker...var litt ute i kald trekk i går morges

Anonymous poster hash: 2d462...6bd

Skrevet

Fatigue, pga autoimmune, revmatiske sykdommer.

Men jeg nyter en deilig dag i hagen mens barna leker og bader, og mannen gjør fornuftige ting☀️😊

Anonymous poster hash: d578f...590

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...