Gå til innhold

FF har jo ikke mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder en knapp på at den er retusjert noe, som sist.

Anonymous poster hash: a00d7...7b0

Jepp

Anonymous poster hash: 9ca15...345

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har ikke mage? Unnskyld meg, men er dere blinde? Hun er ikke stor nei, men likevel godt innenfor normalen. Sunn og frisk ser hun ut!

http://www.carolinebergeriksen.no/2016/07/17/gravidoppdatering-uke-34-333/

Anonymous poster hash: 82678...eaf

Æsj. Trykte uten å tenke meg om.. Nå fikk hun klikk av meg. 😳😩Og jeg som ikke takler dette kvinnemennesket.. Jaja...

Skrevet

Æsj. Trykte uten å tenke meg om.. Nå fikk hun klikk av meg. 😳😩Og jeg som ikke takler dette kvinnemennesket.. Jaja...

Nei, så grusomt! Nå triller nok millionene inn på kontoen hennes, kun pga ditt klikk. Er det noe du kan leve med?

Jeg klikket også inn og hun har da absolutt en gravidmage? Hvordan er det dere ser? At hun er bitteliten er en annen ting, men jeg har da sett det hos andre.

Når dere sier at hun har spist en ert, at det er juksemage osv, tenker dere over at det ligger en baby inni der? En baby som ganske sikkert er både ønsket og elsket. Jeg syns det er dårlig folkeskikk å kritisere gravidmager, enten de er for små eller for store.

Skrevet

Oi det var en liten mage for å være så langt på vei! Jeg hadde større mage når jeg var 18 uker på vei 😂 Utrolig så stor forskjell det kan være

Anonymous poster hash: 74b50...021

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...