Gå til innhold

FF har jo ikke mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er nesten høygravid og er nesten helt flat. Hvordan får hun det til?

Anonymous poster hash: 6b90b...ede

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme... men nå er det vel ikke store baby'en inni der heller. Førstemann var jo bitteliten

Anonymous poster hash: 14af0...8ff

Skrevet

Nei.. Photoshop?

Anonymous poster hash: bcceb...25f

Skrevet

Dama er jo livredd for at svangerskapet skal "ødelegge" kroppen, gudforby om man får strekkmerker eller løs hud😳

Anonymous poster hash: e59d8...d8e

Skrevet

Hun har faktisk litt mer mage nå enn hun hadde med første. Hun er jo veldig slank i utgangspunktet og bærer barnet langt inne

Anonymous poster hash: d4bed...fbb

Skrevet

Holder en knapp på at den er retusjert noe, som sist.

Anonymous poster hash: a00d7...7b0

Skrevet

Nå får dere slutte da. Alle er ulike, selv om det kanskje ikke er normalen med så liten mage. Jeg bærer barnet veldig langt ut fra kroppen og det så ut som jeg hadde trillinger inni der! Heller liten mage da altså...

Anonymous poster hash: 0e36c...59f

Skrevet

Hun har da gravidmage. Som dere skal kritisere.

Jeg hadde ikke stor mage jeg heller. Omtrent som CBE tenker jeg.

Barnet veide 3460 og var 51 lang.

Ikke alle bærer barnet utenpå kroppen.

Anonymous poster hash: 7260f...8e2

Skrevet

Har en venninne som bar på samme måte, høygravid og nesten ikke mage. Ikke en gang da hun gikk med nr 3. Mens jeg så høygravid ut før jeg var kommet halvveis i svangerskapet. Folk er forskjellige og bærer forskjellig.

Skrevet

Noen har innovermage, noen har utovermage og andre midt på, som gravid. Er merkelig ja å være nesten flat og høygravid men jeg kjenner noen som også var ikke synlig gravid som høygravid uten at de var godt trent og så veldig opptatt av utseende :) Hadde hun hatt diger mage så hadde vel noen kritisert henne da og.

Anonymous poster hash: edb3a...3c0

Skrevet

Hun har mye mer mage når dere treffer henne i virkeligheten. Bildene kan være photoshoppet, tatt nøye med tanke på vinkel/lys eller rett og slett tatt for lenge siden.

Anonymous poster hash: f9a66...875

Skrevet

Har det kommet tydelig frem at hun retusjerte gravidmagen sist?

Hvis det er slik at magen blir retusjert mindre denne gangen også, så forstår jeg ikke hvorfor hun gjør det? Hadde det vært meg så ville jeg vist frem magen med stolthet, ikke prøvd å gjøre den mindre.

Skrevet

Hvis det er slik at magen blir retusjert mindre denne gangen også, så forstår jeg ikke hvorfor hun gjør det? Hadde det vært meg så ville jeg vist frem magen med stolthet, ikke prøvd å gjøre den mindre.

fordi hun har komplekser og et svært trøblete forhold til kropp og spising, så klart.

Anonymous poster hash: bb5e5...428

Skrevet

Det har hun da, men hun har liten mage

Hun viste helsekortet ditt en gang og lå midt på den grønne streken, livmoren vokser som den skal.

9 kg vektoppgang er også innenfor normalen,hun har jo noen uker igjen.

Anbefalt vektoppgang totalt er jo mellom 9 og 14 kg.

Selv har jeg gått opp 12 kg i mine svangerskap, men bar ungene mer utenpå enn fruen da så jeg hadde større mage.

Denne dama har jo innovermage til vanlig, så sen har uten tvil vokst

Der er ikke alle som får en diger badeball på magen, noen får vare en liten fotball

Anonymous poster hash: d7a82...2f1

Skrevet

Jeg har en venninne som har født tre barn, hun har hatt ca. samme størrelse på magen alle tre svangerskap. Alle barna har ligget på rundt 3,5 kg da de ble født.

En annen dame jeg kjenner var gravid med trillinger. Bare få uker før trillingene ble født hadde hun fremdeles så liten mage at det så ut som om hun var halvgått i et svangerskap med én baby. Trillingene var fra ca. 1600 gr til noe over 2 kg. Så tross så liten mage hadde hun ca. fem kilo baby(er) i magen.

Noen bærer svangerskapet mer inni seg enn andre. Jeg forstår ikke at det er så mye å rope opp om.

Anonymous poster hash: c450b...8b1
Skrevet

"Har det kommet tydelig frem at hun retusjerte gravidmagen sist?"

Ja, det er bevist

Anonymous poster hash: ef468...841

Skrevet

Hun er nesten høygravid og er nesten helt flat. Hvordan får hun det til?Anonymous poster hash: 6b90b...ede

_Hun_ får ikke til noe, det er slik hennes gravide kropp ser ut.

Anonymous poster hash: 13041...626

Skrevet

Mage har hun da vel. En synlig gravidmage!

Anonymous poster hash: 559b4...846

Skrevet

Ehh hvem snakker dere om nå?? Hvem er FF??

Skrevet

"Har det kommet tydelig frem at hun retusjerte gravidmagen sist?"

Ja, det er bevist

Anonymous poster hash: ef468...841

Og slenger meg på denne. Det er bevist.

Latterlig å drive på sånn, noe må mangle en plass.

Anonymous poster hash: cc4c0...dde

Skrevet

Jeg tror kanskje hun har spist en ert ...

Skrevet

Sammenlignet med første graviditet er hun nå regelrett smellfeit. Eller så er det bare at de har justert retusjeringsnivået denne gangen. 

Anonymous poster hash: 4ad55...e18
Skrevet

Fra siden av har hun litt liten mage, men hun ser helt normal og frisk ut.. Noen er jo bare mindre enn andre. Hun har lagt på seg 9 kilo og det synes, jeg syns hun kler det. Vi bærer alle babyene forskjellig, hva med de som ikke merker de er gravid før de føder??

Anonymous poster hash: bcceb...25f
Skrevet

Jeg tror kanskje hun har spist en ert ...

Næsj, er det ikke karbohydrater i erter? Kanskje det er en sånn protese? Gravidprotese?

Anonymous poster hash: 8fbd8...043

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...