Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #26 Skrevet 17. juli 2016 Det er det samme med meg :-) Jeg prioriterer sol og varme, selv om det blir skralt en stund etterpå. Men det går jo greit med havregryn og lapskaus. Sommerens sydentur er årets høydepunkt og noe vi gleder oss til hele år. Anonymous poster hash: caa67...30b
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #27 Skrevet 17. juli 2016 Har også prioritert ferie og kan heller leve skralt resten av mnd når ungene er hos far sin Anonymous poster hash: 4a80d...ef8
MMP Skrevet 17. juli 2016 #28 Skrevet 17. juli 2016 Vi har og dårlig råd etter en sommerferieturer Bruker alltid mer enn planlagt!!! Men men, pytt pytt, så lever vi sparsommelig til neste lønning. Havregryn til frokostVegetarmat, eks ris, frosne grønnsaker med masse krydder Finnes masse rimelig mat, men 269 kr var litt vel lite til å vare ut mnd da.... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #29 Skrevet 17. juli 2016 Merkelig til moralsk forargelse folk klarer å mønstre. Og hun som ikke har "kunnet" dra til syden på 13 år fordi huset må pusses opp: det er da like mye et valg å kjøpe ei rønne og klynke over det etterpå. Hvis man velger å bo seg i hjel blir det ingen ferier. Ungene vil nok takke deg når arven skal fordeles... Forskjellen er at jeg ikke klager til noen om det. Bare fakta. Dør ikke av å ikke dra til syden tenk. Rønne?? Alle hus trenger vedlikehold, huset er fra 90 tallet. Og vi er ikke rike heller. Anonymous poster hash: 19a4a...0da
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #30 Skrevet 17. juli 2016 Jeg ser det ikke nødvendigvis som feilprioritering å reise på ferie med dårlig råd. Men det er klart som dagen at da har du rioritert bort hverdagen, og må suge på labben en stund. Jeg er sikker på at du husker ferien lenger enn perioden etterpå uten penger. Du må bare sette tæring etter næring og leve uhyre billig. Lykke til! Anonymous poster hash: e112f...f07
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #31 Skrevet 17. juli 2016 Ja, turen var absolutt et høydepunkt. Lever lenge på det. Så får ha det sånn en stund. Er det helt krise kan jeg kanskje ta gjerne låne litt. Takk. Anonymous poster hash: 2e6e3...486
Pirkeanonym Skrevet 17. juli 2016 #32 Skrevet 17. juli 2016 Heldigvis skal ungene til faren i 14 dager. Har vært en uke i syden + hjemme en uke. Og gjort litt forskjellig kjekt. Er alene med to barn og har ganske dårlig råd. Anonymous poster hash: 2e6e3...486 Her inne får en ikke klage på en dritt. Jeg forstår deg. Må selv til varmen hvert år pga helsa, selv om økonomien ikke er helt på lag..
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #33 Skrevet 17. juli 2016 herregud for et syte innlegg....lite penger selv etter feriene vi skal på,men har kjøpt mat og alt jeg trenger hele sommeren, så jeg får kanskje gjort litt ting ved siden av også, siden jeg har mat og sånt av det jeg trenger ellers,så nå har jeg igjen 500 til 1 august,men gidder ikke klage for det Anonymous poster hash: b40f7...077
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #34 Skrevet 17. juli 2016 herregud for et syte innlegg....lite penger selv etter feriene vi skal på,men har kjøpt mat og alt jeg trenger hele sommeren, så jeg får kanskje gjort litt ting ved siden av også, siden jeg har mat og sånt av det jeg trenger ellers,så nå har jeg igjen 500 til 1 august,men gidder ikke klage for det Anonymous poster hash: b40f7...077 Fortell meg hvor jeg syter??? Anonymous poster hash: 2e6e3...486
aanonym Skrevet 17. juli 2016 #35 Skrevet 17. juli 2016 Det kan du ikke klage på?? Vi har ikke vært i syden siden vi fikk barn for 13 år siden. Pengene må brukes på oppussing sv gammelt hus hvert år. Eller innskudd i ny bil. Tullete fjåseri! Anonymous poster hash: 19a4a...0da Folk prioriterer ulikt. Dere prioriterer oppussing og ny bil,andre vil ha opplevelser sammen ned barna, før de blir for store. Dere reiste til Syden uten barn, men unner ikke ungene sydentur?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #36 Skrevet 17. juli 2016 herregud for et syte innlegg....lite penger selv etter feriene vi skal på,men har kjøpt mat og alt jeg trenger hele sommeren, så jeg får kanskje gjort litt ting ved siden av også, siden jeg har mat og sånt av det jeg trenger ellers,så nå har jeg igjen 500 til 1 august,men gidder ikke klage for det Anonymous poster hash: b40f7...077 Jeg skjønner ikke hvor HI syter, kan du vise meg det? Det ER lov å lage innlegg her om hva man vil,innenfor forumets regler. Så mye pes i en tråd for noen få setninger har jeg ikke sett på DIB før. Hva med å bare gi litt sympati eller LA VÆRE Å KOMMENTERE? Anonymous poster hash: 9aea3...957
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #37 Skrevet 17. juli 2016 Synes virkelig ikke synd på deg. Her er det ingen ferie, ikke kino, ikke svømmehall, ikke noe som koster penger. Vi har vel egentlig ca 1000 kr i måneden å bruke på mat og div. Sier seg selv at vi går i underskudd hver måned. Ingen vi kan spørre om hjelp fra, da jeg ikke har familie. Anonymous poster hash: 38b57...1cf
Gjest Antarctica Skrevet 17. juli 2016 #38 Skrevet 17. juli 2016 Forskjellen er at jeg ikke klager til noen om det. Bare fakta. Dør ikke av å ikke dra til syden tenk. Rønne?? Alle hus trenger vedlikehold, huset er fra 90 tallet. Og vi er ikke rike heller. Anonymous poster hash: 19a4a...0da Du klager/klager ikke i akkurat like stor eller liten grad som Hi. Hun forteller hva hun prioriterer, du sabler henne ned og forteller hva du prioriterer. Ditt valg er ikke bedre. Og du har ingen grunn til å si "tullete fjåseri" til andres valg.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #39 Skrevet 17. juli 2016 Ville ha sommer og sol + bading. Hadde vi vært hjemme disse to ukene hadde vi ikke hatt noe bra vær. Har ihvertfall fått en uke med sommer. Anonymous poster hash: 2e6e3...486 Det er mange som tenker som deg. Det er derfor vi har (behov for?) programmer som "luksusfellen"... Anonymous poster hash: b626e...b28
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #40 Skrevet 17. juli 2016 Det er mange som tenker som deg. Det er derfor vi har (behov for?) programmer som "luksusfellen"... Anonymous poster hash: b626e...b28 Så jeg trenger luksusfellen mener du? Fordi jeg selv har litt lite igjen etter tur med mine barn. Og det går bare ut over meg. Anonymous poster hash: 2e6e3...486
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #41 Skrevet 17. juli 2016 Så jeg trenger luksusfellen mener du? Fordi jeg selv har litt lite igjen etter tur med mine barn. Og det går bare ut over meg. Anonymous poster hash: 2e6e3...486 Om du må ta opp lån fordi du var i syden uten å egentlig ha råd, kan det være du etter hvert lander der. Er noen som startet slik. Da går det utover barna. Ellers synes jeg det er flott at du prioriterer barna så lenge du faktisk klarer deg etterpå med et veldig nøkternt budsjett. Anonymous poster hash: b6f5c...599
savvy Skrevet 18. juli 2016 #42 Skrevet 18. juli 2016 Buhu, dere har selv valgt å kjøpe oppussingsprosjekt. Du kjefter på at hi syter, men syter selv......... Anonymous poster hash: 86b35...a3e Hvor ser du at hun klager eller syter ?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #43 Skrevet 18. juli 2016 Synes virkelig ikke synd på deg. Her er det ingen ferie, ikke kino, ikke svømmehall, ikke noe som koster penger. Vi har vel egentlig ca 1000 kr i måneden å bruke på mat og div. Sier seg selv at vi går i underskudd hver måned. Ingen vi kan spørre om hjelp fra, da jeg ikke har familie. Anonymous poster hash: 38b57...1cf Hvor lenge har dere hatt det sånn og kommer det til å vedvare? Det må jo bli rimelig håpløst etterhvert og vanskelig å skaffe kreditt til å kunne fortsette å gå i minus? Håper det ordner seg for dere snart:-) Anonymous poster hash: f7e33...b4a
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #44 Skrevet 18. juli 2016 Når barna skal til far så går det. Du har sikker tørrmat og ting i fryseren du kan spise. Anonymous poster hash: a79eb...18d
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #45 Skrevet 18. juli 2016 Altså jeg syns ikke videre synd på deg Hi Sånn er det bare når man har prioritert litt luksus i ferien. Heldigvis skal barna til far, og da kan får du heller leve på billig mat. Barna er sikkert glad for at du tok dem med deg:) Anonymous poster hash: 77d72...d3d
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #46 Skrevet 18. juli 2016 Greit at ikke folk synes synd på meg, men det er kjedelig å ha så lite penger frem over. Men den uken i syden med sol, sommer og bading er verdt det. Her hjemme har vi ikke sommer. Vestlandet. Hadde gjort det om igjen. Og må ikke ta opp lån gir å klare meg. Går ikke ut over regninger eller noe. HI Anonymous poster hash: 2e6e3...486
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #47 Skrevet 18. juli 2016 Greit at ikke folk synes synd på meg, men det er kjedelig å ha så lite penger frem over. Men den uken i syden med sol, sommer og bading er verdt det. Her hjemme har vi ikke sommer. Vestlandet. Hadde gjort det om igjen. Og må ikke ta opp lån gir å klare meg. Går ikke ut over regninger eller noe. HI Anonymous poster hash: 2e6e3...486 De aller fleste syns det er kjedelig å ha lite penger. Du har valgt det selv, så ingen grunn til å synes synd på deg. Du har prioritert ferie, og det er helt greit. Ser likevel ikke hva du oppnår med å lage en sutretråd over det. Anonymous poster hash: b23dc...63b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå