Gå til innhold

Uff. :( Har neste ikke penger igjen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heldigvis skal ungene til faren i 14 dager. :)

 

Har vært en uke i syden + hjemme en uke. Og gjort litt forskjellig kjekt.

Er alene med to barn og har ganske dårlig råd.



Anonymous poster hash: 2e6e3...486
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troll. Det er vel ingen oppegående mennesker som reiser til syden for så å klage over dårlig råd etterpå?

 

Anonymous poster hash: b23dc...63b

Skrevet

Da hadde du enten ikke råd til å reise til syden, eller du har brukt for mye penger før og under ferien.

 

Ingen vits å klage når du tross alt har brukt tusenvis på ferie.



Anonymous poster hash: c985f...d34
Skrevet

Dette er ikke troll. Hvorfor kan jeg ikke det?



Anonymous poster hash: 2e6e3...486
Skrevet

Det kan du ikke klage på??

Vi har ikke vært i syden siden vi fikk barn for 13 år siden.

Pengene må brukes på oppussing sv gammelt hus hvert år. Eller innskudd i ny bil.

Tullete fjåseri!

 

Anonymous poster hash: 19a4a...0da

Skrevet

Ville ha sommer og sol + bading. Hadde vi vært hjemme disse to ukene hadde vi ikke hatt noe bra vær. Har ihvertfall fått en uke med sommer.



Anonymous poster hash: 2e6e3...486
Skrevet

 

Dette er ikke troll. Hvorfor kan jeg ikke det?

 

Anonymous poster hash: 2e6e3...486

 

 

Hvilken grunn har du til å klage? Du sier du har ganske dårlig råd, likevel har du prioritert å være en uke i syden + gjøre div. her hjemme etterpå som du har brukt (for) mye penger på.

Du har prioritert å ha det slik du har det nå.

 

Du har etter mine begreper ikke særlig dårlig råd når du har råd til å reise til syden for deg og flere barn.

Eller du prioriterer pengene dine feil, men det er også et valg å nå sitte med lite penger selv når barna drar til faren.

 

Anonymous poster hash: c985f...d34

Skrevet

 

Ville ha sommer og sol + bading. Hadde vi vært hjemme disse to ukene hadde vi ikke hatt noe bra vær. Har ihvertfall fått en uke med sommer.

 

Anonymous poster hash: 2e6e3...486

 

 

Vel, da valgte du jo sol og bading fremfor å ha penger de neste ukene. Det var et bevisst valg du gjorde, dermed ikke særlig grunn til å klage over dårlig råd.

Litt realitetsorientering kan være greit. Fokuser på at du/dere hadde det fint istedenfor å klage over de neste ukene.

Mener du det ikke er verdt å sitte noen uker med dårligere råd, så har du lært noe av det, du drar ikke på turer du ikke har råd til senere.

 

Anonymous poster hash: c985f...d34

Skrevet

 

Ville ha sommer og sol + bading. Hadde vi vært hjemme disse to ukene hadde vi ikke hatt noe bra vær. Har ihvertfall fått en uke med sommer.

 

Anonymous poster hash: 2e6e3...486

Du ville ha sommer og sol? Du tror ikke vi andre vil ha sommer og sol. Det er mange som ikke har noe valg i det hele tatt. Skjerp deg! Slutt og syt!

 

Anonymous poster hash: bfa7d...a96

Skrevet

 

Dette er ikke troll. Hvorfor kan jeg ikke det?

 

Anonymous poster hash: 2e6e3...486

Fordi du med vilje og viten har satt deg selv i denne situasjonen. Klag i vei, men kom ikke å si at du er oppegående...

 

Anonymous poster hash: b23dc...63b

Skrevet

Ja, har valgt en fin sommer, sol bading. Nøktern sånn sett bare spist og ikke kjøpt ting. Og sitter nå med lite når de reiser vekk. ikke lurt kanskje, men ønsker å gi de det og meg selv om lite etterpå.



Anonymous poster hash: 2e6e3...486
Skrevet

Herregud for noen svar du får Hi! Høres ut som du har hatt en super ferie med barna dine. Kjøp en pakke knekkebrød og en pose havregryn - det gjør jeg de ukene jeg ikke har barna. Går greit det 😊

 

Anonymous poster hash: 9c75e...577

Skrevet

 

Ja, har valgt en fin sommer, sol bading. Nøktern sånn sett bare spist og ikke kjøpt ting. Og sitter nå med lite når de reiser vekk. ikke lurt kanskje, men ønsker å gi de det og meg selv om lite etterpå.

 

Anonymous poster hash: 2e6e3...486

Så ikke syt da. Du tok et valg, men dårlig råd har du ikke. Mennesker som virkelig har dårlig råd kan faktisk ikke reise til syden.

 

Anonymous poster hash: b23dc...63b

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

Merkelig til moralsk forargelse folk klarer å mønstre.

 

Og hun som ikke har "kunnet" dra til syden på 13 år fordi huset må pusses opp: det er da like mye et valg å kjøpe ei rønne og klynke over det etterpå. Hvis man velger å bo seg i hjel blir det ingen ferier. Ungene vil nok takke deg når arven skal fordeles...

Endret av Pashla
Skrevet

FOLKENS hun prøver å provosere... Det er et nett-troll.... Hvorfor hun gidder? IKKE SPØR ENGANG... 



Anonymous poster hash: 24f8d...57a
Skrevet

 

FOLKENS hun prøver å provosere... Det er et nett-troll.... Hvorfor hun gidder? IKKE SPØR ENGANG...

 

Anonymous poster hash: 24f8d...57a

Skjønner ikke hvorfor dette innlegget var provoserende? Hun bare konstanterer fakta...

 

Anonymous poster hash: d21c7...0a3

Skrevet

Herregud for noen svar du får Hi! Høres ut som du har hatt en super ferie med barna dine. Kjøp en pakke knekkebrød og en pose havregryn - det gjør jeg de ukene jeg ikke har barna. Går greit det

 

Anonymous poster hash: 9c75e...577

Takk :) Ja, blir mat her, men lite penger. Det går det og. ;)

 

Anonymous poster hash: 2e6e3...486

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dette innlegget var provoserende? Hun bare konstanterer fakta...

 

Anonymous poster hash: d21c7...0a3

 

Men fakta er at hun ikke har så dårlig råd som det virker som om hun selv synes.

 

Hun har valgt å bruke tusenvis av kroner på sydentur til seg selv og barna. Da har hun prioritert å gjøre det fremfor å ha det greit selv de ukene hun ikke har barna. Da har hun ikke dårlig råd, hun tok valg som gjorde at hun valgte å ha det trangt noen uker selv.

 

Jeg har skrevet at hun burde fokusere på det hun har fått ut av sommeren og ferien så langt, men det virker som om det er viktigere å klage over dårlig råd nå.

 

Virker ikke som HI vet hva det er å ha virkelig dårlig råd.

 

Anonymous poster hash: c985f...d34

Skrevet

Må tilføye at mine foreldre har vært grei å sponse litt av turen vår (reiste med de). Skrev ikke dette for å provosere noe. Og ja jeg vet at det gjerne er folk som har mindre enn meg, men har ikke mye å leve for resten av mnd og gjerne neste mnd.



Anonymous poster hash: 2e6e3...486
Skrevet

 

Men fakta er at hun ikke har så dårlig råd som det virker som om hun selv synes.

 

Hun har valgt å bruke tusenvis av kroner på sydentur til seg selv og barna. Da har hun prioritert å gjøre det fremfor å ha det greit selv de ukene hun ikke har barna. Da har hun ikke dårlig råd, hun tok valg som gjorde at hun valgte å ha det trangt noen uker selv.

 

Jeg har skrevet at hun burde fokusere på det hun har fått ut av sommeren og ferien så langt, men det virker som om det er viktigere å klage over dårlig råd nå.

 

Virker ikke som HI vet hva det er å ha virkelig dårlig råd.

 

Anonymous poster hash: c985f...d34

Hun har dårlig råd fordi hun har vært i syden med barna, men det er ikke så farlig for barnas far skal ha dem de neste par ukene?

 

 

Anonymous poster hash: d21c7...0a3

Skrevet

Bare nysgjerrig - hvor mye har du når du synes du har lite?

 

Anonymous poster hash: ae07f...ce6

Skrevet

Bare nysgjerrig - hvor mye har du når du synes du har lite?

 

Anonymous poster hash: ae07f...ce6

Har 269 kr igjen på konto og burde holde til ut mnd.

 

Anonymous poster hash: 2e6e3...486

Skrevet

Her var det jammen meg mange surpomper i en og samme tråd



Anonymous poster hash: 86b35...a3e
Skrevet

Det kan du ikke klage på??

Vi har ikke vært i syden siden vi fikk barn for 13 år siden.

Pengene må brukes på oppussing sv gammelt hus hvert år. Eller innskudd i ny bil.

Tullete fjåseri!

 

Anonymous poster hash: 19a4a...0da

Buhu, dere har selv valgt å kjøpe oppussingsprosjekt. Du kjefter på at hi syter, men syter selv.........

 

Anonymous poster hash: 86b35...a3e

Skrevet

Ok, dårlig råd altså. Synd for deg (?). Reiser ingen plasser i år og har penger igjen til å spise ute, kjøpe klær osv. Har vært en drittsommer, men så jobber jeg uansett hele sommeren.

 

Anonymous poster hash: a7b64...0e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...