smiia Skrevet 14. juli 2016 #27 Skrevet 14. juli 2016 Er enig i at Hjertefru, Superdolly og iiik virker som noen fornuftige damer. I tillegg har jeg lest noen gode innlegg fra Helene Harefrøken. Pashla har også stort sett mye gjennomtenkt og opplyst å komme med, men hun kan noen ganger sjokkere meg med ekstreme meninger som jeg virkelig ikke kan identifisere meg med.
Havhesten Skrevet 14. juli 2016 #28 Skrevet 14. juli 2016 Pashla har alltid leseverdige svar. Noen ganger overraskende. Hun er sannelig blitt skarpere det siste året, men det kler et forum som dette. Iik er intelligent og varm. Digger Sug Luts snert, og til tider Sint naken biltyv.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2016 #29 Skrevet 14. juli 2016 Spyr faktisk! 😂😂😂 Wanna be psychologist eller bare rett og slett glad for å kunne gi noen en bitteliten del av alt det hun var vant med å gi før? Før hun ble for syk. Kansje hun pleide å være den i vennegjengen som tok i ett tak om noen hadde behov for det. Om det var ett flyttelass for noen, oppussing, vedlikehold, barnepass, gode råd, bake til en feiring osv. Kansje hun pleide å være på hyttetur med venner, ta i ett ekstra tak på jobben utenom arbeidstid, venninnekvelder, treffe familie og være sosial. Kansje det nå er redusert til å stort sett være innenfor husets fire vegger, treffe vennene sjeldent og kort, fordi hun ikke orker mer, hun har en familie å ta seg av, så kreftene må disponeres rett. Kansje hun da føler seg ensom, når familien er på skole og jobb. Besøk kan hun sjeldent ha da, for hun må orke lekser, middag, unger og alt når de kommer hjem for dagen. Kansje hun da, liggende på sofaen etter at vaskemaskin er satt på, tar fram telefon, leser ett innlegg som treffer henne i hjertet. Hun kan velge selv om hun orker å svare eller ikke, hun kan velge om hun vil følge opp svaret om noen svarer/spør, det er ingenting som må følges opp videre. Ja, da, akkurat da, kan hun, i ro og mak, skrive noen ord som kansje kan hjelpe den som trengte det. Hun kan hjelpe noen! Akkurat som før. En bitteliten del av det livet hun levde før, som hun lengter så veldig etter å få tilbake. Dén lille biten kan gi hun noe hun også lengter etter! Hvorfor skulle hun ikke det? Fordi noen kan bli kvalm av "kloke svar"? Nei, dette er vinn vinn, tenker jeg! Noen trenger noen gode ord, hun gir (kansje) gode ord, hun kan få positive tilbakemeldinger og hun føler at hun får være en del av noe, ett halmstrå på veien til det live hun levde, som hun er på vei til og lengter etter. Kansje hun er så "klok" fordi hun har 100 timer å tenke på, 100 måter å tenke på, 100 svar å gi, nettopp fordi hun har levd og lever akkurat det livet hun lever. Nei, hun får skrive det hun vil, så får andre velge å lese. Forhåpentligvis uten å bli kvalm... 😌 Anonymous poster hash: 5c294...1a3 Så fint skrevet Jeg kan også finne på å skrive lange svar og engasjere meg. Jeg er sånn in real life også. Jeg prøver ikke være noen psykolog eller "besserwisser". Kjenner bare fortvilelsen gjennom det folk skriver og sier. Har veldig lett for å sette meg inn i andres situasjon, og kanskje se løsninger de selv ikke ser. Det er ofte enklere når man ser det utenfra. Å få hjelp til å sortere tanker kan være gull verdt. Har selv fått kloke, gode svar her inne, og synes det er godt at det finnes damer som tar seg tid til å lese, sette seg inn i, og svare de som trenger det. Så får det heller gå på bekostning av de som føler seg kvalme og spyr. Anonymous poster hash: 59e2c...5cd
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #30 Skrevet 15. juli 2016 Darwinia. Hun har stort sett det faglige i orden og. Anonymous poster hash: 8d852...41c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #31 Skrevet 15. juli 2016 Vet desverre ikke nicket for hun skriver anonoym, men kjenner igjen stilen, og lengden på svarene hennes, veldig fornuftig og klok med gode svar med løsninger på situasjoner eller råd til personen som tråden handler om. Har ikke sett på ei stund da men leser heller ikke alle innlegg Jeg er veldig ofte enig med henne og hun er en som mange liker i forhold til tråder hvor det er en alvorlig problemstilling. Anonymous poster hash: 9c759...9c0 Tror vi tenker på samme person her. Svarer ofte langt på tråder der noen sliter med menn som ikke er snille med dem eller samlivsbrudd? Anonymous poster hash: 18c76...f79
Gjest Darwinia:-) Skrevet 15. juli 2016 #32 Skrevet 15. juli 2016 Jeg er ofte enig, men også ofte uenig, med Pashla. Er også ofte enig med Miss Maple.
Englenemine Skrevet 15. juli 2016 #33 Skrevet 15. juli 2016 Må nesten si MrsRiddick så stemmer nok vi er enige på en del saker ja 😃. Ellers kan jeg være enig med sug lut. Pashla, sint naken biltyv, mammantilnurket og noen til jeg ikke husker nick i farta, men samtidig et det enkelte saker jeg er helt uenig i ting med dem. kommer ann på temaene , men liker hvordan de er så direkte på ting, og ang sug lut har jeg skrevet før at jeg føler hun minner meg om ei jeg kjenner i rl.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2016 #34 Skrevet 15. juli 2016 Så fint skrevet Jeg kan også finne på å skrive lange svar og engasjere meg. Jeg er sånn in real life også. Jeg prøver ikke være noen psykolog eller "besserwisser". Kjenner bare fortvilelsen gjennom det folk skriver og sier. Har veldig lett for å sette meg inn i andres situasjon, og kanskje se løsninger de selv ikke ser. Det er ofte enklere når man ser det utenfra. Å få hjelp til å sortere tanker kan være gull verdt. Har selv fått kloke, gode svar her inne, og synes det er godt at det finnes damer som tar seg tid til å lese, sette seg inn i, og svare de som trenger det. Så får det heller gå på bekostning av de som føler seg kvalme og spyr. Anonymous poster hash: 59e2c...5cd Tusen takk 😊 Samme her, har lett for å sette meg inn i andres situasjon. Hvordan mennesker har det og hvordan de tar det i ulike situasjoner, er noe jeg synes er spennede og interessant. Det er bare sånn jeg er. Jeg liker å hjelpe, på mange måter, så når muligheten byr seg, hvorfor ikke? ☺☺☺ Nei, da får andre bare la være å lese. 👍👍👍 Anonymous poster hash: 5c294...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå