Gå til innhold

Hvilket nick her inne er du oftest enig med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor?

Anonymous poster hash: de187...e4c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har egentlig ikke oversikt over hvem som mener hva. Er ofte enig med noen, men så ser jeg et annet innlegg de har skrevet der jeg er maks uenig. 

Nå ser jeg ikke hvor mange innlegg Iiik skriver, men siden hun ofte liker mine innlegg, vil jeg jo tro at vi har ganske like meninger om ting =) 

Anonymous poster hash: 6ad3d...84a
Skrevet

Pashla. Men hun er også en av dem jeg oftest er uenig med, så det sier nok ikke så mye mer enn at hun har mange meninger. ;)

Anonymous poster hash: dc1a6...0f0

Skrevet

Jeg merker at jeg ofte er enig med Pashla. Synes hun virker som en fornuftig dame.

Anonymous poster hash: 6d8a1...16a
Skrevet

Samme som flere sier, kan være hjertens enig om en ting, for så å bli kjempeprovosert av samme person.

Skrevet

Mammantilnurket mener jeg å ha merket meg i det siste.

Anonymous poster hash: 59e2c...5cd

Skrevet

Vet desverre ikke nicket for hun skriver anonoym, men kjenner igjen stilen, og lengden på svarene hennes, veldig fornuftig og klok med gode svar med løsninger på situasjoner eller råd til personen som tråden handler om. Har ikke sett på ei stund da men leser heller ikke alle innlegg :) Jeg er veldig ofte enig med henne og hun er en som mange liker i forhold til tråder hvor det er en alvorlig problemstilling. 

Anonymous poster hash: 9c759...9c0
Skrevet

Anonym bruker 🖒

Anonymous poster hash: 4e042...99d

Skrevet

Himmel og Hav Gjennomtenkte og gode svar

Ostepop123 ?  Hun skriver ikke så ofte, men som regel enig med henne

Iiiik                    Fornuftig dame

Pashla              Kaller en spade for en spade

Sommerfuggel

Sug Lut, selv om noe blir satt vel på spissen av og til, samme med

Lektor Doppler

Sikkert noen flere, men det var de jeg kom på i farta...

Selv er jeg her nesten hver dag, men skriver som regel anonymt. Nettnoia :)

Savner Miryks og Tyrkisk pepper.

Anonymous poster hash: 1e340...ca0
Skrevet

Jeg har egentlig ikke oversikt over hvem som mener hva. Er ofte enig med noen, men så ser jeg et annet innlegg de har skrevet der jeg er maks uenig. 

Nå ser jeg ikke hvor mange innlegg Iiik skriver, men siden hun ofte liker mine innlegg, vil jeg jo tro at vi har ganske like meninger om ting =) 

Anonymous poster hash: 6ad3d...84a

Du er sikkert fornuftig siden jeg liker svarene dine. Trykker ikke så altfor ofte liker heller, så det sier sitt. 

Jeg er ofte enig med Superdolly har jeg lagt merke til. Jeg tror vi har mange av de samme verdiene og holdningene, og hun holder seg innenfor det jeg synes er akseptabel måte å få frem meningene sine på. Og så har jeg et par håndfuller med folk her inne som jeg kjenner til en viss grad, og som jeg ofte er enig med. Noen av dem er jeg imidlertid også veldig uenig med noen ganger. 

Skrevet

Vet desverre ikke nicket for hun skriver anonoym, men kjenner igjen stilen, og lengden på svarene hennes, veldig fornuftig og klok med gode svar med løsninger på situasjoner eller råd til personen som tråden handler om. Har ikke sett på ei stund da men leser heller ikke alle innlegg :) Jeg er veldig ofte enig med henne og hun er en som mange liker i forhold til tråder hvor det er en alvorlig problemstilling.

Anonymous poster hash: 9c759...9c0

Ja! Hun med de lange, kloke svarene!

Skrevet

Ja! Hun med de lange, kloke svarene!

Jeg spyr litt av hun med de lange svarene. Så klok og så mye tid til å gå fullt inn i andres liv? Wanna be psychologist?

Anonymous poster hash: 1c898...4cf

Skrevet

Stort sett alltid enig med "Sint naken biltyv".Hun skriver/sier det jeg tenker.Er dessverre en stund siden jeg har "sett" henne her inne:-(

Anonymous poster hash: 3584d...6a0

Skrevet

Jeg synes Iiik sier mye fornuftig, og jeg er ofte enig med henne. En annen jeg har lagt merke til, er Hjertefru. Og Lektor Doppler med tillegg.

Vi er ikke alltid enige i alt, men jeg synes dette er nick som klarer å få fram meningene sine uten å bli ufine og ekle.

Det er sikkert flere også som jeg ikke kommer på i farten.

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg spyr litt av hun med de lange svarene. Så klok og så mye tid til å gå fullt inn i andres liv? Wanna be psychologist?

Syns hun gjør en god gjerning med de svarene. Hun sa noe om at hun var syk og hadde tid, ja, i påvente av behandling. Gjør da ikke noe om folk disponerer tida si til å nettprate framfor å se på Paradise...

Gjest Antarctica
Skrevet

(Selv er jeg veldig ofte enig med Hjertefru, bare ikke politisk.)

Skrevet

Jeg har sansen for Pashla sine svar, og er ofte enig med henne. Syns hun har humor, varme, kløkt og mange gode innsikter :)

Skrevet

Soon to be mum. Fordi vi åpenbart tenker likt om mange ting.

Anonymous poster hash: 6d9a2...679

Skrevet

Kommer helt an på hva spørsmålene handler om! Er både enig og uenig meg enkelte brukere

Skrevet

Hjertefru, Iiiik, Superdolly og en del Pashla. Også i blant Mamma til 2, mener jeg huske.

Skrevet

(Selv er jeg veldig ofte enig med Hjertefru, bare ikke politisk.)

Hehe, jeg er oftest enig med deg men bare ikke politisk 😀 Prøver så godt jeg kan å være litt modigere med å signere med nick.

Anonymous poster hash: b0a25...99f

Skrevet

Hehe, jeg er oftest enig med deg men bare ikke politisk 😀 Prøver så godt jeg kan å være litt modigere med å signere med nick.

Anonymous poster hash: b0a25...99f

Skulle ikke være anonym

Skrevet

Oftest enig med Englenemine tror jeg... Ellers sier jo mange folk på forumet mye fornuftig. Er et par brukere jeg er totalt uenig med i det meste, men det er fint å ha forskjellige meninger på et forum. Ellers hadde det blitt drittkjedelig å være her :)

Skrevet

Nå er det få her inne som jevnlig bruker nick, så blir lite å velge i. Men Pashla skriver mye, og som regel svarer hun godt, klokt og gjennomtenkt. Et fint bidrag til siden.

Men når det er sagt, fy så uenig jeg kan være med deg Pashla, men har fått for meg at du er på "tur" når du har pms haha... For noen ganger, noen få ganger, kunne jeg vridd deg ;) men så vips... så er du tilbake til å være snill, fornuftig og smart :)

Anonymous poster hash: ab82d...7a2

Skrevet

Spyr faktisk! 😂😂😂

Wanna be psychologist eller bare rett og slett glad for å kunne gi noen en bitteliten del av alt det hun var vant med å gi før?

Før hun ble for syk.

Kansje hun pleide å være den i vennegjengen som tok i ett tak om noen hadde behov for det. Om det var ett flyttelass for noen, oppussing, vedlikehold, barnepass, gode råd, bake til en feiring osv. Kansje hun pleide å være på hyttetur med venner, ta i ett ekstra tak på jobben utenom arbeidstid, venninnekvelder, treffe familie og være sosial.

Kansje det nå er redusert til å stort sett være innenfor husets fire vegger, treffe vennene sjeldent og kort, fordi hun ikke orker mer, hun har en familie å ta seg av, så kreftene må disponeres rett.

Kansje hun da føler seg ensom, når familien er på skole og jobb.

Besøk kan hun sjeldent ha da, for hun må orke lekser, middag, unger og alt når de kommer hjem for dagen.

Kansje hun da, liggende på sofaen etter at vaskemaskin er satt på, tar fram telefon, leser ett innlegg som treffer henne i hjertet.

Hun kan velge selv om hun orker å svare eller ikke, hun kan velge om hun vil følge opp svaret om noen svarer/spør, det er ingenting som må følges opp videre.

Ja, da, akkurat da, kan hun, i ro og mak, skrive noen ord som kansje kan hjelpe den som trengte det.

Hun kan hjelpe noen! Akkurat som før. En bitteliten del av det livet hun levde før, som hun lengter så veldig etter å få tilbake.

Dén lille biten kan gi hun noe hun også lengter etter!

Hvorfor skulle hun ikke det?

Fordi noen kan bli kvalm av "kloke svar"?

Nei, dette er vinn vinn, tenker jeg!

Noen trenger noen gode ord, hun gir (kansje) gode ord, hun kan få positive tilbakemeldinger og hun føler at hun får være en del av noe, ett halmstrå på veien til det live hun levde, som hun er på vei til og lengter etter.

Kansje hun er så "klok" fordi hun har 100 timer å tenke på, 100 måter å tenke på, 100 svar å gi, nettopp fordi hun har levd og lever akkurat det livet hun lever.

Nei, hun får skrive det hun vil, så får andre velge å lese. Forhåpentligvis uten å bli kvalm... 😌

Anonymous poster hash: 5c294...1a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...