Gå til innhold

Kvinneguiden damer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såvidt jeg har sett så er det stort sett juks, løgn, brudd på lover, etc. som diskuteres. Bra at noen tar det opp i og med at flere blogger er million bedriften som som driver med alskens snusk.

Villa Paprika har kjørt to firma i grøfta på ett år, men dama selv skryter av millionlønn. Hun sier også at hun jogger masse fordi hun har kraftig bekkenløsning og sier hun ligger på alle fire og vasker gulvet. Mens hun har truende prematurfødsel.

Men det er ikke lov å si at noe skurrer en plass? Hun lever av at leserne klikker seg inn, men de får ikke mene noe eller spørre om sinnsyke selvmotsigelser nesten daglig?

Anonymous poster hash: 6f9a8...a0e

Når damene der inne ikke leser bloggene engang for de ikke vil gi bloggeren klikk og de planlegger hvem som skal gå innpå å ta skjermdump for så å dele det med alle de andre, ja da syns jeg faktisk det skurrer vel så mye som selvmotsigelser i en blogg. Det sier faktisk ganske mye hvor sykelig opptatt enkelte er av bloggere. Dette gjelder ikke bare VP. Leste om samme metode innpå flere tråder og flere forskjellige bloggere. Det er denne oppsluktheten jeg faktisk ikke har evne til å forstå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hallååååå, jeg gjentar, poenget MITT var at jeg skjønner ikke at folk vil bruke tid og energi på å diskutere bloggere! Om det er hets eller hva dem har på brødskiva, jeg fatter bare ikke at det kan diskuteres opp og i mente i månedsvis! Igjen, VP var et eksempel!!! Hvorfor gjør de det og hva gir det dem, DET var det jeg lurte på. Du sporer jo fullstendig av! Definisjon på mobbing: systematisk fysisk eller psykisk mishandling over tid. Jeg vil ikke påstå at denne tråden sårer brukerne på KG noe nevneverdig.

Men hallåååå: Jeg svarte ikke deg....

Anonymous poster hash: ae38b...bf8

Skrevet

Når damene der inne ikke leser bloggene engang for de ikke vil gi bloggeren klikk og de planlegger hvem som skal gå innpå å ta skjermdump for så å dele det med alle de andre, ja da syns jeg faktisk det skurrer vel så mye som selvmotsigelser i en blogg. Det sier faktisk ganske mye hvor sykelig opptatt enkelte er av bloggere. Dette gjelder ikke bare VP. Leste om samme metode innpå flere tråder og flere forskjellige bloggere. Det er denne oppsluktheten jeg faktisk ikke har evne til å forstå!

Sykelig opptatt du er av KG-brukerne da....

Skrevet

Greit, om en legger vekk hva flere mener om KG-damene; synes dere måten enkelte bloggere holder på er ok?

Uthenging av andre, mangelfull merking av sponsing/reklame og hyle opp om mobbing/hets når noen ikke fullroser dem?

(Og ikke begynn med kommentarer a la "bloggpoliti",det er et oppriktig spørsmål fra min side)

Anonymous poster hash: 6cb9d...61f

Skrevet

Nytter ikke å diskutere med den harde kjerne på rampelys. Å nekte å gi en blogger klikk og ta skjermdump er sykt, mye mer sykt enn samtlige bloggere er. Spørsmålet er hvorfor de gidder, og hvordan de klarer å kalle det konstruktiv kritikk, når det er ren mobbing fordekt

Anonymous poster hash: ad498...438

Nytter ikke å diskutere med dere her inne heller....  ;) 

Skrevet

Nytter ikke å diskutere med dere her inne heller.... ;)

Joda, det nytter det. Du diskuterer titt og ofte med meg på KG, sannsynligvis uten problemer. Men at noen setter søkelys på rampelys vet jeg at dere ikke liker.

Skrevet

Jeg leser mer blogger etter jeg begynte å henge på rampelys enn før, det sier litt.

Skrevet

Joda, det nytter det. Du diskuterer titt og ofte med meg på KG, sannsynligvis uten problemer. Men at noen setter søkelys på rampelys vet jeg at dere ikke liker.

Og den evige "dere-diskusjonen".  Hvem er dere?  Alle som skriver på Rampelys? Er du flink til å bås-sette ellers i livet?

At du kaller det å sette "søkelys" viser at du ikke har kontakt med virkeligheten.  Nei, ingen liker når noen lyger og forteller halvsannheter, slik det blir gjort av enkelte her inne. Da sier man i fra. 

Enkelte her ødelegger ryktet til dette forumet, når løgner og usakligheter får ligge. Det er iallefall helt sikkert. 

Skrevet

Og den evige "dere-diskusjonen". Hvem er dere? Alle som skriver på Rampelys? Er du flink til å bås-sette ellers i livet?

At du kaller det å sette "søkelys" viser at du ikke har kontakt med virkeligheten. Nei, ingen liker når noen lyger og forteller halvsannheter, slik det blir gjort av enkelte her inne. Da sier man i fra.

Enkelte her ødelegger ryktet til dette forumet, når løgner og usakligheter får ligge. Det er iallefall helt sikkert.

Haha!!! Ler! 'Hvem er dere'. Hvorfor later så mange av disse brukerene som at de ikke forstår?

Det morsomste var da en bruker på rampelys følte seg uthengt med nick i vp sitt kommentarfelt. Det likte hun ikke for da kunne jo andre lese innleggene hennes.

Skrevet

Sykelig opptatt du er av KG-brukerne da.... Anonymous poster hash: ae38b...bf8

Ja jeg ligger våken om natta!

Skrevet

Ja jeg ligger våken om natta!

Det tror jeg faktisk du gjør..

Anonymous poster hash: 5912c...b2a

Skrevet

Haha!!! Ler! 'Hvem er dere'. Hvorfor later så mange av disse brukerene som at de ikke forstår?

Det morsomste var da en bruker på rampelys følte seg uthengt med nick i vp sitt kommentarfelt. Det likte hun ikke for da kunne jo andre lese innleggene hennes.

Da hadde jeg og blitt redd. LKE har jo gått etter folk før, sagt de burde få ei kule i panna, etc. for mindre enn det her.

Skrevet

Da hadde jeg og blitt redd. LKE har jo gått etter folk før, sagt de burde få ei kule i panna, etc. for mindre enn det her.

Han er jo ikke riktig klok

Anonymous poster hash: 75c73...1d4

Skrevet

Den siste kommentaren i bloggen sier alt. Nå går hun alt for langt.

Fra "Jeg kom hjem til noe mer".

https://imgur.com/pQOqyUz

Anonymous poster hash: 21c0c...051

Skrevet

Greit, om en legger vekk hva flere mener om KG-damene; synes dere måten enkelte bloggere holder på er ok?

Uthenging av andre, mangelfull merking av sponsing/reklame og hyle opp om mobbing/hets når noen ikke fullroser dem?

(Og ikke begynn med kommentarer a la "bloggpoliti",det er et oppriktig spørsmål fra min side)

Anonymous poster hash: 6cb9d...61f

Jeg tenker at den beste måten å forholde seg til slike blogger er å aldri gå inn på bloggene deres. De tjener på klikk, de tjener på omtale (både god og dårlig). Ingenting er bedre for dem enn at bloggene deres holdes "aktuelle" av folk på slike forum som KG.

Jeg går ikke inn på disse useriøse bloggene, og jeg aner heller ikke hvem bloggerne er. Jeg gir dem ingen klikk - tror flere burde prøve akkurat det, da ville bloggerne forsvinne. Eller, de ville blitt nødt til å finne seg noe annet å gjøre fordi de ikke lenger kunne leve på å brette ut privatlivet sitt lenger.

Anonymous poster hash: c7649...4a8

Skrevet

Jeg elsker rampelys! Helene drage-tråden er en ren og skjær glede over hvor koko damer kan bli..

Hvem er Helene Drage for en?

Anonymous poster hash: 9ea4e...7d8

Skrevet

Ha ha, måten VP beskriver stilen sin😅🙈

Skrevet

Hvem/ hva er LKE?

Anonymous poster hash: ffacf...c10

Skrevet

Hvem/ hva er LKE?

Anonymous poster hash: ffacf...c10

Han som er gift med CBE ;)

Lars Kristian Eriksen.

Anonymous poster hash: a5cf3...0c8

Skrevet

Ha ha, måten VP beskriver stilen sin😅🙈

Ja, lo godt der. Selvinnsikt er en god ting å ha. 😂

Anonymous poster hash: 21c0c...051

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...