Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #26 Skrevet 12. juli 2016 Denne fødselen blir nok annerledes enn de andre. Du kan bare slappe helt av ❤ Og husk å ta imot hjelp! Det er veldig viktig Ser en dame som har mye omsorg for deg. Vanskelig å se om dette er mor, svigermor, eller en annen som er eldre enn deg, men ta imot hjelpen du får etterpå.Anonymous poster hash: cd595...378 Dette er en skikkelig atpåklatt så jeg har tenkt tanken selv i forhold til at fødselen vil være anderledes Helt rett som du sier at jeg ikke er flink til å ta i mot hjelp. Men jeg skal prøve å ta i mot hvis jeg føler behov for det etterpå Mannen skal være hjemme 3 uker etter fødsel. Anonymous poster hash: a3e27...552
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #27 Skrevet 12. juli 2016 Dette er en skikkelig atpåklatt så jeg har tenkt tanken selv i forhold til at fødselen vil være anderledes Helt rett som du sier at jeg ikke er flink til å ta i mot hjelp. Men jeg skal prøve å ta i mot hvis jeg føler behov for det etterpå Mannen skal være hjemme 3 uker etter fødsel. Anonymous poster hash: a3e27...552 Så kjekt med en attpåklatt ❤️ Jeg har en selv, og han er virkelig et lite drops som har brakt oss mye glede 😊 Da ønsker jeg deg masse lykke til med både fødsel og baby ❤️ Går så bra atte! Hold oss oppdatert da 😊 Anonymous poster hash: cd595...378
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #28 Skrevet 12. juli 2016 Så kjekt med en attpåklatt ❤ Jeg har en selv, og han er virkelig et lite drops som har brakt oss mye glede Da ønsker jeg deg masse lykke til med både fødsel og baby ❤ Går så bra atte! Hold oss oppdatert da Anonymous poster hash: cd595...378 Hjertelig takk igjen <3 reddende engel.. Jeg skal holde dere oppdaterte. Nå får jeg bare gå i spenning å vente. Slimproppen gikk på fredag og jeg har hatt masse maserier som ikke har ført noen vei gleder meg så utrolig mye til lille dropset vårt Anonymous poster hash: a3e27...552
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #29 Skrevet 12. juli 2016 Jeg er klarsynt, så om du gir meg fødelsdato og ca sted i landet så kan jeg se litt på deg 😊 Anonym for øyeblikket 😊 Anonymous poster hash: cd595...378 😅 Anonymous poster hash: f12b4...669
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #30 Skrevet 12. juli 2016 Lykke til HI Stol på degselv og magefølelsen, og som andre sier så vil dette gå bra! Anonymous poster hash: 24b99...652
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #31 Skrevet 12. juli 2016 Jeg er mer disig i mine synsevner, jeg baserer det på statistikk ikke kort. Jeg "ser" at sannsynligvis går dette helt greit, men for noen oppstår komplikasjoner . Lykke til med fødsel! På sykehuset er det flinke leger, barnepleiere og jordmødre som vil ta godt vare på deg! Anonymous poster hash: e5ff7...7f1
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #32 Skrevet 12. juli 2016 Hjertelig takk igjen <3 reddende engel.. Jeg skal holde dere oppdaterte. Nå får jeg bare gå i spenning å vente. Slimproppen gikk på fredag og jeg har hatt masse maserier som ikke har ført noen vei gleder meg så utrolig mye til lille dropset vårt Anonymous poster hash: a3e27...552 Ja, det var ganske klart at det nærmet seg fødsel hos deg. Denne tar seg god tid, så bare pass på å hold deg i aktivitet 😊 Mulig det blir litt starthjelp. Gleder meg til oppdatering fra deg 😊 Klem ❤️ Anonymous poster hash: cd595...378
SuperFries Skrevet 12. juli 2016 #33 Skrevet 12. juli 2016 Hvorfor, når du nettopp har gjort deg selv nervøs ved å spørre en tarot-dame, hopper du på den første og beste som tilbyr deg spådom? Har du ikke lært noen ting?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #34 Skrevet 12. juli 2016 Les denne, og slutt og tro på sånt tull! http://www.aftenposten.no/amagasinet/I-spakonens-makt-132672b.html Anonymous poster hash: e1a7b...cef
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #35 Skrevet 12. juli 2016 Hvorfor, når du nettopp har gjort deg selv nervøs ved å spørre en tarot-dame, hopper du på den første og beste som tilbyr deg spådom? Har du ikke lært noen ting? Jeg spurte ikke en tarot dame om baby var frisk.. Men om når fødselen ville starte. Å når hun som ville se på meg her inne så regnet jeg med at hun i tilfelle ville formulerer seg anderledes .. Å det var akkurat det hun gjorde hva jeg tror på har ingenting å si. Det er kun følelsen jeg sitter igjen med. Selvom jeg valgte å ikke tro på tarotdamen så har jeg hatt en gjernklo i brystet. Denne damen som så på meg her inne gjorde at gjernkloen forsvant. Så jeg er glad jeg hoppet på første og beste Anonymous poster hash: a3e27...552
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #36 Skrevet 12. juli 2016 Les denne, og slutt og tro på sånt tull!http://www.aftenposten.no/amagasinet/I-spakonens-makt-132672b.htmlAnonymous poster hash: e1a7b...cef Hehe jeg har bena godt plantet på jorden.. Dette skulle være for morroskyld egentlig, men når jeg får sånne vage beskjeder så er det klart jeg blir redd. Anonymous poster hash: a3e27...552
Gjest Antarctica Skrevet 12. juli 2016 #37 Skrevet 12. juli 2016 Kostet meg ingenting da jeg kjenner henne.. Så det går ikke på det Anonymous poster hash: a3e27...552 Hun kan da si hva hun vil, for det er jo bare humbug uansett.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #38 Skrevet 12. juli 2016 Noen er flinke med kortene og andre får det ikke til. Kortene er kun et hjelpemiddel. Kan du lese i kort, kan du også bruke andre metoder. Jeg har drevet med tarot og det er mange med meg. Folk flest gjør dette for gøy, ikke for å tjene penger. Når jeg drev med tarot, opplevde jeg at veldig mye stemte. Jeg har også blitt spådd av fremmede. En person, beskrev min sønn til punkt og prikke. Jeg kunne aldri ringt til en av disse spåkonene, du vet aldri hvem du kan stole på og det er veldig dyrt. Til hi. Venninnen din virker uerfaren og usikker. Kan hende hun ikke vet hvordan hun skal formidle det som kortene viser. Hun kan også ta feil. Selv de dyktigste spåkonene kan ta feil. Anonymous poster hash: 34131...f44
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #39 Skrevet 12. juli 2016 Hi, la oss si at din venninne faktisk ser. Om hun virkelig har evner og så at noe var galt, så ville hun formulert seg anderledes, hun ville bedt deg ta en sjekk osv. Men det gjorde hun ikke, hun var "profesjonell" på den måten at hun ikke sa noe. Jeg tror nok at hun ordla seg noe klumsete, og at der du tolket det som at hun mener noe er galt, så mener hun kanskje at det var vanskelig å få opp helt klart i tillegg til at hun nok vet at hun ikke bør komme med en dato/klokkeslett, nettopp fordi ting kan skje - uten at det trenger å være noe galt. Jeg ville ikke tolket det hun sa som noe negativt. Anonymous poster hash: d818a...a68
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #40 Skrevet 24. juli 2016 Hei! Må bare spørre! Har tenkt sånn på deg Hi- hvordan går det med deg? Er alt i orden med deg og babyen? Anonymous poster hash: c79e9...6f0
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #41 Skrevet 27. juli 2016 Hei jeg har fått en nydelig baby som det ikke var noe galt med. Fødselen ble som jeg forventet, fort og greit. Jeg hadde ikke noe å bekymre meg for :) alt er perfekt! Anonymous poster hash: a3e27...552
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #42 Skrevet 27. juli 2016 Hei jeg har fått en nydelig baby som det ikke var noe galt med. Fødselen ble som jeg forventet, fort og greit. Jeg hadde ikke noe å bekymre meg for :) alt er perfekt! Anonymous poster hash: a3e27...552 Gratulerer!!😊 Anonymous poster hash: b6bae...263
Snuppa09 Skrevet 27. juli 2016 #43 Skrevet 27. juli 2016 Hei jeg har fått en nydelig baby som det ikke var noe galt med. Fødselen ble som jeg forventet, fort og greit. Jeg hadde ikke noe å bekymre meg for :) alt er perfekt! Anonymous poster hash: a3e27...552 Gratulerer!! Håper du tar lærdom og ALDRI tror på at noen kan se i fremtiden igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå