Gå til innhold

Tarotdame sa ting til meg som jeg blir uvel av

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakket med en dame jeg kjenner litt å hun skulle se litt på når jeg kunne forvente fødsel. Bare for morro skyld!

Jeg skriver på mld om hun kan se på når jeg føder og slenger inn at baby har det bra osv.

Ringer henne senere hvor hun sier ganske fort at hun ikke vil fortelle meg noe om baby under fødsel. Hun sier at ting ikke alltid blir som man håper. Og at mye kan skje under fødsel bla bla.. Jeg blir helt rar inni meg for jeg skjønner jo at hun hinter til at noe er galt. Jeg prøver å spørre mer, men hun vil lissom ikke svare. Bare sier at det blir ikke alltid slik vi ønsker. Prøvde å sende henne en mld senere på kvelden, men fikk samme svar da. Jeg ble så lei meg. Nå er jeg nervevrak. Jeg kan velge å ikke tro på det, men allikevel så er det så vanskelig å dytte tankene helt bort. Jeg bestilte legitime med engang så jeg kan få mast meg til en ultralyd.

Noen som er klarsynte eller driver med tarot som kan berolige meg?

Anonymous poster hash: a3e27...552

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som hun utnytter deg slik at du skal kontakte henne igjen og bruke mer penger.

Anonymous poster hash: 4665d...b14

Skrevet

Høres ut som hun utnytter deg slik at du skal kontakte henne igjen og bruke mer penger. Anonymous poster hash: 4665d...b14

Kostet meg ingenting da jeg kjenner henne.. Så det går ikke på det

Skrevet (endret)

Hør på hva legen sier, ikke en tarotdame! Ikke sikkert at det en tarotdame sier gir grunnlag for en henvisning til UL, du kan jo kontakte et privat legesenter og ta UL der for egne penger.

Senk skuldrene og stress ned. 

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Hør på hva legen sier, ikke en tarotdame! Ikke sikkert at det en tarotdame sier gir grunnlag for en henvisning til UL, du kan jo kontakte et privat legesenter og ta UL der for egne penger.

Senk skuldrene og stress ned.

Takk! Prøver,men dette gjorde meg såååå redd. Blir greit å komme seg til legen i morgen.

Skrevet

Takk! Prøver,men dette gjorde meg såååå redd. Blir greit å komme seg til legen i morgen.

La dette være siste gangen du kontakter en spå/tarotdame så slipper du unødvendig engstelse, eller få falske forhåpninger. 

Dette kommer til å gå bra! 

Skrevet

Idiotisk av deg å spørre en tarot-dame i utgangspunktet. Hvordan i huleste skal hun kunne se hvordan fødselen går i kortene sine? Og det sier jeg, som i utgangspunktet både er åpen for og har opplevd det uforklarlige.

Slapp av , det kommer til å gå helt fint.

Også hun tarot-dama, enn å svare sånn da... Målløs.

Skrevet

La dette være siste gangen du kontakter en spå/tarotdame så slipper du unødvendig engstelse, eller få falske forhåpninger. 

Dette kommer til å gå bra!

Tusen takk :)

Skrevet

Senk skuldrene, gå til legen og så skal du nok se at alt blir bra :)

Anonymous poster hash: b62f1...ed1
Skrevet

Idiotisk av deg å spørre en tarot-dame i utgangspunktet. Hvordan i huleste skal hun kunne se hvordan fødselen går i kortene sine? Og det sier jeg, som i utgangspunktet både er åpen for og har opplevd det uforklarlige.

Slapp av , det kommer til å gå helt fint.

Også hun tarot-dama, enn å svare sånn da... Målløs.

Jeg spurte egentlig bare om når fødselen startet? Det skulle bare være for morro skyld å se på.. Ingen krise om fødselen starter en annen dag. Men så sa hun alt dette andre som gjør meg til ett nervevrak rett og slett.

Skrevet

Senk skuldrene, gå til legen og så skal du nok se at alt blir bra :)Anonymous poster hash: b62f1...ed1

Tusen takk :) skal prøve.

Skrevet

Synes jeg var uprofesjonelt av dama. Ikke det at det yrket virker så proft i utgangspunktet. Men slike ting kan hun da holde for seg selv, om hun ikke vil si noe..

Skrevet

Tarot er kort. Papirlapper med bilder på. Hvilken rekkefølge de ligger i har naturligvis ingen verdens ting å si for hvordan fødselen din blir. Eller noe annet, for den saks skyld.

Anonymous poster hash: 9cb5c...98c
Skrevet

Hun kan spå om fødselen like mye som jeg kan. Altså ikke i det hele tatt. Hadde noen svart meg sånn hadde jeg tenkt at de var humbug, hadde overhodet ikke blitt stressa for at de hinta om fremtiden (som de ikke kan se).

Anonymous poster hash: 3a763...c9f

Skrevet

Jeg har spådd i tarot selv og erfart at det stemmer like bra som ren gjetning. Det er med andre ord bare tull. Om tarot virkelig hadde gitt noenlunde sikre svar på hva som skulle skje hadde det blitt brukt aktivt i politikken og næringslivet.

Anonymous poster hash: 649ac...5f0

Skrevet

Tusen takk for positive svar :) hjelper litt på knyttneven i magen ..

Skrevet

Tarot folk er full av nevroser og vrangforestillinger.

Det hun sa var piss! Hun kan ikke se noen verdens ting!

Vær så snill, ikke tro på henne!

At hun ga deg det svaret hun gjorde viste jo at hun er fullstendig på tur.

Hadde det vært et snev av sannhet i tarot, hadde hun uansett ikke fortalt deg dette. Skrulle!

Kjenner jeg blir sint på henne, og trist på sine vegne som blir så stressa... uten grunn.

Legg dette fra deg, med en eneste gang. Og når fødselen er over, og mest sannsynlig går HELT fint, gir du henne huden full for å være et hespetre! Kan du love meg det?

Anonymous poster hash: 31341...52e

Skrevet

Jeg reiste også til ei spådame med ei venninne, litt spontant og på tull. Hun skulle se an kortene sine om emnet barn Bl.a. Vel hun kunne fortelle meg at jeg ville slite med å få barn og at han jeg var sammen med nå ikke var mannen i mitt liv. Tror hun må ha misforstått litt fordi jeg hadde allerede to barn da jeg kom dit og jeg ønsket ikke flere 😂. Mannen er foreløpig mannen i mott liv så tar det med en klype salt også 😂

Anonymous poster hash: 95141...842

Skrevet

Jeg er klarsynt, så om du gir meg fødelsdato og ca sted i landet så kan jeg se litt på deg 😊

Anonym for øyeblikket 😊

Anonymous poster hash: cd595...378

Skrevet

Jeg er klarsynt, så om du gir meg fødelsdato og ca sted i landet så kan jeg se litt på deg

Anonym for øyeblikket Anonymous poster hash: cd595...378

Tusen takk :) 240478 vestfold

Skrevet

Tarot folk er full av nevroser og vrangforestillinger.

Det hun sa var piss! Hun kan ikke se noen verdens ting!

Vær så snill, ikke tro på henne!

At hun ga deg det svaret hun gjorde viste jo at hun er fullstendig på tur.

Hadde det vært et snev av sannhet i tarot, hadde hun uansett ikke fortalt deg dette. Skrulle!

Kjenner jeg blir sint på henne, og trist på sine vegne som blir så stressa... uten grunn.

Legg dette fra deg, med en eneste gang. Og når fødselen er over, og mest sannsynlig går HELT fint, gir du henne huden full for å være et hespetre! Kan du love meg det?Anonymous poster hash: 31341...52e

Tusen takk for svar :) hjelper at dere forteller meg noen alvorsord :)

Skrevet

Jeg reiste også til ei spådame med ei venninne, litt spontant og på tull. Hun skulle se an kortene sine om emnet barn Bl.a. Vel hun kunne fortelle meg at jeg ville slite med å få barn og at han jeg var sammen med nå ikke var mannen i mitt liv. Tror hun må ha misforstått litt fordi jeg hadde allerede to barn da jeg kom dit og jeg ønsket ikke flere . Mannen er foreløpig mannen i mott liv så tar det med en klype salt også Anonymous poster hash: 95141...842

Godt å høre sånne historier nå :)

Skrevet

Tusen takk :) 240478 vestfold

Første bildet jeg fikk er at fødselen blir tøff og langvarig, men det får helt fint med dere begge. Hun er i gode hender, og selv om der kanskje blir noen startvansker, så går det veldig bra. Det er kanskje det hun mener med at det ikke alltid går som man ønsker..?

Uansett så er ikke dette noe du skal gå å grue deg til. Jeg ser at du blir sliten, men alt vil gå bra med dere begge! Du får ekstra tid til å komme til hektene igjen, og du må også bli flinkere til å takke ja til hjelp. (Det er du kanskje ikke så flink til..)

Gled deg til fødselen, du kommer til å føle deg som en gudinne etterpå 😊❤️

Og ikke bry deg noe mer med tarotkortene til venninna di. Dette driver hun med på hobbybasis! Du har ikke lenge igjen til fødsel. Bruk denne tiden til å gå turer og hold deg i form! Det hjelper deg mye på vei 😊

Skrevet

Første bildet jeg fikk er at fødselen blir tøff og langvarig, men det får helt fint med dere begge. Hun er i gode hender, og selv om der kanskje blir noen startvansker, så går det veldig bra. Det er kanskje det hun mener med at det ikke alltid går som man ønsker..?

Uansett så er ikke dette noe du skal gå å grue deg til. Jeg ser at du blir sliten, men alt vil gå bra med dere begge! Du får ekstra tid til å komme til hektene igjen, og du må også bli flinkere til å takke ja til hjelp. (Det er du kanskje ikke så flink til..)

Gled deg til fødselen, du kommer til å føle deg som en gudinne etterpå ❤

Og ikke bry deg noe mer med tarotkortene til venninna di. Dette driver hun med på hobbybasis! Du har ikke lenge igjen til fødsel. Bruk denne tiden til å gå turer og hold deg i form! Det hjelper deg mye på vei Anonymous poster hash: cd595...378

Tusen tusen hjertelig takk <3

Det kan godt være det.. Jeg har hatt styrtsfødsler med mine andre barn så det vil i tilfelle bli helt anderledes med en langvarig fødsel denne gangen. Jeg har vært i så god form at jeg løper i gangene etterpå. Men bryr meg ingenting om fødsel tar lang tid så lenge baby har det bra :) nå roet du hjertet mitt så jeg får sove godt <3

Skrevet

Tusen tusen hjertelig takk <3

Det kan godt være det.. Jeg har hatt styrtsfødsler med mine andre barn så det vil i tilfelle bli helt anderledes med en langvarig fødsel denne gangen. Jeg har vært i så god form at jeg løper i gangene etterpå. Men bryr meg ingenting om fødsel tar lang tid så lenge baby har det bra :) nå roet du hjertet mitt så jeg får sove godt <3

Denne fødselen blir nok annerledes enn de andre. Du kan bare slappe helt av 😊❤️

Og husk å ta imot hjelp! Det er veldig viktig 😊 Ser en dame som har mye omsorg for deg. Vanskelig å se om dette er mor, svigermor, eller en annen som er eldre enn deg, men ta imot hjelpen du får etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...