Gå til innhold

Hjelp til å avslutte ammingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ammet gutten min til han var 3 år... Men da var det slutt fra min side. Han fikk kveldspupp og morgenpupp og mat imellom for å trappe ned. 

Anonymous poster hash: ab139...f29
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare si at dere som har menn som grafser og eter på puppene deres da er like ekle. Puppene er der for babyene/barna våre og er like naturlig at de spiser på som annen mat. Har en mann som er glad i puppene mine, men her satt han nettopp og smørte skiver med egen kniv til frokost, gitt.

Verden er et psykt sted...Anonymous poster hash: 99a9c...977

Ja, knepp opp blusen og la treåringen patte på deg på cafe mellom munnstukkene med vaffel, da skal du se at det er alle vi andre som er " psyke".

Anonymous poster hash: 5a5c8...be4

Skrevet

Jeg trappet ned til kun morgen og kveld, så kun kveld. Min er litt over ti måneder. Hun maste og dro i klærne hele dagen og jeg slet med å få henne til å sove osv. uten pupp. På kvelden, når hun fikk, var hun ikke så ivrig: superglad og skal ha, men ble utålmodig og bare tøyset nesten med det samme vi startet. Etter at jeg trappet ned ble det mindre melk, kanskje derfor.

Litt trist å slutte, men min elsker annen mat og er så blid og glad, så har det nok fint likevel:) Et par uker siden nå, og mye mindre mas og kloring, selv om hun stadig putter hånden ned i genseren;) Blir mindre og mindre.

Anonymous poster hash: 0eb2f...aa4

Skrevet

Ammet gutten min til han var 3 år... Men da var det slutt fra min side. Han fikk kveldspupp og morgenpupp og mat imellom for å trappe ned. 

Skal nevne i forhold til sykdom som hun over: Gutten min var nesten aldri syk før vi sluttet med ammingen, han fikk alt mulig rart de første månedene men nå et par år senere så er han veldig sjelden syk, har ikke allergier eller astma (som fins i familien min, men kun med de som ble flaskeforet).

Skrevet

Det er ikke ekkelt å amme en ett åring! Delammet minste til hun ble 1, men da var det stopp. Hun har alltid tatt flaske flaske heldigvis så det var aldri et problem. Trapp ned gradvis så går det seg til :) Amme en 3 åring er spesielt da..min jente er to år og 3 mnd og hun er et stort barn i mine øyne, kunne ikke gitt henne pupp mere! WHO anbefaler amming til 2 års alderen, men det er vel spesielt i U-land det da. Vi har tilgang på rent vann og næringsrik mat her i landet.

Anonymous poster hash: 96c96...86d

Skrevet

Jeg sluttet å amme siste like før ham ble 3 år, de 3 eldre søsknene sluttet når de var litt over året. Alle har vist selv at de var klar for å slutte. Ikke noe ekkelt å amme barnet sitt lenge. !! Alle bør amme til 2 år (om de kan) , om noen barn og mødre ønsker å holde på lengre, er ikke det noe ekkelt i det het tatt. Wn koselig stund for mor og barn.

Anonymous poster hash: f2570...233

Skrevet

De andre var litt over 2 år skulle det stå .

Anonymous poster hash: f2570...233

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...