Gå til innhold

Ny sykkel, og naboen har ikke sett den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok.

Jeg vurderer å ta min GAMLE sykkel og sykle forbi han, tror dere han reagerer på det?

Anonymous poster hash: 47eeb...fcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Jeg vurderer å ta min GAMLE sykkel og sykle forbi han, tror dere han reagerer på det?

Bare hvis du er naken fra livet og ned. Eventuelt kler deg ut som tomatsuppe uten makaroni

Anonymous poster hash: f6171...c14

Skrevet

En fullstendig ubegripelig tråd....? Enten dårlig forklart, eller ubegripelig tema. I utgangspunktet er det sef ikke rart at naboen din ikke har lagt merke til din nye sykkel....?,

Anonymous poster hash: 4417f...8d9

Ja, jeg sjønner heller ikke??

Enten er hi drita full, eller alvorlig psykisk syk... 😳

Anonymous poster hash: 08899...9e4

Skrevet

Hva er det å ikke skjønne??

Skrevet

Nå vet ikke jeg hva du mener med voksengodis, jeg spiser seigmenn og drikker vin. Ikke klør jeg heller. Men tilbake til naboen, nå har han gitt ungene mine IS, uten å spørre meg først. Jeg begynner å mistenke at det er noe som ikke stemmer. Men jeg tør ikke å si noe, er litt konfliktsky. Han hadde ikke nevnt sykkelen til ungene. Tror dere det er sant at han ikke har sett den? Jeg vet ikke hva jeg skal tro, når han i tillegg begynner å gi ungene MINE is.. River meg lett i håret her..

Ah du er hun med snopegodis eller hva det var, i veska?

Og når nabon ikke har sett sykkelen din OG han gir barna is, er det bare å ringe politiet! Bare husk å ikke mat Berit (var det det hunden til politiet het?) med pølse!

Anonymous poster hash: 4cdd2...707

Skrevet

Det er helt på trynet. Jeg kjøpte ny sykkel for to år siden, ikke så veldig dyr, halvdyr kanskje. I løpet av bare noen dager hadde ALLE TOLV naboene mine sett den. Naboen din er en løgner. Du MÅ konfrontere ham før det er for sent. Seriøst.

Anonymous poster hash: 5f5b6...6d0

Skrevet

Bare et forsøk på å skape en ny morsom tråd..... Rett og slett et dårlig forsøk.

Anonymous poster hash: 9b918...968

Skrevet

Bare et forsøk på å skape en ny morsom tråd..... Rett og slett et dårlig forsøk.

Anonymous poster hash: 9b918...968

Nåja, har nå humra godt av en del svar her. Så SÅ dårlig var den ikke :))

Anonymous poster hash: 89174...054

Skrevet

Ah du er hun med snopegodis eller hva det var, i veska?

Og når nabon ikke har sett sykkelen din OG han gir barna is, er det bare å ringe politiet! Bare husk å ikke mat Berit (var det det hunden til politiet het?) med pølse!

Anonymous poster hash: 4cdd2...707

Haha, hæ? Nei, det er ikke samme dame. Jeg har ikke noen andre aktive tråder ute nå.

Skrevet

Nåja, har nå humra godt av en del svar her. Så SÅ dårlig var den ikke :))

Jo, den er ganske dårlig

Anonymous poster hash: 7e56e...b31

Skrevet

Jo, den er ganske dårlig

Anonymous poster hash: 7e56e...b31

Du må nå synes hva du vil, JEG synes ikke den er dårlig.

Skrevet

Vet du, dette er seriøst ille! Så ille at det hadde ødelagt både torsdags-, fredags- og lørdagskvelden for meg. I uke etter uke. Du må seriøst ta tak i dette. før det blir verre. Og så at han ga ungene dine is! en sommerdag! Is, liksom! Det burde jo være varm gløgg, minst! Alkoholfri, så klart, må bare presisere det altså. Eller kakao! Noe som passer til sesongen! Ikke is, av alle ting!

Jeg synes du skal skrive minst ett anonymt brev til naboen, og overlevere det personlig sånn at du er helt sikker på at han får det, og så ringer du akuttpsykiatrisk team og bare jatter med ham til de kommer med hvite frakker og en tvangstrøye.

*rister sjokkert på hodet*

Skrevet

Jeg begynner å få bange anelser... Har han knekk i knærne og er iført ZEBRAtruse?

Anonymous poster hash: c4bb6...6ec

Skrevet

Haha - jeg ler fortsatt så jeg rister!!!Midt i blinken

Anonymous poster hash: 7858e...696

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...