Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Kjøpte meg ny sykkel her om dagen, en ganske dyr en. Og naboen sier han ikke har sett den? Hadde dere tenkt over det? Anonymous poster hash: 47eeb...fcd
hysterika Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Er sykkelen din stjålet? Hvoorfor tror du naboen har tatt den?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 Litt for tidlig til å være halvveis i rødvinsflaska? 🙈😬 Anonymous poster hash: 4c68a...cf3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 Er du på ferie og tror den er stjålet? Eller er du sutrete og lei deg for at Nabon ikke har sett at du har kjøpt deg så dyr sykkel? Har du parkert den i feil garasje? Har du fått for mye sol? Eller drikker du vodka til frokost? Anonymous poster hash: 4cdd2...707
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #6 Skrevet 9. juli 2016 Jeg synes det er rart at naboen, som bor vegg i vegg, kan si at han IKKE har sett den! Det må jo være en grunn til det?? Hva tror dere? Hadde dere sagt noe, eller bare latt vær? Anonymous poster hash: 47eeb...fcd
Gjest Stjerneklart Skrevet 9. juli 2016 #7 Skrevet 9. juli 2016 I alle dager, har ikke naboen din vært og sneket rundt huset ditt for å se på den nye sykkelen din? Som du kjøpte - her om dagen?? Gud bedre, tror jeg hadde tatt en prat med han om jeg var deg. Dette er IKKE ok.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #8 Skrevet 9. juli 2016 Jeg bare skjønner ikke hvorfor han SIER at han ikke har sett den!? For han MÅ ha SETT den? De andre naboene sier de har sett den. Så jeg forstår meg rett og slett ikke på han her. Det må jo være en grunn til at han sier det. Vet bare ikke hvordan jeg skal gå fram nå. Anonymous poster hash: 47eeb...fcd
Giss Skrevet 9. juli 2016 #9 Skrevet 9. juli 2016 Han har vel bare ikke lagt mærke til den. Hvis jeg ikke tilfældigvis ved, at bekjente har investeret i noget nyt, så er det langt fra sikkert, at jeg lægger mærke til det. Bil, cykel, gardiner, jakke....you name it... På samme måde forventer jeg ikke, at resten af verden falder i svime, fordi jeg har fået mig noget nyt.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #10 Skrevet 9. juli 2016 Jeg interesserer meg ikke for sykler, så jeg hadde ikke sett at du hadde ny sykkel jeg heller. Garantert... Anonymous poster hash: 08899...9e4
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #11 Skrevet 9. juli 2016 Jeg kjøpte nye sko forrige uke og er dritfornærmet fordi naboen, butkkdama og postmannen ikke har kommentert de ennå. For noen drittfolk, ass! Anonymous poster hash: b2005...04a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #12 Skrevet 9. juli 2016 Er du full eller noe? Du har kjøpt en ny sykkel, og så har du snakket med naboen din om den etterpå? Og da har han/hun sagt at vedkommende ikke har lagt merke til at du har ny sykkel? Og det er du fornærmet over? Altså, hæ? Jeg for min del er så lite interessert i materielle ting at jeg ikke ser forskjell på dyrt og billig heller, og hadde aldri sett om en ny sykkel, bukse, jakke eller hva osm helst var hverken nytt eller dyrt. Who cares? Anonymous poster hash: 3b9a0...803
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #13 Skrevet 9. juli 2016 Vanskelig å forklare, men jeg synes det er RART at han sier han ikke har SETT den! ALLE de andre naboene har sett den, men ikke HAN! Det henger ikke på grep. Hva er det han prøver å skjule?? Anonymous poster hash: 47eeb...fcd
*Miss Marple* Skrevet 9. juli 2016 #14 Skrevet 9. juli 2016 Vanskelig å forklare, men jeg synes det er RART at han sier han ikke har SETT den! ALLE de andre naboene har sett den, men ikke HAN! Det henger ikke på grep. Hva er det han prøver å skjule?? Anonymous poster hash: 47eeb...fcd Han prøver nok å skjule at han har sett den skikkelig godt! Han har kanskje tilogmed tatt litt på den, og det er han livredd for at du skal oppdage. Derfor syns han sikkert at det er bedre å lyve å si at han ikke har sett den i det hele tatt. Du bør trille den bort til huset hans, ringe på døren og vise den ordentlig frem. Det er veldig viktig at sykkelen føler seg velkommen i nabolaget og det kan godt balle på seg når når noen begynner sånn som naboen gjør nå.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #15 Skrevet 9. juli 2016 En fullstendig ubegripelig tråd....? Enten dårlig forklart, eller ubegripelig tema. I utgangspunktet er det sef ikke rart at naboen din ikke har lagt merke til din nye sykkel....?, Anonymous poster hash: 4417f...8d9
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #16 Skrevet 9. juli 2016 Jeg skjønner deg godt. Jeg kjøpte nytt hus og nabon har ikke sett det enda. Vi er naboer liksom. Et hus. Nei, han har ikke sett det han. Jeg sa det står jo her, men nei. Alle de andre ser det, men ikke han. Kanskje han nabon din er sykkelblind, for min er husblind. Mannen min er fargeblind, så han ser bare ting om de er sort/hvitt, alt annet er borte. Inkludert meg. Hi, det er ikke bare kløe du sliter med vet du, voksengodis er ikke bra! Anonymous poster hash: 4cdd2...707
Gjest Minnieropptatt Skrevet 9. juli 2016 #17 Skrevet 9. juli 2016 Behovet ditt for at naboen har sett sykkelen din er visst ganske stort. Slapp helt av, glem hele greia. Hvordan kom dere inn på det egentlig? Spurte du om hn har sett den? Som i at du ikke vet hvor den er? Eller var det: Har du sett den nye sykkelen min? Jeg skjønner egentlig ikke oppstyret rundt dette jeg. Det er en SYKKEL liksom.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #19 Skrevet 9. juli 2016 Vanskelig å forklare, men jeg synes det er RART at han sier han ikke har SETT den! ALLE de andre naboene har sett den, men ikke HAN! Det henger ikke på grep. Hva er det han prøver å skjule?? Anonymous poster hash: 47eeb...fcd At du er gal? Anonymous poster hash: 5deb8...122
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #20 Skrevet 9. juli 2016 Han prøver å skjule at han ikke gir en førdømt faen i deg og sykkelen din. Evt er han i smug en vegetarisk t-rex, og ser på din nye, fæncy sykkel som en konkurrent. Wax on, wax off. Anonymous poster hash: f6171...c14
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #21 Skrevet 9. juli 2016 Vanskelig å forklare, men jeg synes det er RART at han sier han ikke har SETT den! ALLE de andre naboene har sett den, men ikke HAN! Det henger ikke på grep. Hva er det han prøver å skjule?? Anonymous poster hash: 47eeb...fcd Jeg tror ikke du henger på greip.. Anonymous poster hash: 79122...938
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #22 Skrevet 9. juli 2016 Er det sååå viktig at han har sett den??? Anonymous poster hash: 400d9...97b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #23 Skrevet 9. juli 2016 HAHAHAHAH verste tråden 😂 Anonymous poster hash: 5c9ce...9d9
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #24 Skrevet 9. juli 2016 Nå vet ikke jeg hva du mener med voksengodis, jeg spiser seigmenn og drikker vin. Ikke klør jeg heller. Men tilbake til naboen, nå har han gitt ungene mine IS, uten å spørre meg først. Jeg begynner å mistenke at det er noe som ikke stemmer. Men jeg tør ikke å si noe, er litt konfliktsky. Han hadde ikke nevnt sykkelen til ungene. Tror dere det er sant at han ikke har sett den? Jeg vet ikke hva jeg skal tro, når han i tillegg begynner å gi ungene MINE is.. River meg lett i håret her.. Anonymous poster hash: 47eeb...fcd
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #25 Skrevet 9. juli 2016 Det er sikkert is med hylleblomster! Run for the hills! Anonymous poster hash: f6171...c14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå