Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #26 Skrevet 9. juli 2016 Nei !! Han jobber i ett farlig land over halve året, og jeg hater det! Er livredd for at han ikke skal komme hjem igjen til oss 😞😢 Anonymous poster hash: ee977...373
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #27 Skrevet 9. juli 2016 Ikke mannen ... men svigers derimot... de er bare en plage for oss. Så ville på ingen måte savne de, om de gikk bort. De er 60 år.. så må nok slite med de i 20 år ++ 😬 Anonymous poster hash: 277d7...313
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #28 Skrevet 9. juli 2016 Jeg har en fæl eksmann som gjør livet surt for meg. Ikke han engang ønsker jeg død fordi han er barnas pappa og en viktig person i livene deres!! Anonymous poster hash: d7616...43c
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #29 Skrevet 9. juli 2016 Min mor bodde med en psykopat i mange år, og hun har fortalt at hun innså at hun måtte gå fra han når hun håpet at det skulle være et dødsbudskap hver gang telefonen ringte og han var ute. HI :om du lever i voldelig forhold, med en mann som manipulerer deg til å tro at du mister ungene om du går fra han, så søk hjelp! Krisesenteret har rådgivning. Der kan du komme å snakke helt uten å gå fra mannen din først. Og, prøv å dokumenter hvordan han er når dere er aleine. Kjøp opptaker og gjem på kjøkken/stue/soverom. En slik som bare tar opp når det er lyd og dermed holder batteri lenge. (Du får også slike kameraer). Når du har nok på han, så tar du med deg ungene på krisesenter og leverer dokumentasjon til politiet og anmelder han. Nå sa aldri du at du lever i et slikt forhold, men det er den eneste grunnen jeg kan tenke meg til at man ønsker mannen død. Om han er en utro jævel, eller bare ikke hjelper til med støvsuginga så ønsker man ikke mannen sin død. Anonymous poster hash: 019b3...e68
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #30 Skrevet 9. juli 2016 Uff nei. Barna er jo glad i han. Hadde han gjort noe grusomt mot de (da snakker jeg ikke om utroskap eller bare det å forlate meg) men noe fysisk som ødela de psykisk, så ja. Da hadde jeg ønsket hvem som helst død. Men ikke x'en som barna er så glad i. Anonymous poster hash: b6a94...fb6
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #31 Skrevet 9. juli 2016 Nei, er livredd for at han skal dø fra meg og ungene. Han er en fantastisk pappa og ektemann. Anonymous poster hash: 5a7ad...8d5
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #34 Skrevet 10. juli 2016 Dytt Anonymous poster hash: 2dedd...586
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #35 Skrevet 10. juli 2016 Ja, jeg tenkte faktisk det mange ganger om eksen. Nå er vi skilt, og jeg er glad jeg kan få litt aleinetid innimellom når ungene er på samvær. Anonymous poster hash: 41650...5af
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #36 Skrevet 10. juli 2016 Jeg har tenkt det om exsen, etter vi gjorde det slutt, fordi han ble et monster. Med min samboer har jeg kranglet, jeg har ønsket han dit peppern gror, men aldri ønsket død. Jeg hadde blitt helt ødelagt om jeg hadde mistet han Anonymous poster hash: c6c6f...40d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå