Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #26 Skrevet 9. juli 2016 Må være høyere enn 1.80 ( jeg er 1.62). Ikke hår på bryst og rygg. Ikke for tynn, ikke tykk . Fant drømmemannen når jeg var 15 år, vi er ennå sammen og jeg får sommerfugler i magen av å se på han/tenke på han. Nå er vi 30 år ❤️😍 Anonymous poster hash: 7ac5f...3d6
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #27 Skrevet 9. juli 2016 Han må ha mørkt hår, høyere enn 1,80 og heller ikke være for tynn eller overvektig. I tillegg bør han også ha tatoveringer og like å lage mat. Jeg har heldigvis funnet drømmemannen min, både på utsiden og på innsiden. Anonymous poster hash: 7e5e3...d6d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #28 Skrevet 9. juli 2016 Ikke for tynn og ikke for fet.. God hygiene er viktig. Mye skjegg er fælt. Anonymous poster hash: 377a9...989
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #29 Skrevet 9. juli 2016 Han kan IKKE ha ekle tenner.. De trenger ikke å være kritthvite og helt rette, men de skal se friske ut! Kunne aldri blitt sammen med en som hadde råtne tenner.. Også er det ganske viktig at han er høyere enn meg, og ikke overvektig. Anonymous poster hash: ff945...915
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #30 Skrevet 9. juli 2016 Jeg har en type utseende jeg synes er mer attraktivt enn andre. Høy, muskuløs, kraftig bygd, mørke øyne og øyenbryn (elsker menn som ser litt strenge ut), store hender osv. Men, jeg har aldri latt dette styre valgene mine, utseende er ikke så viktig for meg. Jeg var i 10 år sammen med en tynn og søt skategutt, med lyse blå øyne. Nå derimot, har mannen min alt det jeg liker, men det var ikke derfor jeg valgte han Anonymous poster hash: 71c44...f33
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #31 Skrevet 9. juli 2016 Har aldri falt for menn som er puslete/tynne/feminine. Men ellers har jeg de fleste typer menn i fortiden min, både tykke og lave. Anonymous poster hash: a4053...3e7
februarprins2013 Skrevet 10. juli 2016 #32 Skrevet 10. juli 2016 ingen egentlig,men faller veldig for dem med pene øyne både menn og damer
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #33 Skrevet 10. juli 2016 Absolutt krav vil jeg ikke si, men alle jeg har falt for har hatt mørkt hår, og alltid vært høyere enn meg. Jeg liker et maskulint men snilt utseende, og at de er slanke men likevel litt muskuløse. Markerte brystmuskler og sterke armer. Liker menn med ansikter som er litt lange (kanskje fordi jeg har trill rundt ansikt selv), og litt smale øyne (ikke asiat-smale, bare litt). Fint om de blir brune i sola. Også er det viktig med et fint smil, og et sexy og flørtende blikk. Mannen min er alle de tingene og selv etter 11 år sammen og lenge etter at "forelskelsen" har gått over synes jeg fortsatt han er like pen, kjekk og sexy. Men det som gjør at vi holder sammen er ikke utseende hans, men personligheten hans. Vi utfyller hverandre perfekt på den fronten Anonymous poster hash: 6cac6...330
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #34 Skrevet 10. juli 2016 Høyere enn meg , men aller helst over 1.80 m. Litt muskler, ikke tynn og ikke tykk . Helst store føtter og hender og minimum over gjennomsnittlig penis , aller helst 19-21cm og litt tykk( lang og tynn er heller ikke kult) det med penis går på det visuelle mest egentlig, en på 15 cm gjør nok jobben like bra men ser langtifra så mektig ut ( hehe mangel av bedre ord) men jeg synes en nokså stor og stor erigert penis ser vanvittig bra ut og blir jeg noen gang singel igjen ( godt gift og vil fortsette med det) vil jeg faktisk like å få penisbilder .... Fått med meg de fleste damer synes det er æsj men jeg er motsatt hehe Anonymous poster hash: dad35...189
Magia Skrevet 11. juli 2016 #35 Skrevet 11. juli 2016 Jeg har falt for menn med ulike karaktertrekk, og har sånn sett ikke noen absolutte krav. Likevel syns jeg nok menn er kjekkest når de er mørkhårede, slanke og høye. De må gjerne ha en litt tøff stil, men ikke sånn badboy-stil. Jeg tror det ville vært utelukka med en mann som er lavere enn meg og som har veldig sånn påkosta sossestil, men jeg er åpen for at en med rett personlighet ville gjort at jeg i forelskelsen nettopp fant disse tingene tiltrekkende.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #36 Skrevet 11. juli 2016 Tja, jeg ville sagt høy, blond, blå øyne, jobb som krever dress. Men jeg giftet meg med en høy, mørk, brunøyd rørlegger 😉 Anonymous poster hash: 4a273...08b
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #37 Skrevet 11. juli 2016 Jeg faller ikke så veldig lett for menn, men de jeg har falt for har hatt veldig ulikt utseende. En var mørkhudet, en asiat, en blond og blåøyd. En var tynn, en var helt normal og en var ganske muskuløs. Den ene tingen alle har hatt til felles er at de har vært høyere enn meg. Jeg kan ikke tenke meg å være sammen med en mann som er lavere enn meg. Tror det kommer av at jeg alltid var den høyeste i klassen som barn/ungdom, og følte meg veldig stor og ufeminin. Jeg får fremdeles den følelsen sammen med menn som er lavere enn meg (er bare litt over 1,70), så det fungerer bare ikke. Anonymous poster hash: 005fe...4bb For meg er snille øyer og et varmt hjerte det viktigste.Har siden jeg var 16 sagt at jeg ville finne en høy og mørkhåret.Og det fant jeg😀 Anonymous poster hash: 29e47...50b
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #38 Skrevet 11. juli 2016 Må være høyere enn 1.80 ( jeg er 1.62). Ikke hår på bryst og rygg. Ikke for tynn, ikke tykk . Fant drømmemannen når jeg var 15 år, vi er ennå sammen og jeg får sommerfugler i magen av å se på han/tenke på han. Nå er vi 30 år ❤Anonymous poster hash: 7ac5f...3d6 de fleste voksne menn har vel hår på brystet?eller blir det fjernet? Anonymous poster hash: b139b...803
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #39 Skrevet 11. juli 2016 Ja, tennene må være fine og hygienen både i munnen og sånn ellers må være helt topp. Ellers så må de være høyere enn meg og helst ikke være for tynne, heller kraftig /muskuløse. Anonymous poster hash: eb9e9...8f3
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #40 Skrevet 11. juli 2016 Liker nok best mørke menn. Men han jeg var sammen med lengst var lys😄 og har og vært veldig forelsket i et flere lyse gutter/menn opp i gjennom årene. Selvom jeg syntes menn med mørkt hår og gjerne blå øyne erkjekkest.Er og viktig at han er over 1.75, selvom jeg er lav selv. Datet en gang en mann under 1.70 og det fungerte ikke for meg. Vet der er overflatisk, men ikke noe som tenner meg. Renslighet og at de er empatiske og smarte er vel ihvertfall veldig viktig for meg. og gjerne handyman og selvstendige. Anonymous poster hash: 08da3...e37
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #41 Skrevet 11. juli 2016 de fleste voksne menn har vel hår på brystet?eller blir det fjernet? Anonymous poster hash: b139b...803 Nei, pappa hadde ikke hår på brystet. Tror ikke broren min har det hellerOg ikke mannen min... Store variasjoner. Dvs alle har vel litt hår på brystet men det har jo kvinner også. Anonymous poster hash: cdd79...79c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå